Ja maar dan moet ik eerst weer wachten tot sintjuttemis tot ik pm's kan sturen. Kan ik beter even wat aanmaken op Viva.quote:Op zondag 29 december 2019 22:51 schreef Geerart het volgende:
[..]
Je bent te bekend, snel, maak 3 nieuwe accounts aan.
Jaja, doe maar alsof je daar nog geen account hebtquote:Op zondag 29 december 2019 22:52 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik eerst weer wachten tot sintjuttemis tot ik pm's kan sturen. Kan ik beter even wat aanmaken op Viva.
Fok! heeft wel dequote:Op zondag 29 december 2019 22:53 schreef CathyCathy het volgende:
Interface viva is waardeloos, maar de smileys zijn wel leuker!
Ja ja ja ik doe graag alsof!quote:Op zondag 29 december 2019 22:53 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]
Jaja, doe maar alsof je daar nog geen account hebt
Die weegt niet op tegen de coole smiley met rode lippenstift en zonnebril met discolichten en muzieknootjes. Dat is echt een gemis hier.quote:Op zondag 29 december 2019 22:54 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Fok! heeft wel desmiley die viva volgens mij niet heeft...
quote:Op zondag 29 december 2019 23:02 schreef CathyCathy het volgende:
[..]
Die weegt niet op tegen de coole smiley met rode lippenstift en zonnebril met discolichten en muzieknootjes. Dat is echt een gemis hier.
Als we hier relaties kunnen bespreken.quote:Op zondag 29 december 2019 22:53 schreef CathyCathy het volgende:
Interface viva is waardeloos, maar de smileys zijn wel leuker!
Voorlopig moet mijn eerste bericht nog goedgekeurd worden.
En ik zie dat hier nu ook relaties worden besproken, dus ik kan net zo goed hier blijven.
💅🏻
Mona zal helaas je hulpvraag niet meer kunnen beantwoordenquote:Op zondag 29 december 2019 23:03 schreef QIXL het volgende:
Lieve Mona,
Ik heb een relatie, vooral rond de feestdagen. Ik kijk ontzettend er naar uit om hem iedere keer weer te zien. Maar ik heb het gevoel dat hij veel geheimen voor me houdt. Alles wat hij zegt, moet ik ontcijferen. Ik blijf tot aan frustratie toe aan hem denken en besteed te weinig tijd aan mijn familie en vrienden.
Als hij me eindelijk weer verlaat, kan ik niet wachten tot hij weer terugkomt.
Wat moet ik doen?
Groetjes
Muurbloempje
Wees gegroet Muurbloempje,quote:Op zondag 29 december 2019 23:03 schreef QIXL het volgende:
[..]
Als we hier relaties kunnen bespreken.
Lieve Mona,
[blablabla]
Groetjes
Muurbloempje
http://wiki.fok.nl/index.php/Smileyquote:Op zondag 29 december 2019 23:10 schreef Geerart het volgende:
Is er eigenlijk een overzicht met al die leuke smileys?
Jammer inderdaad, maar vergis je niet: mensen die naar hints vissen, zijn hier op het forum ook aanwezig (met name via pm/dm). Ik vermoed dat het om datzelfde kleine groepje mensen gaat.quote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Op Viva-forum zitten echt wel een aantal zuivere puzzelaars, maar er wordt ook keihard gevist naar overduidelijke hints -en erger nog- er vindt ruilhandel van antwoorden plaats. Het wordt zo aardig verziekt natuurlijk. Vandaag is de boel daar aardig ontploft, jammer dat het zo moet allemaal.
Ja.quote:Op zondag 29 december 2019 23:22 schreef puzzelaar85 het volgende:
Heeft iemand al door wat de top2000-vraag is?
We kunnen met zn allen naar Viva gaan? Carlo kan dan mooi zijn cryptische hints geven.quote:Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Op Viva-forum zitten echt wel een aantal zuivere puzzelaars, maar er wordt ook keihard gevist naar overduidelijke hints -en erger nog- er vindt ruilhandel van antwoorden plaats. Het wordt zo aardig verziekt natuurlijk. Vandaag is de boel daar aardig ontploft, jammer dat het zo moet allemaal.
Klopt. Was het niet twee jaar geleden dat er ook eentje hier ge-exposed werd op soortgelijke manier?quote:Op zondag 29 december 2019 23:27 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, maar vergis je niet: mensen die naar hints vissen, zijn hier op het forum ook aanwezig (met name via pm/dm). Ik vermoed dat het om datzelfde kleine groepje mensen gaat.
Waarschijnlijk, maar ik zie een groot verschil tussen een klein zetje in de goede richting geven (of iemand van het verkeerde spoor helpen), dan letterlijk 'antwoord van 7 ruilen voor die van 12?'quote:Op zondag 29 december 2019 23:27 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, maar vergis je niet: mensen die naar hints vissen, zijn hier op het forum ook aanwezig (met name via pm/dm). Ik vermoed dat het om datzelfde kleine groepje mensen gaat.
Deal! De puzzel is hier: https://www.aivd.nl/binar(...)ntwoordformulier.pdfquote:Op zondag 29 december 2019 23:33 schreef MMunkun het volgende:
Ik wil mijn antwoord op 8 wel ruilen tegen de rest van de puzzel? Lijkt me een eerlijke deal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |