precies. en als er hier een inbreker komt om dure dingen te zoeken help ik graag mee zoeken.quote:Op zondag 29 december 2019 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb dat al met een ketting van 30 euro
Daarom gewoon een kluisie aanschaffenquote:Op zondag 29 december 2019 13:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb liever goedkope troep in huis dan zo duur spul waarvan je je zorgen moet maken als je de deur uit gaat
gewoon niet zukke dure sieraden aanschaffenquote:Op zondag 29 december 2019 13:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom gewoon een kluisie aanschaffen
(lol)quote:Op zondag 29 december 2019 13:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies. en als er hier een inbreker komt om dure dingen te zoeken help ik graag mee zoeken.
Naja, elektronica is wel wat waard natuurlijk, en erg handzaam om snel even mee te jatten..quote:Op zondag 29 december 2019 13:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies. en als er hier een inbreker komt om dure dingen te zoeken help ik graag mee zoeken.
Dan zit je toch gewoon bij Eneco?quote:Op zondag 29 december 2019 13:05 schreef MaJo het volgende:
Als iemand op Vandebron wil overstappen doe dat dan even via mij, krijg je 100 euro extra korting
Utrecht is ook op Van de Brom overgestapt en zo goed gaat dat nietquote:Op zondag 29 december 2019 13:05 schreef MaJo het volgende:
Als iemand op Vandebron wil overstappen doe dat dan even via mij, krijg je 100 euro extra korting
Via hun je ooit een gratis een Tesla rijden voor een jaar. Ik heb er aan meegedaan maar gek genoeg nooit meer wat van gehoord.quote:Op zondag 29 december 2019 13:05 schreef MaJo het volgende:
AHA! Dus dáárom hebben veel mannen een lelijke vrouw!quote:Op zondag 29 december 2019 13:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb liever goedkope troep in huis dan zo duur spul waarvan je je zorgen moet maken als je de deur uit gaat
kunnen we 6 december beginnen met de top 2000quote:Op zondag 29 december 2019 13:06 schreef MTheBassman het volgende:
de kolere, wat duurt de reclame lang dit jaar. Over twee jaar duurt het reclameblok een kwartier.
ik heb 1 tv staan, goedkoop dingetje. 1 stereosetje... goedkope prul. denk dat mn telefoon t duurste is hier in huis en die is ook al bijna 3 jaar oudquote:Op zondag 29 december 2019 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, elektronica is wel wat waard natuurlijk, en erg handzaam om snel even mee te jatten..![]()
Maar zulke dure sieraden. Brr
Oh daar was ik wel over na aan het denkenquote:Op zondag 29 december 2019 13:05 schreef MaJo het volgende:
Iets met Abbey Road en een jubileum?quote:Op zondag 29 december 2019 13:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Prachtige plaat inderdaad, maar geen idee waarom die omhoog vliegt.
jaquote:Op zondag 29 december 2019 13:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
AHA! Dus dáárom hebben veel mannen een lelijke vrouw!
Ahumquote:Op zondag 29 december 2019 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Look between my thighs
and you will see
a scar where my dick used to be
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |