Dan is dit het moment waarop ik je een overduidelijk niet-kloppend antwoord of verzonnen hint geef.quote:Op zondag 29 december 2019 23:34 schreef Geerart het volgende:
[..]
Deal! De puzzel is hier: https://www.aivd.nl/binar(...)ntwoordformulier.pdf
Zo je hebt wel goed door hoe het werkt. Ervaring?quote:Op zondag 29 december 2019 23:36 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Dan is dit het moment waarop ik je een overduidelijk niet-kloppend antwoord of verzonnen hint geef.
quote:Op zondag 29 december 2019 23:39 schreef CarloV het volgende:
Zo je hebt wel goed door hoe het werkt. Ervaring?
slaan we (lees: jullie) nu niet te veel door?quote:Op zondag 29 december 2019 23:27 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, maar vergis je niet: mensen die naar hints vissen, zijn hier op het forum ook aanwezig (met name via pm/dm). Ik vermoed dat het om datzelfde kleine groepje mensen gaat.
Je hebt wel invloed op de uitslag van opgave 8. Dus kunnen we misschien een deal sluiten daarover?quote:Op maandag 30 december 2019 01:03 schreef billiebob123 het volgende:
[..]
ik zal overigens ook niks inleveren, aangezien ik de 100 nooit zal halen. en een score onder de 100 indienen is niet echt nuttig: ik kan zelf ook wel tellen
Ja, voor een element en een antwoord op een vraag wil ik best 100 punten op envelop 1 zetten. Echt waar hoor!quote:Op maandag 30 december 2019 01:07 schreef CarloV het volgende:
[..]
Je hebt wel invloed op de uitslag van opgave 8. Dus kunnen we misschien een deal sluiten daarover?
quote:Op maandag 30 december 2019 01:11 schreef saaie_kaas het volgende:
[..]
Ja, voor een element en een antwoord op een vraag wil ik best 100 punten op envelop 1 zetten. Echt waar hoor!
SPOILER: Antwoord op vraag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2019 01:16 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILER: Antwoord op vraag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2019 01:16 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILER: Antwoord op vraag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2019 01:53 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gaat nergens over dus niet lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2019 01:56 schreef saaie_kaas het volgende:
[..]SPOILER: gaat nergens over dus niet lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gaat wel ergens over, zeker lezen dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2019 01:53 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: niks te vinden hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ook niks te vinden hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2019 02:57 schreef MMunkun het volgende:
Dat zijn te weinig punten, maar 53. Zo win je nooit van Dotan.SPOILER: ook niks te vinden hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD kerstpuzzel opgelost: 1a, 2, 3, 5, 6, 7a, 8, 10a, 11a, 13, 14, 16, 17, 19a, 22, 23, 24a, 25
thema pagina: 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11
Niet eens een goede inzending, je moet alle 100 punten verdelenquote:Op maandag 30 december 2019 09:21 schreef QIXL het volgende:
[..]
Dat zijn te weinig punten, maar 53. Zo win je nooit van Dotan.
Dat mag zeker, of ik lees nergens dat het niet mag.quote:Op maandag 30 december 2019 11:32 schreef MarianneS het volgende:
Maar mogen alle 100 punten op 1 vakje vraag ik me af?
en nog 1 en nog een element gevonden ergens ook... zulke dagen heb je ook af en toe nodig, om het weer leuk te makenquote:
Er staat dat ik 100 punten MAG verdelen, niet dat ik ze ook daadwerkelijk alle 100 MOET verdelenquote:Op maandag 30 december 2019 09:33 schreef Geerart het volgende:
[..]
Niet eens een goede inzending, je moet alle 100 punten verdelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |