SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef livelink het volgende:
We kunnen vast nog wel een deel volposten voor het eind van het jaar.
Heb ik gedaan op verzoek van 11.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb ik gedaan op verzoek van 11.
Dat mag ik hopen, met mijn show nog in aantocht. Ik heb alleen al 50 posts nodig, minstens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef livelink het volgende:
We kunnen vast nog wel een deel volposten voor het eind van het jaar.
Per postduif?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedenavond. Ik heb dit bericht op 25 december gestuurd. Ik weet niet wanneer het aankomt.
Heb je lekker getafeld?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedenavond. Ik heb dit bericht op 25 december gestuurd. Ik weet niet wanneer het aankomt.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
DDM raadde rooksignalen aan.quote:
Ik ben niet zo goed in rook lezenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
DDM raadde rooksignalen aan.
Het is nu 30 januari, heeft dus even geduurd...quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Wist niet eens dat dat ook bestaatquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb DJ hero nog in huis...![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk! En komende zaterdag 28 december ga ik naar het NK Afstanden in Thialfquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is nu 30 januari, heeft dus even geduurd...
Dat kan best een feestje wordenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heerlijk! En komende zaterdag 28 december ga ik naar het NK Afstanden in Thialf
Deel 2 ook zelfs.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat ook bestaat
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. En veel plezier morgen in de Efteling. Let je een beetje op just me?
En ik zal op Melting passenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. En veel plezier morgen in de Efteling. Let je een beetje op just me?
Geruststellend idee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
En ik zal op Melting passenwelterusten
Jij ook veel plezier!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
En ik zal op Melting passenwelterusten
Het echte werk is ook een stukje gemakkelijker dan de game.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deel 2 ook zelfs.
Nauwelijks uit de doos geweest...
Met dat DJ ding ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het echte werk is ook een stukje gemakkelijker dan de game.
Met guitar hero in elk geval wel
Dat moet je ook alleen doen wanneer je jeuk hebtquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dat DJ ding ook.
Dat is vooral scratchen en dat is niet echt mijn ding...
De wind stond verkeerdquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
DDM raadde rooksignalen aan.
Goedemorgen CindieY.quote:
quote:
Wat een vrolijkheid al zo vroeg.quote:
Ik wil de trein toch niet missenquote:
Tot straks.quote:Op zondag 29 december 2019 07:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil de trein toch niet missentot straks
Ik zit in de allereerste trein naar Leeuwardenquote:Op zondag 29 december 2019 07:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen CindieY.
Wat ben je vroeg wakker?
Je weet dat het zondag is vandaag?quote:Op zondag 29 december 2019 07:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit in de allereerste trein naar Leeuwardenvandaag werken
Goedemorgen. Donker is het hier ook.quote:
Zeker!quote:Op zondag 29 december 2019 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet dat het zondag is vandaag?
Zo druk dat jullie nu ook al op zondag moeten werken?quote:
Ik wel, het raam staat hier altijd open...quote:Op zondag 29 december 2019 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen. Donker is het hier ook.
Koud weet ik niet.
In mijn slaapkamer ook.quote:Op zondag 29 december 2019 08:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, het raam staat hier altijd open...
En in jouw slaapkamer is het nu niet fris/koud?quote:Op zondag 29 december 2019 08:04 schreef Melting het volgende:
[..]
In mijn slaapkamer ook.
Maar de rest niet.
Nee, dat valt best mee.quote:Op zondag 29 december 2019 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En in jouw slaapkamer is het nu niet fris/koud?
Is standaard aan het einde van het jaar, voor al die mensen die hun shit niet op tijd regelen en wachten tot het laatste moment. Of het druk is, geen idee, zie het straks welquote:Op zondag 29 december 2019 07:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo druk dat jullie nu ook al op zondag moeten werken?
O ja, last minute overstappers...quote:Op zondag 29 december 2019 08:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is standaard aan het einde van het jaar, voor al die mensen die hun shit niet op tijd regelen en wachten tot het laatste moment. Of het druk is, geen idee, zie het straks wel
Daar heeft de NS ook last van.quote:Op zondag 29 december 2019 08:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, last minute overstappers...
quote:Op zondag 29 december 2019 08:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is standaard aan het einde van het jaar, voor al die mensen die hun shit niet op tijd regelen en wachten tot het laatste moment. Of het druk is, geen idee, zie het straks wel
Bij Sjaan moet ik toch aan iemand anders denken... mijn schoonzus wordt zo genoemdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Tot nu toe zo'n 200 bellers sinds 9 u. Oftewel: het is rustig en ik ben ander werk aan het doen. Voor 200 procent klaag ik nietquote:Op zondag 29 december 2019 08:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik hoop maar dat het een rustig dagje gaat zijn dan.
Wie gaat er dan ook op zondag bellen om over te stappen?
Prima zo inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tot nu toe zo'n 200 bellers sinds 9 u. Oftewel: het is rustig en ik ben ander werk aan het doen. Voor 200 procent klaag ik niet
Met hoeveel zijn jullie dan? Want ik vind 200 per uur best veel eigenlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tot nu toe zo'n 200 bellers sinds 9 u. Oftewel: het is rustig en ik ben ander werk aan het doen. Voor 200 procent klaag ik niet
Om en nabij de 200 medewerkersquote:Op zondag 29 december 2019 10:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Met hoeveel zijn jullie dan? Want ik vind 200 per uur best veel eigenlijk.
Groot gelijk heb jequote:Op zondag 29 december 2019 10:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Om en nabij de 200 medewerkerswel verspreid over alle locaties, dus niet alleen in Leeuwarden. Net al te horen gekregen dat ik niet m'n overwerk hoef te doen (2 uren zijn normale uren en 5,5 uur overwerk), maar ik blijf stug zitten tot 16
quote:Op zondag 29 december 2019 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij Sjaan moet ik toch aan iemand anders denken... mijn schoonzus wordt zo genoemdSjaan = Diaan op z'n Amsterdams...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt groot gelijkquote:Op zondag 29 december 2019 10:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Om en nabij de 200 medewerkerswel verspreid over alle locaties, dus niet alleen in Leeuwarden. Net al te horen gekregen dat ik niet m'n overwerk hoef te doen (2 uren zijn normale uren en 5,5 uur overwerk), maar ik blijf stug zitten tot 16
Aha, dat wist ik niet.quote:Op zondag 29 december 2019 11:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sjaan = Diaan op z'n Amsterdams...
Nog meer dan 100 nummers te gaan danquote:Op zondag 29 december 2019 15:23 schreef DJ11 het volgende:
294 nummers uit de playlists van 2019 nu teruggebracht naar 174....
Nou ja... 74 eigenlijk. Ik stel een Top 100 samen, ik zend alleen de bovenste 50 op Radio 49 uit.quote:Op zondag 29 december 2019 15:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog meer dan 100 nummers te gaan dan
Nog niet makkelijkquote:Op zondag 29 december 2019 15:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nou ja... 74 eigenlijk. Ik stel een Top 100 samen, ik zend alleen de bovenste 50 op Radio 49 uit.
Best een lekkere stem (alleen het 1e nummer geluisterd) en die clip vind ik echt leuk origineel gedaanquote:Op zondag 29 december 2019 15:37 schreef Rafeiro het volgende:
Die "clip" als je het al zo mag noemen, is wel een beetje triest.
Wij gebruiken dat( gekregen) geval 2 keer per jaar voor frietjes bij de spareribs. Je ruikt het minder dan een frituurpan, maar ik zet ‘m wel onder de afzuigkap op de hoogste stand. Ik zou ‘m niet missen als hij kapot ging. Maar volgens mij was er in CUL een topic over, sommige mensen koken er heel creatief mee.quote:Op zondag 29 december 2019 16:48 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een air fryer? Heb er een tijdje terug een 2e hands gekregen.
In mijn flatje met alleen passieve afzuiging heb ik nooit een frituurpan gebruikt, maar dit zou wellicht wel bruikbaar zijn.
Ja, wij hebben een airfryer. De kinderen vinden de patat en snacks uit de Airfryer niet zo heel lekker. Ik vind het zelf wel prima. Groot voordeel is dat we dus veel minder ongezond eten.quote:Op zondag 29 december 2019 16:48 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een air fryer? Heb er een tijdje terug een 2e hands gekregen.
In mijn flatje met alleen passieve afzuiging heb ik nooit een frituurpan gebruikt, maar dit zou wellicht wel bruikbaar zijn.
Gewoon iene miene mutte voor die laatste paar nummers.quote:
Ik zit nu eindelijk op de 100. Duurt allemaal veel langer dan ik had gedacht.quote:Op zondag 29 december 2019 17:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon iene miene mutte voor die laatste paar nummers.
Frituurvet kan toch gewoon bij de supermarkt gedumpt worden? In die gele containers.quote:Op zondag 29 december 2019 17:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een airfryer. De kinderen vinden de patat en snacks uit de Airfryer niet zo heel lekker. Ik vind het zelf wel prima. Groot voordeel is dat we dus veel minder ongezond eten.
A. Omdat de kinderen nu eigenlijk geen zin meer hebben in patat en snacks
B. Omdat de airfryer nou eenmaal gezonder is.
En ik vind het zelf ook wel een bonus dat je niet met frituurvet naar de gemeentewerf moet om af te voeren.
Stinken doet het nog best wel trouwens.
Gele containers bij de supermarkt? Nooit gezien.quote:Op zondag 29 december 2019 17:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Frituurvet kan toch gewoon bij de supermarkt gedumpt worden? In die gele containers.
Binnenkort dat ding maar eens proberen, heb vlammetjes gehaald
Weet ook niet of dat er nog is, maar toentertijd hadden we die stink dingen wel bij de supermarkt waar ik werkte. Ik moet aankomen, haha, dus vette hap op de gezondere manier.quote:Op zondag 29 december 2019 17:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Gele containers bij de supermarkt? Nooit gezien.
Eten jullie zovaak frituur dat het een keer in de week proffessinoeel door een snackboer te laten doen te duur is?quote:Op zondag 29 december 2019 17:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een airfryer. De kinderen vinden de patat en snacks uit de Airfryer niet zo heel lekker. Ik vind het zelf wel prima. Groot voordeel is dat we dus veel minder ongezond eten.
A. Omdat de kinderen nu eigenlijk geen zin meer hebben in patat en snacks
B. Omdat de airfryer nou eenmaal gezonder is.
En ik vind het zelf ook wel een bonus dat je niet met frituurvet naar de gemeentewerf moet om af te voeren.
Stinken doet het nog best wel trouwens.
Nee, we eten dus eigenlijk nooit frituur. En dat is prima zo. De airfryer doet dus precies wat het beoogde. We hebben hem cadeau gekregen. Onze frituurpan hadden we al vrijwillig weggedaan.quote:Op zondag 29 december 2019 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Eten jullie zovaak frituur dat het een keer in de week proffessinoeel door een snackboer te laten doen te duur is?
oh, ik had het verkeerd gelezen, maar dat doe ik wel vaker.quote:Op zondag 29 december 2019 17:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, we eten dus eigenlijk nooit frituur. En dat is prima zo. De airfryer doet dus precies wat het beoogde. We hebben hem cadeau gekregen. Onze frituurpan hadden we al vrijwillig weggedaan.
Maakt toch niet uit. Hoe gaat het bij jou? Feestdagen een beetje leuk overleefd?quote:Op zondag 29 december 2019 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oh, ik had het verkeerd gelezen, maar dat doe ik wel vaker.
Niemand doodgegaan en alles het zelfde gangetje, dus opzich niet verkeerd.quote:Op zondag 29 december 2019 18:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Hoe gaat het bij jou? Feestdagen een beetje leuk overleefd?
Ik zou er echt ook nooit aan beginnenquote:Op zondag 29 december 2019 18:59 schreef DJ11 het volgende:
Posities 100 - 50 zijn ingevuld, eindelijk.... Bezig met de Top 50 nu....
Had niet verwacht dat ik zo lang werk zou hebben.
Ik heb het ooit geprobeerd om alleen maar met hiphop te doen, kwam er ook niet uit, teveel kwalieitsplaatjes.quote:Op zondag 29 december 2019 19:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou er echt ook nooit aan beginnen
Het is ook gekkenwerk. Vooral de posities 60-51; de liedjes die net niet de uitzending halen...quote:Op zondag 29 december 2019 19:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou er echt ook nooit aan beginnen
maak je voor volgende keer toch een schaduwlijst? komen de meeste top xxxxx lijsten ook mee weg.quote:Op zondag 29 december 2019 19:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is ook gekkenwerk. Vooral de posities 60-51; de liedjes die net niet de uitzending halen...
maak er een mashup van en zet ze gedeeld op nr 2.quote:Op zondag 29 december 2019 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Zo, 97 nummers staan op hun plek. De nummer-1 is eigenlijk ook duidelijk. Nu alleen nog bepalen welke nummers op 2 en 3 komen. Ik dub hier al tijden over.
Ik ben er inmiddels uit. De lijst is klaarquote:Op zondag 29 december 2019 20:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maak er een mashup van en zet ze gedeeld op nr 2.
Gefeliciteerd! Nu niet meer gaan twijfelen hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels uit. De lijst is klaar
Goedemorgen Melting. Leuk gehad gisteren?quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 07:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Leuk gehad gisteren?
quote:Op maandag 30 december 2019 07:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi!
En nog lekker vrij, zie ik..
heb je goed geslapen na de gezellige dag ?quote:
Best wel.quote:Op maandag 30 december 2019 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
heb je goed geslapen na de gezellige dag ?
Vandaag voeten omhoog maarquote:Op maandag 30 december 2019 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Best wel.
Alleen nog steeds zere voeten.
Dat zeker.quote:Op maandag 30 december 2019 08:44 schreef just me het volgende:
[..]
Vandaag voeten omhoog maar
Het waren ook heel veel stappen
ik heb geen mod rechtenquote:Op maandag 30 december 2019 09:30 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ben er nog, ik dacht ff dat ik een ban zou krijgen na een aanvaring met iemand
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op maandag 30 december 2019 09:30 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ben er nog, ik dacht ff dat ik een ban zou krijgen na een aanvaring met iemand
De incompetentie is van een dusdanig niveau dat de sterfhuisconstructie wordt versneld. Users keren FOK! massaal de rug toe en falende mods zijn één van de belangrijkste oorzaken. Het is jammer dat het zo ver heeft moeten komen.quote:Op maandag 30 december 2019 09:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met dat incompetente figuur verbaast me niets meer
Ik word op een manier aangesproken die ik niet normaal vind. Maar goed, normale mensen willen geen mod worden. Als je die nieuwe policy met hand en tand dient te verdedigen en met dooddoeners dient te smijten, daar past iedereen toch voor?quote:Op maandag 30 december 2019 13:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De incompetentie is van een dusdanig niveau dat de sterfhuisconstructie wordt versneld. Users keren FOK! massaal de rug toe en falende mods zijn één van de belangrijkste oorzaken. Het is jammer dat het zo ver heeft moeten komen.
Ik vind daar wel een paar dingen van, maar laat ik me verder maar koest houden. Ik moet vanavond een show doen.quote:Op maandag 30 december 2019 13:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik word op een manier aangesproken die ik niet normaal vind. Maar goed, normale mensen willen geen mod worden. Als je die nieuwe policy met hand en tand dient te verdedigen en met dooddoeners dient te smijten, daar past iedereen toch voor?
Het is het ook niet waard om een ban voor op te lopenquote:Op maandag 30 december 2019 13:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind daar wel een paar dingen van, maar laat ik me verder maar koest houden. Ik moet vanavond een show doen.
Houden zo, je wordt er alleen maar verdrietig vanquote:Op maandag 30 december 2019 13:43 schreef Rafeiro het volgende:
Geen idee waar jullie het over hebben
+1quote:Op maandag 30 december 2019 13:43 schreef Rafeiro het volgende:
Geen idee waar jullie het over hebben
Paar dagen nog wel... Stom gedoe!quote:Op maandag 30 december 2019 15:21 schreef Symphonic het volgende:
Ddm is voor een paar dagen geband voor het geven van Feedback.
Ik ken de voorgeschiedenis niet, maar de feedback die er nu nog staat?quote:Op maandag 30 december 2019 15:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik haal het maar weg voor de zekerheid. Want ik wil de show van DJ11 vanavond wel luisteren. En dan is meepraten ook wel leuk.quote:Op maandag 30 december 2019 15:21 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 15:21 schreef Symphonic het volgende:
Laat ook maar, eigenlijk.quote:
In elk geval één luisteraarquote:Op maandag 30 december 2019 16:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik haal het maar weg voor de zekerheid. Want ik wil de show van DJ11 vanavond wel luisteren. En dan is meepraten ook wel leuk.
Ik ben er ook wel denk ik.quote:
Oké, leukquote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel denk ik.
Als ik op tijd klaar ben met 2 shows vol te proppen...
Dat is nog afwachtenquote:
Vol met covers?quote:Op maandag 30 december 2019 17:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel denk ik.
Als ik op tijd klaar ben met 2 shows vol te proppen...
Ja, dat is 1 show, daar moet ik nog heel veel voor schrappen. De andere is met tracks van albums die dit jaar uitgekomen zijn.quote:
ik moet even lachen...quote:Op maandag 30 december 2019 17:32 schreef Bosbeetle het volgende:
@:doedezemaar en @:DJ11 feedback op moderators mag in de daarvoor betreffende feedback topicshier graag over r49 keuvelen.
Ik denk dat hij mij bedoelde. Maar hij heeft wel gelijk dat we hier gewoon gezellig over R49 moeten praten. En misschien een uitstapje richting de Efteling.quote:
En tafeltennissen met taartquote:Op maandag 30 december 2019 17:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mij bedoelde. Maar hij heeft wel gelijk dat we hier gewoon gezellig over R49 moeten praten. En misschien een uitstapje richting de Efteling.
We kletsen hier toch over het algemeen heel gezellig en idd niet altijd over muziek maar wij zijn toch de users hier die "het" maken en het naar onze zin hebben. En ja ik moest lachen omdat er op eens een mod in het topic verscheen, hij mag wel eens vaker gezellig komen meedoenquote:Op maandag 30 december 2019 17:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mij bedoelde. Maar hij heeft wel gelijk dat we hier gewoon gezellig over R49 moeten praten. En misschien een uitstapje richting de Efteling.
Doedezemaar is geband, beste vriend...quote:Op maandag 30 december 2019 17:32 schreef Bosbeetle het volgende:
@:doedezemaar en @:DJ11 feedback op moderators mag in de daarvoor betreffende feedback topicshier graag over r49 keuvelen.
en daar gaan we van genietenquote:Op maandag 30 december 2019 17:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Doedezemaar is geband, beste vriend...
Ik zal mezelf verder wijselijk stil houden. Over dik anderhalf uur ga ik een jaarlijst presenteren waar veel voorbereidingstijd in zit.
Die mods ook altijd zeg.quote:Op maandag 30 december 2019 17:48 schreef just me het volgende:
[..]
We kletsen hier toch over het algemeen heel gezellig en idd niet altijd over muziek maar wij zijn toch de users hier die "het" maken en het naar onze zin hebben. En ja ik moest lachen omdat er op eens een mod in het topic verscheen, hij mag wel eens vaker gezellig komen meedoen
Zekersquote:
quote:
Trust me topics zijn gezelliger als ik niet meedoequote:Op maandag 30 december 2019 17:48 schreef just me het volgende:
[..]
We kletsen hier toch over het algemeen heel gezellig en idd niet altijd over muziek maar wij zijn toch de users hier die "het" maken en het naar onze zin hebben. En ja ik moest lachen omdat er op eens een mod in het topic verscheen, hij mag wel eens vaker gezellig komen meedoen
Ah dat is Mobiel minder goed aangegeven daarom zag ik het niet.quote:Op maandag 30 december 2019 17:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Doedezemaar is geband, beste vriend...
Ik zal mezelf verder wijselijk stil houden. Over dik anderhalf uur ga ik een jaarlijst presenteren waar veel voorbereidingstijd in zit.
In dat geval...quote:Op maandag 30 december 2019 18:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Trust me topics zijn gezelliger als ik niet meedoe
Wat ik kan doen, is de vooraf-track niet vooraf, maar om 19:30 uur instarten. Dan begint de show kort daarna, zo rond 19:35 uur.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet zeker of ik het al om 19.30 red, DJ11. Ik moet zo nog even naar de winkel voor een vergeten boodschap.
Dank voor de mededeling, kan ik nog mooi de vaatwasser in- en uitruimenquote:Op maandag 30 december 2019 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik stel de aanvangstijd uit naar 19:45 uur. Muziek vooraf klinkt ongeveer om 19:40 uur.
Ik ben net thuis, dus was maar iets te laat geweest. Maar nu dus helemaal op tijdquote:Op maandag 30 december 2019 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik stel de aanvangstijd uit naar 19:45 uur. Muziek vooraf klinkt ongeveer om 19:40 uur.
Mooiquote:Op maandag 30 december 2019 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, dus was maar iets te laat geweest. Maar nu dus helemaal op tijd
Thanks. Ik heb straks nog een nummer voor je dat volgens mij helemaal jouw smaak is. Als je niet kunt luisteren, dan geef ik je de artiest en titel wel door. Kan haast niet anders dan dat je het mooi vindt. Erg Radiohead-achtig.quote:
Ik hoor hem hoor. Ken hem verder niet. Wel toepasselijke titelquote:Op maandag 30 december 2019 19:41 schreef DJ11 het volgende:
De test-track is ingestart, er zou nu geluid moeten klinken. Ik heb gekozen voor een nummer dat lager in de Top 100 staat, #63 om precies te zijn....
DubVision feat. HANDED - Are You Listening (extended mix)
ik hoor het volgend jaar graag van je!quote:Op maandag 30 december 2019 19:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Thanks. Ik heb straks nog een nummer voor je dat volgens mij helemaal jouw smaak is. Als je niet kunt luisteren, dan geef ik je de artiest en titel wel door. Kan haast niet anders dan dat je het mooi vindt. Erg Radiohead-achtig.
Jij bent goed bezigquote:
Ik had dit eigenlijk op #50 geschat, maar ja....quote:Op maandag 30 december 2019 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor hem hoor. Ken hem verder niet. Wel toepasselijke titel
Mensen uitnodigen voor FBquote:
ow ja, is gezellig toch?quote:
Ik bedoelde het ook postiefquote:
Ik weet niet of ik hem ooit eerder heb gehoord, maar vind hem wel mooi.quote:
Uit en inruimen denk ik?quote:Op maandag 30 december 2019 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
Dank voor de mededeling, kan ik nog mooi de vaatwasser in- en uitruimen
Ik heb het nummer zeker vaker gedraaid, maar het dateert van begin 2019, vandaar.quote:Op maandag 30 december 2019 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hem ooit eerder heb gehoord, maar vind hem wel mooi.
Groetjes terug. Stomme banquote:Op maandag 30 december 2019 19:56 schreef just me het volgende:
Voordat ik vergeet.... de groetjes van DDM en Symph, ze lezen en luisteren nog even mee
Ik had het begrepen. Helemaal top dat ze meeluisteren.quote:Op maandag 30 december 2019 19:56 schreef just me het volgende:
Voordat ik vergeet.... de groetjes van DDM en Symph, ze lezen en luisteren nog even mee
Ik vind het leuk om te zien en ik ben blij met trouwe luisteraars zoals jij.quote:Op maandag 30 december 2019 20:01 schreef livelink het volgende:
Ik vind het echt leuk om op deze manier een beetje op de hoogte te blijven van goede nieuwe muziek. En ik weet hoeveel tijd en moeite je er in steekt, DJ11. Dat waardeer ik zeer
C. Duncan op zich ken ik wel. De titel past wel mooi bij het dromerige van het nummer.quote:Op maandag 30 december 2019 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Dat je dan in de laatste show van het jaar gewoon nog kunt zeggen: "maak kennis met..."45. C Duncan - Reverie
Veel van zijn muziek is nogal zweverig, hoewel hij op z'n album Health (uit 2019) ook uitstapjes richting uptempo pop/dance maakt.quote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
C. Duncan op zich ken ik wel. De titel past wel mooi bij het dromerige van het nummer.
Thanksquote:Op maandag 30 december 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister al even mee, stil en wel.
Ga zo door, 11!
Heb een screenshot gemaaktquote:Op maandag 30 december 2019 20:09 schreef DJ11 het volgende:
44. Søren Lorensen - Time Machine
@:Peaceman: Dit moet je dus luisteren. Vind je geheid mooi.
Ik zoek muziek daar niet op uit hoorquote:
Ben bang dat ik het niet tot zo laat vol houd.quote:Op maandag 30 december 2019 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
WelkomMuziek tot 23:00 uur gegarandeerd.
quote:
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op maandag 30 december 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
Ja, deze is zeker meer dan eens door je gedraaid
Oh dat is tof. Volgend jaar mij even het linkje geven!quote:Op maandag 30 december 2019 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]Geniet van de Top 2000
Deze show komt ook als playlist op Spotify, dus kun je later rustig terugluisteren.
Beter dan haar hits wat mij betreft.quote:Op maandag 30 december 2019 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Na jarenlange stilte was er dit jaar weer eens een album van Dido. Geproduceerd door wie anders dan haar broer Rollo (o.a. bekend van Faithless).40. Dido - Hell After This
Thanks. Hierna wordt de rust trouwens wreed onderbroken...quote:Op maandag 30 december 2019 20:27 schreef just me het volgende:
Ik zit rustig mee te luisteren DJ11, heerlijke muziek !!
Zal ook wel weer een "incident" worden genoemd. Je moet zo even een paar minuten afzien, trouwens...quote:Op maandag 30 december 2019 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig tussen het vuurwerk door ook weer eens een ouderwetse schietpartij in de buurt.
Exact 7 jaar na de liquidatiepartij in de Staatsliedenbuurt...
quote:Op maandag 30 december 2019 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig tussen het vuurwerk door ook weer eens een ouderwetse schietpartij in de buurt.
Het zijn allemaal incidenten.quote:Op maandag 30 december 2019 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zal ook wel weer een "incident" worden genoemd. Je moet zo even een paar minuten afzien, trouwens...
quote:Op maandag 30 december 2019 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Correcte bingoquote:Op maandag 30 december 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
Oh, dat was een PSB-alarm![]()
Ik vond het al zo'n rare jingle.
Is vaak zo. Ik verwacht trouwens binnen nu en twee weken de aankondiging van alweer een nieuwe single. Op 24 januari volgt het nieuwe album Hotspot.quote:Op maandag 30 december 2019 20:32 schreef brother52 het volgende:
Ik vind deze beter aan te horen dan hun (voor mij) bekende werk.
Dan valt het dus wel mee en is er binnenkort een 2e poging.quote:De schietpartij gebeurde iets voor 20.00 uur. Het is nog niet bekend of de politie iemand heeft kunnen aanhouden.
Ook is het niet bekend hoe ernstig de persoon gewond is geraakt. Volgens de politie is het slachtoffer niet in acuut levensgevaar.
Dan schrik je wel, denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan valt het dus wel mee en is er binnenkort een 2e poging.
Er scheen ineens een enorme lamp in de tuin, bleek van een helikopter te zijn...
Dan zit je wel even verbaasd te kijkenquote:Op maandag 30 december 2019 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er scheen ineens een enorme lamp in de tuin, bleek van een helikopter te zijn...
Het lijkt wel alsof een mensenleven steeds minder waard is. Zie ook wat er in Drachten is gebeurd. 14-/15-jarigen die bij een ruzie iemand gewoon doodsteken.quote:Op maandag 30 december 2019 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
Zeven jaar geleden was er ook zoiets en liep ik naar buiten om te kijken wat er gaande was.quote:Op maandag 30 december 2019 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
Dan zit je wel even verbaasd te kijken
Blijf maar lekker binnenquote:Op maandag 30 december 2019 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Zeven jaar geleden was er ook zoiets en liep ik naar buiten om te kijken wat er gaande was.
Toen liep ik een cordon politie tegen het lijf die op zoek was naar de gevluchte daders.
Ik was snel weer binnen...
Ik vind dit heel fijn om naar te luisterenquote:Op maandag 30 december 2019 20:37 schreef DJ11 het volgende:
De in eigen land meest onderschatte plaat van het jaar, als je het mij vraagt. Staat op 36....
Hier is het gewoon de ene na de andere bewuste liquidatie.quote:Op maandag 30 december 2019 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof een mensenleven steeds minder waard is. Zie ook wat er in Drachten is gebeurd. 14-/15-jarigen die bij een ruzie iemand gewoon doodsteken.
Veel plezierquote:Op maandag 30 december 2019 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Tot zover was het over het algemeen goed te doen.
Maar ik ga nu even darten kijken...
Dat gaat prima met muziek erbij. Dat is een stuk beter aan te horen dan het commentaar.quote:Op maandag 30 december 2019 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Tot zover was het over het algemeen goed te doen.
Maar ik ga nu even darten kijken...
Ik ben soms zo blij dat mijn zoon al op jonge leeftijd op de radar kwam en ik daardoor altijd bewust ben van waar hij is en met wie. Het zal mij niet gebeuren dat mijn kind ineens iets 'raars' doet en ik dan als ouder volstrekt niks doorhad.quote:Op maandag 30 december 2019 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof een mensenleven steeds minder waard is. Zie ook wat er in Drachten is gebeurd. 14-/15-jarigen die bij een ruzie iemand gewoon doodsteken.
June till September of zoietsquote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef DJ11 het volgende:
35. Caravan Palace - April
Eén van de twee nummers in de lijst met een maand in de songtitel... Wie een beetje heeft opgelet de afgelopen tijd weet wel wat het andere nummer is
Net andersom, maar knap onthoudenquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben soms zo blij dat mijn zoon al op jonge leeftijd op de radar kwam en ik daardoor altijd bewust ben van waar hij is en met wie. Het zal mij niet gebeuren dat mijn kind ineens iets 'raars' doet en ik dan als ouder volstrekt niks doorhad.
En hij doet nu ook echt niks raars meer hoor, maar in de jaren dat dat wel zo was waren er gelukkig een hoop mensen die meekeken en dat wist hij ook heel goed.
quote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef CindieY het volgende:
Goedenavond![]()
Net klaar met werken. Er stonden op het toppunt meer dan 800 mensen in de wacht
Gekkenhuis dusquote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef CindieY het volgende:
Goedenavond![]()
Aiquote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef CindieY het volgende:
Goedenavond![]()
Ja, op zich misschien wel.quote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat gaat prima met muziek erbij. Dat is een stuk beter aan te horen dan het commentaar.
Je zult wel kapot zijn nu. Moet je morgen weer werken?quote:Op maandag 30 december 2019 20:43 schreef CindieY het volgende:
Oh en gelijk ingetunedzit toch nog een uurtje in de trein naar huis.
Ik ben gesloopt. Gisteravond top 2000 pubquiz gedaan en daarna nog 'even' naar de hard rock karaoke in een andere kroeg. Het is maar goed dat ik pas om half 1 begonquote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zult wel kapot zijn nu. Moet je morgen weer werken?
Wonderschoon was dit.quote:Op maandag 30 december 2019 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Heel andere koek nu. Prachtig nummer, maar kennelijk nooit eerder gedraaid33. Celeste - Strange
De hese stem, die ik eerder al aankondigde...
Tool staat in je jaarlijst?quote:Op maandag 30 december 2019 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Het duurde iets van 7 jaar - straks een band die het nog veel gekker maakte - maar eindelijk kwam er weer een nieuw album van Keane uit. Zoals zo vaak doen de singles me vrij weinig. De echte pareltjes zitten verstopt op het album.32. Keane - I Need Your Love
Mee eensquote:
Vast wel in de show die jij hebt voorbereid.quote:
Uiteraardquote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Vast wel in de show die jij hebt voorbereid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |