quote:Op maandag 30 december 2019 02:57 schreef MMunkun het volgende:
Dat zijn te weinig punten, maar 53. Zo win je nooit van Dotan.SPOILER: ook niks te vinden hierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD kerstpuzzel opgelost: 1a, 2, 3, 5, 6, 7a, 8, 10a, 11a, 13, 14, 16, 17, 19a, 22, 23, 24a, 25
thema pagina: 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11
Niet eens een goede inzending, je moet alle 100 punten verdelenquote:Op maandag 30 december 2019 09:21 schreef QIXL het volgende:
[..]
Dat zijn te weinig punten, maar 53. Zo win je nooit van Dotan.
Dat mag zeker, of ik lees nergens dat het niet mag.quote:Op maandag 30 december 2019 11:32 schreef MarianneS het volgende:
Maar mogen alle 100 punten op 1 vakje vraag ik me af?
en nog 1 en nog een element gevonden ergens ook... zulke dagen heb je ook af en toe nodig, om het weer leuk te makenquote:
Er staat dat ik 100 punten MAG verdelen, niet dat ik ze ook daadwerkelijk alle 100 MOET verdelenquote:Op maandag 30 december 2019 09:33 schreef Geerart het volgende:
[..]
Niet eens een goede inzending, je moet alle 100 punten verdelen
Jij bent lekker bezig, blokje. Niet te snel hè, straks heb je alles opgelost. Heb je de rest van de komende 2 weken niets te doen.quote:
Je kunt altijd de Belgische kerstpuzzel nog oplossen!quote:Op maandag 30 december 2019 17:34 schreef QIXL het volgende:
Heb je de rest van de komende 2 weken niets te doen.
Chocola helpt dit jaar! Dat is klinisch bewezen en 9 op de 10 tandartsen raad het aan!quote:Op maandag 30 december 2019 18:27 schreef CathyCathy het volgende:
Net gedoucht. Maar er gebeurde weinig. En al mijn onesies zitten in de was. Ik zie het even niet meer zitten. Chocola.
Nou van opgave 9 en 10 kan ik nog geen chocola maken hoorquote:Op maandag 30 december 2019 18:36 schreef CarloV het volgende:
[..]
Chocola helpt dit jaar! Dat is klinisch bewezen en 9 op de 10 tandartsen raad het aan!
quote:Op maandag 30 december 2019 18:37 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]
Nou van opgave 9 en 10 kan ik nog geen chocola maken hoor
SPOILER: 10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik heb al 5.5x zoveel punten als vorig jaarquote:Op maandag 30 december 2019 17:34 schreef QIXL het volgende:
[..]
Jij bent lekker bezig, blokje. Niet te snel hè, straks heb je alles opgelost. Heb je de rest van de komende 2 weken niets te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondervind je neveneffecten van bezoekjes aan het viva forum?quote:Op maandag 30 december 2019 18:27 schreef CathyCathy het volgende:
Net gedoucht. Maar er gebeurde weinig. En al mijn onesies zitten in de was. Ik zie het even niet meer zitten. Chocola.
Tja, ik had het ook daar kunnen posten. Maar dan had ik begrip gekregen ipv hints.quote:Op maandag 30 december 2019 19:18 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ondervind je neveneffecten van bezoekjes aan het viva forum?
quote:Op maandag 30 december 2019 20:37 schreef QIXL het volgende:
Bij mij is het ook hoog tijd dat ik 9 oplos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2019 20:40 schreef MMunkun het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD kerstpuzzel opgelost: 1a, 2, 3, 5, 6, 7a, 8, 10a, 11a, 13, 14, 16, 17, 19a, 22, 23, 24a, 25
thema pagina: 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11
quote:Op maandag 30 december 2019 20:46 schreef QIXL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |