SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Schaamt uquote:Op zondag 29 december 2019 01:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook niet trots op Ede staal
quote:Op zondag 29 december 2019 01:27 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I SAY DON'T YOU KNOW
YOU SAY YOU DON'T KNOW
I SAY, TAKE ME OUT!
IF I WANE THIS COULD DIE
I WAIT THIS COULD DIE
I WANT YOU TO TAKE ME OUT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Apart wel, ben meer een Anti 3FM type maar deze trek ik bestquote:Op zondag 29 december 2019 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei het net in vorig topic. Heel erg 3fm
We hebben een fanquote:Op zondag 29 december 2019 01:27 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I SAY DON'T YOU KNOW
YOU SAY YOU DON'T KNOW
I SAY, TAKE ME OUT!
IF I WANE THIS COULD DIE
I WAIT THIS COULD DIE
I WANT YOU TO TAKE ME OUT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3FM is enorme aidsquote:Op zondag 29 december 2019 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart wel, ben meer een Anti 3FM type maar deze trek ik best
mooi dat we het eens zijnquote:Op zondag 29 december 2019 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei het net in vorig topic. Heel erg 3fm
Die is óók leukquote:Op zondag 29 december 2019 01:28 schreef ok01 het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Sing leuk van Ed
muzikaal behangquote:
Hou vol, hou vast.quote:Op zondag 29 december 2019 01:29 schreef Bugno3 het volgende:
Poeh, het wordt me wel moeilijk gemaakt om Smifss te redden, maar ik ben vastbesloten.
Helaas voor 3FM is het een ongeneeslijke variantquote:Op zondag 29 december 2019 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig is dat tegenwoordig aardig te behandelen.
Houdjemondquote:
Wil je een oorkonde ervoor?quote:Op zondag 29 december 2019 01:29 schreef Bugno3 het volgende:
Poeh, het wordt me wel moeilijk gemaakt om Smifss te redden, maar ik ben vastbesloten.
Zeker nietquote:Op zondag 29 december 2019 01:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Franske Ferdinand, die hadden best mogen stoppen na het eerste album.
3FM is imo beter geworden sinds de DJ-schoonmaak. Zijn ook progressiever gaan programmeren overdag sinds Alles zendermanager isquote:Op zondag 29 december 2019 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig is dat tegenwoordig aardig te behandelen.
Zo geforceerd pathetisch gezongen ook. Nep, nep, nep.quote:
Annemiek zou trouwens wel wat moeite hebben met de Smiths uitspraakquote:Op zondag 29 december 2019 01:29 schreef Bugno3 het volgende:
EDjequote:
daar over gesproken ik check net even die link in de op en zie dat R.kelly god er niet instaat dit jaarquote:
Zolang ze het roer niet volledig omgooien en niet stoppen met hun 'verjonging' wel inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2019 01:29 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Helaas voor 3FM is het een ongeneeslijke variant
Nee, viel me ook zo tegen. Zal wel weer te snel of te catchy zijn, we willen niet dat het café het leuk krijgt natuurlijk.quote:
Niks te missenquote:Op zondag 29 december 2019 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
daar over gesproken ik check net even die link in de op en zie dat R.kelly god er niet instaat dit jaar
Ja, want dan ben ik doodquote:Op zondag 29 december 2019 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou raar zijn als ie dat nooit meer deed
Ik weet het niet hoor. Uiteindelijk trekken grote namen ook meer luisteraars en door die schoonmaak moeten ze helemaal opnieuw beginnen.quote:Op zondag 29 december 2019 01:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
3FM is imo beter geworden sinds de DJ-schoonmaak. Zijn ook progressiever gaan programmeren overdag sinds Alles zendermanager is
Wat een gezeikquote:
Er kunnen verongelijke Keerls binn'nkoom'n...quote:Op zondag 29 december 2019 01:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je zou maar ingehuurd zijn als beveiliger bij dat café
quote:Op zondag 29 december 2019 01:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je zou maar ingehuurd zijn als beveiliger bij dat café
i believe i can fly en if i could turn hebben er wel in gestaan.quote:
Te fout voor de publieke omroep wellichtquote:Op zondag 29 december 2019 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
i believe i can fly en if i could turn hebben er wel in gestaan.
Ja, ik zag ook dat dat echt heel hard was gegaan.quote:Op zondag 29 december 2019 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benieuwd of Michael J volgend jaar verder zakt
Toch wel één van hun bekendste dezequote:Op zondag 29 december 2019 01:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom staat dit zo hoog? Sting heeft zoveel betere nummers
mj staat er ook nog in.quote:Op zondag 29 december 2019 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Te fout voor de publieke omroep wellicht
Da's waar!quote:Op zondag 29 december 2019 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch wel één van hun bekendste deze
Het gaat mij persoonlijk meer om de playlist dan de personen die de plaatjes aan elkaar praten. Als ik radio luister heb ik liever geen grappenmaker achter de knoppen, maar gewoon een muziekliefhebber die wat leuke achtergrondinfo over een plaat kan vertellen.quote:Op zondag 29 december 2019 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Uiteindelijk trekken grote namen ook meer luisteraars en door die schoonmaak moeten ze helemaal opnieuw beginnen.
Ik vond Serious Request dit jaar trouwens wel weer leuk, nadat ik er vorig jaar niks aan vond.
Sting is in z'n eentje hoorquote:Op zondag 29 december 2019 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch wel één van hun bekendste deze
Kijk, een goed voornemenquote:Op zondag 29 december 2019 01:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind Sting elk jaar weer supermooi en neem me elk jaar voor om meer naar ze te luisteren buiten de Top 2000 om. Volgend jaar dan maar.
... ze?quote:Op zondag 29 december 2019 01:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind Sting elk jaar weer supermooi en neem me elk jaar voor om meer naar ze te luisteren
Rise & Fall Craig David.quote:Op zondag 29 december 2019 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
Er is ook een R&B/hiphop nummer die deze sample gebruikt toch? Kan iemand mij helpen.
Welke die niet in de Top 2000 staan moet ik zeker eens proberen op 1 of 2 januari?quote:Op zondag 29 december 2019 01:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom staat dit zo hoog? Sting heeft zoveel betere nummers
Sleep well Galequote:
Snap ik, maar de gemiddelde luisteraar zit anders in elkaar en gaat wel Spotify luisteren als het niet ook een beetje om de DJ gaat.quote:Op zondag 29 december 2019 01:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het gaat mij persoonlijk meer om de playlist dan de personen die de plaatjes aan elkaar praten. Als ik radio luister heb ik liever geen grappenmaker achter de knoppen, maar gewoon een muziekliefhebber die wat leuke achtergrondinfo over een plaat kan vertellen.
Om die reden luister ik op 3fm voornamelijk naar 3voor12 en Vera on Track
Brainpower- je moest waarschijnlijk gaanquote:Op zondag 29 december 2019 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
Er is ook een R&B/hiphop nummer die deze sample gebruikt toch? Kan iemand mij helpen.
Top 4000 had Billie Jean nog op 3quote:Op zondag 29 december 2019 01:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, ik zag ook dat dat echt heel hard was gegaan.
Vlijmscherp!quote:Op zondag 29 december 2019 01:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Brainpower- je moest waarschijnlijk gaan
Dat is wel weer heel hoog, maar is wel een episch nummer.quote:
Top 4000quote:
Ja, dacht ook serieus dat die voorbij kwam, zat al heel gek te kijkenquote:
Die heeft ook alles aan elkaar gejat he? Ook met z'n One Micquote:Op zondag 29 december 2019 01:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Brainpower- je moest waarschijnlijk gaan
Dat was The Policequote:Op zondag 29 december 2019 01:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ja Sting is 1 iemand. In mijn hoofd is het altijd een band, sorry
van sting en craig David idd.quote:Op zondag 29 december 2019 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ooit was-ie de zanger van een band: The Police.quote:Op zondag 29 december 2019 01:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ja Sting is 1 iemand. In mijn hoofd is het altijd een band, sorry
Ik vind hem nogsteeds heel aandoenlijk, maar het was weinig van zichzelf jaquote:Op zondag 29 december 2019 01:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die heeft ook alles aan elkaar gejat he? Ook met z'n One MicPrima teksten, maar kon verder niet zoveel.
Dansplaat is wel een echte classic natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 01:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die heeft ook alles aan elkaar gejat he? Ook met z'n One MicPrima teksten, maar kon verder niet zoveel.
ZEGquote:Op zondag 29 december 2019 01:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah ja. Ik ben weer bij, thanks. Hopelijk onthoud ik dat zodat ik mezelf volgend jaar niet weer voor lul zet.quote:
Ik vind De Zoete Inval beter persoonlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 01:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dansplaat is wel een echte classic natuurlijk.
Nee.quote:Op zondag 29 december 2019 01:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
ZEG
ME
AUB
DAT
HIJ
NIET
IK
HERHAAL
NIET
ERIN
STAAT
!!!
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op zondag 29 december 2019 01:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah ja. Ik ben weer bij, thanks. Hopelijk onthoud ik dat zodat ik mezelf volgend jaar niet weer voor lul zet.
En hopelijk ken ik ook wat meer minder bekende nummers van Sting tegen die tijd!
Wat was de faal?quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 01:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leo zei net ook Matt Bemmely.
Wellicht had ie een andere Matt Be in z'n hoofdquote:Op zondag 29 december 2019 01:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leo zei net ook Matt Bemmely.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:38 schreef ok01 het volgende:
Muse![]()
![]()
Was echt geweldig in het goffertpark dit jaar
Hoezo?quote:Op zondag 29 december 2019 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ome John is niet zo politiek correct
Scherpe pen.quote:Op zondag 29 december 2019 01:38 schreef Kopiko het volgende:
Beter verhuist Blokhuis naar Het Klokhuis.
Bij Leo?quote:Op zondag 29 december 2019 01:38 schreef Strani het volgende:
Ik hoop dat Ricky hem hierom verlaat, dat ze zo'n faal gewoon niet kan accepteren. En dan grijp ik m'n kans!
Bij Leo?quote:Op zondag 29 december 2019 01:38 schreef Strani het volgende:
Ik hoop dat Ricky hem hierom verlaat, dat ze zo'n faal gewoon niet kan accepteren. En dan grijp ik m'n kans!
Selectieve politieke correctheid.quote:Op zondag 29 december 2019 01:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze draaide daar alle gecensureerde versies
Ik heb hem Eerste Kerstdag live zien optreden bij een pump up the 90's feestje. Prima lyrics maar zijn flow is zo houterig. Maakt er ook niet echt een show van.quote:Op zondag 29 december 2019 01:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zeeeeeeeer kansrijk scenario!!!!!quote:Op zondag 29 december 2019 01:38 schreef Strani het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 29 december 2019 01:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Selectieve politieke correctheid.
Jup. Dansplaat er niet in en Het Land Van... wel, dat kan echt nietquote:Op zondag 29 december 2019 01:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dansplaat is wel een echte classic natuurlijk.
Nope.... het is de waarheidquote:
Leo is nerveus als een nieuwe waardeloze aankoop in De Kuipquote:Op zondag 29 december 2019 01:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Evelien deed het beter dan Leo, eerlijk is eerlijk.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kopiko is al dagen in grootse vorm.
Hmmm true, apart wel weer.quote:Op zondag 29 december 2019 01:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze draaide daar alle gecensureerde versies
Misschien heeft Leo een biertje teveel opquote:Op zondag 29 december 2019 01:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
En gister ook alGoeiedag hé.
Kijk, dit is leuk voor op de lokale radio, maar niet tijdens de lijst der lijsten. Leo is een prima presentator of maker van 'video's' zoals hij die vette reportages noemt, maar draaien kan hij niet. Het is echt een handigheidje van weten welke knop of schuif je wanneer moet openen. Weet je dat niet, moet je het niet doen. Of laat je assisteren.
Ja, ze kreeg in het begin veel kritiek, maar was echt geen slechte dj.quote:Op zondag 29 december 2019 01:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat nou ook weer niet.quote:Op zondag 29 december 2019 01:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als hij maar geen last krijgt van de Kuipkoorts.quote:Op zondag 29 december 2019 01:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Leo is nerveus als een nieuwe waardeloze aankoop in De Kuip
Ze staan er ook zo vaak inquote:Op zondag 29 december 2019 01:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hey dit liedje klinkt net als alle andere liedjes van dit overhypte bandje
Slaap lekker Strani.quote:Op zondag 29 december 2019 01:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je. Nou, dan ga ik nu maar eens wel slapen!
Truste allemaal!
Zo DJ't ie wel nu. CafeVrees ofzoquote:Op zondag 29 december 2019 01:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als hij maar geen last krijgt van de Kuipkoorts.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Truste allemaal!
Ja kansloosquote:
Bizar welquote:Op zondag 29 december 2019 01:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vlak na het starten van Muse stopte de muziek ineens. STILTE...
[..]
Truste allemaal!
Sleep well Straniquote:Op zondag 29 december 2019 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee snap ik maar ik ben echt moe. Morgen ben ik er weer!
Duhh!quote:Op zondag 29 december 2019 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah, wel monotoomquote:Op zondag 29 december 2019 01:42 schreef El-Stinho het volgende:
Kensington heeft de meest afschuwelijke leadzanger qua stem. Weerzinwekkend.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Truste allemaal!
Eens. Ik denk dat niemand hier bezwaar tegen heeft,quote:Op zondag 29 december 2019 01:42 schreef PippenScottie het volgende:
Alle mensen die op alle Kensington nummers hebben gestemd zijn af.
Mogen niet meer stemmen, ook niet politiek. Mogen geen rijbewijs en paspoort meer aanvragen. Krijgen geen BSN nummer.
Ze zijn gewoon af. Eigen schuld.
Echt niet ze zijn vet goed.quote:Op zondag 29 december 2019 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
Als je één Kensington nummer hebt gehoord heb je gelijk alle nummers gehoord. Ik vind ze niet zo enorm slecht maar het is gewoon erg eentonig.
Mee eensquote:Op zondag 29 december 2019 01:42 schreef PippenScottie het volgende:
Mogen niet meer stemmen, ook niet politiek. Mogen geen rijbewijs en paspoort meer aanvragen. Krijgen geen BSN nummer.
Hoe snel dat gaat. En hoe effectief Kensington dat doet is wel bijzonder.quote:Op zondag 29 december 2019 01:42 schreef houdjemond het volgende:
Ah, kensingnothele MUSE-high vakkundig verneukt.
Stemmen op iets zonder stem ....quote:Op zondag 29 december 2019 01:42 schreef PippenScottie het volgende:
Trustequote:Op zondag 29 december 2019 01:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Truste allemaal!
Tsja daarom luistert er niemand naar 3FM. 3fm was ooit een podium waar opkomende artiesten een kans kregen, niks van over.quote:Op zondag 29 december 2019 01:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt niet ze zijn vet goed.
Groetjes, 3FM.
Heb dit jaar geloof ik niet op Kensington gestemd, maar 1 of 2 jaar terug dus wel. Op All For Nothing.quote:Op zondag 29 december 2019 01:42 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 01:42 schreef PippenScottie het volgende:
We breken de Afsluitdijk af en steken Friesland los. Mensen die hier op hebben gestemd mogen dan op dat eilandquote:Op zondag 29 december 2019 01:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ja, ergens knap. Op een hele negatieve manier.quote:Op zondag 29 december 2019 01:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe snel dat gaat. En hoe effectief Kensington dat doet is wel bijzonder.
Kensingt0n is als een hardnekkige wrat (op een onaangename plek).quote:Op zondag 29 december 2019 01:45 schreef Gretzl het volgende:
Kensington raken we met geen mogelijkheid meer kwijt
Trots zijn op iets omdat het uit je eigen land komt.quote:Op zondag 29 december 2019 01:45 schreef Kopiko het volgende:
"Hier mag je trots op zijn".
Dit soort mensen verwart nationalisme met muzieksmaak.
Ik ook nietquote:
Ik vind het leuker waneer ik Queen verder nooit hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuke Kwien. Vooral omdat je 'm verder nooit hoort.
Die zijn als baby veel keer met hun hoofd tegen de grond geslagen.quote:Op zondag 29 december 2019 01:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trots zijn op iets omdat het uit je eigen land komt.
Trots zijn op Kensington.
Hier gaat veel mis.
Dat helpt wel ja.quote:Op zondag 29 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuke Kwien. Vooral omdat je 'm verder nooit hoort.
Dat mag jijquote:Op zondag 29 december 2019 01:45 schreef PippenScottie het volgende:
Houdjemond, mag ik jou eens iets vragen?
Hoe gaat het met je ziekte. Ben je een beetje stabiel gebleven dit jaar?
Als je geen zin hebt om over te praten is prima hoor.
is ook van die 3fm muziek.quote:Op zondag 29 december 2019 01:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trots zijn op iets omdat het uit je eigen land komt.
Trots zijn op Kensington.
Hier gaat veel mis.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat mag jij!
Een keer ziekenhuis maar, maar uiteindelijk had ik op papier weer niks ergers dan normaal.
Nu 2 jaar zonder MS medicatie en nogsteeds stabiel dus hoef heel aankomend jaar die claustrofobische kut-herrie magnetron niet in.
Haha, dit klinkt zowaar een van hun leukere nummersquote:
[..]
Dat mag jij!
Een keer ziekenhuis maar, maar uiteindelijk had ik op papier weer niks ergers dan normaal.
Nu 2 jaar zonder MS medicatie en nogsteeds stabiel dus hoef heel aankomend jaar die claustrofobische kut-herrie magnetron niet in.
Ik zeg ook niet dat het slecht is.quote:Op zondag 29 december 2019 01:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, dit klinkt zowaar een van hun leukere nummers
Sinds 2005 elk jaarquote:Op zondag 29 december 2019 01:47 schreef Koen66 het volgende:
Staat ie er al langer in? Dan al die jaren gemist
Goed nieuws!quote:Op zondag 29 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat mag jij!
Dat is fijn!quote:Op zondag 29 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat mag jij!
Mooi zo!! Houd deze lijn vastquote:Op zondag 29 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat mag jij!
[..]
Dat mag jij!
[..]
Dat mag jij!
Fijn dit!quote:Op zondag 29 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat mag jij!
Te luiquote:Op zondag 29 december 2019 01:49 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik verwacht nu eigenlijk wel gifjes van de videoclip
quote:
Ben al 3 jaar met pensioen, UWV belt me één keer per jaar nog, soms 2.quote:Op zondag 29 december 2019 01:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is fijn!![]()
Kan je nog een beetje werken?
Ik moest het ook snel op Wikipedia opzoekenquote:Op zondag 29 december 2019 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow geeft aan dat ik echt te weinig meeluister
Man met nepsnor en pilotenzonnebril doet karatetrapquote:Op zondag 29 december 2019 01:49 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik verwacht nu eigenlijk wel gifjes van de videoclip
quote:Op zondag 29 december 2019 01:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Man met nepsnor en pilotenzonnebril doet karatetrap
Klote ziekte opzoutenquote:Op zondag 29 december 2019 01:51 schreef houdjemond het volgende:
En dank allemaal voor de juichjes, Fuck MS
Haha, ja echt hequote:Op zondag 29 december 2019 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kreeg te horen dat Evelien terugkomt volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |