Ik zeg ook niet dat het slecht is.quote:Op zondag 29 december 2019 01:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, dit klinkt zowaar een van hun leukere nummers
Sinds 2005 elk jaarquote:Op zondag 29 december 2019 01:47 schreef Koen66 het volgende:
Staat ie er al langer in? Dan al die jaren gemist
Goed nieuws!quote:Op zondag 29 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat mag jij!
Een keer ziekenhuis maar, maar uiteindelijk had ik op papier weer niks ergers dan normaal.
Nu 2 jaar zonder MS medicatie en nogsteeds stabiel dus hoef heel aankomend jaar die claustrofobische kut-herrie magnetron niet in.
Dat is fijn!quote:Op zondag 29 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat mag jij!
Een keer ziekenhuis maar, maar uiteindelijk had ik op papier weer niks ergers dan normaal.
Nu 2 jaar zonder MS medicatie en nogsteeds stabiel dus hoef heel aankomend jaar die claustrofobische kut-herrie magnetron niet in.
Mooi zo!! Houd deze lijn vastquote:Op zondag 29 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat mag jij!
quote:Op zondag 29 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat mag jij!
quote:Op zondag 29 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat mag jij!
Fijn dit!quote:Op zondag 29 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat mag jij!
Te luiquote:Op zondag 29 december 2019 01:49 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik verwacht nu eigenlijk wel gifjes van de videoclip
quote:
Ben al 3 jaar met pensioen, UWV belt me één keer per jaar nog, soms 2.quote:Op zondag 29 december 2019 01:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is fijn!![]()
Kan je nog een beetje werken?
Ik moest het ook snel op Wikipedia opzoekenquote:Op zondag 29 december 2019 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow geeft aan dat ik echt te weinig meeluister
Man met nepsnor en pilotenzonnebril doet karatetrapquote:Op zondag 29 december 2019 01:49 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik verwacht nu eigenlijk wel gifjes van de videoclip
quote:Op zondag 29 december 2019 01:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Man met nepsnor en pilotenzonnebril doet karatetrap
Klote ziekte opzoutenquote:Op zondag 29 december 2019 01:51 schreef houdjemond het volgende:
En dank allemaal voor de juichjes, Fuck MS
Haha, ja echt hequote:Op zondag 29 december 2019 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kreeg te horen dat Evelien terugkomt volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |