Thats my middle namequote:
Wat als boeren uitsluitend luisterden naar Arcade Fire en Radiohead?quote:Op zondag 29 december 2019 16:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Er was een tijd dat nr 1's uit de Snob wel toetraden tot de Top 2000
Ik doe rustig aan nu met de ijsthee, straks een franziskaner nul punt nulletjequote:Op zondag 29 december 2019 16:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels net weer een HJ'tje opengetrokken
hont*quote:
We krijgen er op 31 december laat ook nog een paar.quote:Op zondag 29 december 2019 16:22 schreef Isorden het volgende:
Hey, weer een plaat die is blijven staan waar ie stond
Water.quote:
Ach, naja. Of ik nou sta te verbranden in de zon of in een kamer die in de fik staat.quote:Op zondag 29 december 2019 16:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel goed insmeren, want er volgt flinke zon morgen!
Ik ga zo aan de wijn denk ik.quote:Op zondag 29 december 2019 16:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels net weer een HJ'tje opengetrokken
Zou je denken?quote:Op zondag 29 december 2019 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We krijgen er op 31 december laat ook nog een paar.
nou dans maar niet zoals ik doe.. kan de maat niet houdenquote:Op zondag 29 december 2019 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, naja. Of ik nou sta te verbranden in de zon of in een kamer die in de fik staat.
Ik wil gewoon een beetje met je schuifelen
Dan zouden Rebellion en Exit Music binnenkomen in de top 10quote:Op zondag 29 december 2019 16:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wat als boeren uitsluitend luisterden naar Arcade Fire en Radiohead?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |