SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef livelink het volgende:
We kunnen vast nog wel een deel volposten voor het eind van het jaar.
Heb ik gedaan op verzoek van 11.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb ik gedaan op verzoek van 11.
Dat mag ik hopen, met mijn show nog in aantocht. Ik heb alleen al 50 posts nodig, minstens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef livelink het volgende:
We kunnen vast nog wel een deel volposten voor het eind van het jaar.
Per postduif?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedenavond. Ik heb dit bericht op 25 december gestuurd. Ik weet niet wanneer het aankomt.
Heb je lekker getafeld?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedenavond. Ik heb dit bericht op 25 december gestuurd. Ik weet niet wanneer het aankomt.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
DDM raadde rooksignalen aan.quote:
Ik ben niet zo goed in rook lezenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
DDM raadde rooksignalen aan.
Het is nu 30 januari, heeft dus even geduurd...quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Wist niet eens dat dat ook bestaatquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb DJ hero nog in huis...![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk! En komende zaterdag 28 december ga ik naar het NK Afstanden in Thialfquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is nu 30 januari, heeft dus even geduurd...
Dat kan best een feestje wordenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heerlijk! En komende zaterdag 28 december ga ik naar het NK Afstanden in Thialf
Deel 2 ook zelfs.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat ook bestaat
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. En veel plezier morgen in de Efteling. Let je een beetje op just me?
En ik zal op Melting passenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. En veel plezier morgen in de Efteling. Let je een beetje op just me?
Geruststellend idee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
En ik zal op Melting passenwelterusten
Jij ook veel plezier!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
En ik zal op Melting passenwelterusten
Het echte werk is ook een stukje gemakkelijker dan de game.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deel 2 ook zelfs.
Nauwelijks uit de doos geweest...
Met dat DJ ding ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het echte werk is ook een stukje gemakkelijker dan de game.
Met guitar hero in elk geval wel
Dat moet je ook alleen doen wanneer je jeuk hebtquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dat DJ ding ook.
Dat is vooral scratchen en dat is niet echt mijn ding...
De wind stond verkeerdquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
DDM raadde rooksignalen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |