Ze hebben eigenlijk alleen grond gekocht en de rest erbij gekregenquote:
Taal niet spreken checkquote:
Dat is 9 van de 10 keer het geval.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:42 schreef Snowsquall het volgende:
Altijd slim om in het donker aan te komen #dommekonijnen
"dan is het niet meer zo druk op de weg"?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom om half 5 's middags vertrekken als je naar Tsjechië moet...
En "Ben je er al?"quote:
Als ik dat pleisterwerk aan de buitenkant zie denk ik: Ik slaap wel in de auto..quote:
echt hequote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Als ik dat pleisterwerk aan de buitenkant zie denk ik: Ik slaap wel in de auto..
Pools.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Dobry den klinkt best wel Russisch...
Zijn in die regio, behalve Hongaars en Roemeens, toch allemaal Slavische talen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Dobry den klinkt best wel Russisch...
Die weet helemaal niet meer wat ze de vorige dag heeft beloofdquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:53 schreef Revanches het volgende:
Die burgemeester zit zwaar aan de drank
jahoor daar heb je het alquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:54 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Die weet helemaal niet meer wat ze de vorige dag heeft beloofd
Is dat wel de burgermeesterquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Guppy het volgende:
Hoe wist die burgemeester dit niet dan??
Plottwistquote:
Te koud om te klussen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef Guppy het volgende:
Zij is wel een beetje boller geworden, of niet? In d'r gezicht
Ja, niet weten dat ze daar niet zo'n flutwinter als hier hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:57 schreef AgnesGru het volgende:
Sneeuw in Tsjechië, je verwacht het niet!
Je kunt altijd nog een wegrestaurant beginnen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef jevl het volgende:
Wel goed bereikbaar zo'n snelweg aan huis
4 maanden zitten vreten en tv kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef Guppy het volgende:
Zij is wel een beetje boller geworden, of niet? In d'r gezicht
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef jevl het volgende:
Wel NL televisie zo te zienquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
4 maanden zitten vreten en tv kijken
Parkeren op de vluchtstrook, de rest lopen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef jevl het volgende:
Of iets met banden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog een wegrestaurant beginnen.
Waar je in NL E2,50 voor moet betalen om ze af te voeren......quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:02 schreef Guppy het volgende:
Oh joepie! Naast puin ook nog autobanden!
In Tsjechië ook zo te zien, zo snel die kerel zich uit de voeten maaktequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Waar je in NL E2,50 voor moet betalen om ze af te voeren......
Volgens mij geven ze daar geen ruk om het milieuquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:03 schreef Guppy het volgende:
[..]
In Tsjechië ook zo te zien, zo snel die kerel zich uit de voeten maakte
Gat in hun portemonnee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt me ook een gat in de markt.
Nou ja, er staat ook nog steeds een Adventure Mini Golf op Bonairequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:04 schreef Revanches het volgende:
'denken dat het lasergamen een daverend succes wordt'
lekker sarcastisch![]()
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:05 schreef Guppy het volgende:
[..]
Nou ja, er staat ook nog steeds een Adventure Mini Golf op Bonaire
maar het sneeuwdequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef AnneX het volgende:
Ondernemend...die hadden een winterlang de taal kunnen leren, toch!?
Moet je wel een toiletgebouw, en ze mochten niet bouwenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom niet gewoon een camping voor caravans en tenten? Dat kost niet zoveel om aan te leggen.
Bijv. jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef AnneX het volgende:
Ondernemend...die hadden een winterlang de taal kunnen leren, toch!?
Maar een B&B mag wel? Daar is ook een verbouwing voor nodig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:07 schreef Guppy het volgende:
[..]
Moet je wel een toiletgebouw, en ze mochten niet bouwen
Ze mochten niet meer nieuw bouwen geloof ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar een B&B mag wel? Daar is ook een verbouwing voor nodig.
Volgens mij inderdaad niet extra bij bouwen, maar waar de b&b komt kun je toch ook een wc's en douches maken?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:08 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ze mochten niet meer nieuw bouwen geloof ik
Maar ik vind het nu sowieso heel ingewikkeld
Ik denk niet dat ze zich dat bedacht hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij inderdaad niet extra bij bouwen, maar waar de b&b komt kun je toch ook een wc's en douches maken?
Ja, dat was raar! Was dat iets anders dan het logo van hun bedrijf?quote:
vreemd ja.. misschien copyright dingetje?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ja, dat was raar! Was dat iets anders dan het logo van hun bedrijf?
Tja 120 inwoners zeiden ze dacht ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:12 schreef amaranta het volgende:
Deze burgemeester heeft haar ambt gewonnen bij een bingo??
en overal een sigaret bijquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef bombmannl het volgende:
:’) zorg dan dat het uitvoerig getest is
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef houdjemond het volgende:
Zelfscannen bij de Appie is er niks bij..
Buurman en buurmanquote:
Sympathieke mensen maar niet echt ondernemer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:19 schreef tralalala het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)n-hun-lasergamebaan/
Dat gaat niets meer worden.
En al met al een boel centjes lichter.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sympathieke mensen maar niet echt ondernemer.
Jepquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
En al met al een boel centjes lichter.
Niet echt 😂quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sympathieke mensen maar niet echt ondernemer.
Volgens mij hebben ze hem bij de verkoop 30x gezegd dat daar een snelweg komt, maar hebben ze er geen snars van begrepen ..quote:
Nope. Wel een klassieke aflevering weer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:19 schreef tralalala het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)n-hun-lasergamebaan/
Dat gaat niets meer worden.
quote:Verre toekomstvisies voorzagen de aanleg van een rychlostní silnice R23 langs de I/23. De kans dat dit op enige afzienbare termijn gebeurt is echter klein vanwege andere prioriteiten. De wegklasse rychlostní silnice is in 2016 ook afgeschaft.
Wel zijn er enkele plannen om de I/23 te verbeteren, zo is een rondweg bij Nová Ole¨ná gepland. Grootschalige aanleg van rondwegen is echter niet voorzien.
je hebt de hoe gaat het nu met niet gelezen ?quote:Op zondag 29 december 2019 09:57 schreef RamboDirk het volgende:
Toch een bijzonder stel dat zich ondanks alle tegenslag hierin vastbijt. Hopelijk redden zij het!
Jawel en nog steeds gaan ze ervoorquote:Op zondag 29 december 2019 10:01 schreef Joene het volgende:
[..]
je hebt de hoe gaat het nu met niet gelezen ?
Ik zou mezelf al opgehangen hebben.quote:Op zondag 29 december 2019 10:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jawel en nog steeds gaan ze ervoor
Denken dat iemand geld wil steken in een aftands complex in een gehucht middle of nowhere van Tsjechië, waar het stel in kwestie zonder enig idee tienduizenden euro’s over de balk smijtquote:Op zondag 29 december 2019 10:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jawel en nog steeds gaan ze ervoor
Hypotheek, septic, Canal Digital schotel, eten en drinken, laserspullen. dan zagen we ook wat bouwvakkers en dan bijelkaar gaat het snel, ook in Tjechiequote:Op zondag 29 december 2019 11:55 schreef Szura het volgende:
Kom ik bij m’n vraag: waar hebben ze die 55k ‘bouwbudget’ aan opgemaakt? Een zakje drop voor de crack-burgemeester, een paar nutteloze betonblokken, wat speelgoedgeweren en een toilethokje?
Dat dacht ik ook. Je hebt ze eigenlijk niks zien doen in of aan het huisquote:Op zondag 29 december 2019 11:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Denken dat iemand geld wil steken in een aftands complex in een gehucht middle of nowhere van Tsjechië, waar het stel in kwestie zonder enig idee tienduizenden euro’s over de balk smijt.
Kom ik bij m’n vraag: waar hebben ze die 55k ‘bouwbudget’ aan opgemaakt? Een zakje drop voor de crack-burgemeester, een paar nutteloze betonblokken, wat speelgoedgeweren en een toilethokje?
Die scheetjes op Bonaire hadden wat meer poen bij zich en kochten geen bouwvalquote:
En dat loopt nu als een malle. Elke avond is het er druk! Voor de kinderen daar is er op bonaire weinig te doen dua dat is een gat in de markt markt die ze gevonden hebben. En hun deelname aan het programma zorgt ook voor een enorme toestroom.quote:Op zondag 29 december 2019 13:29 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Die scheetjes op Bonaire hadden wat meer poen bij zich en kochten geen bouwval
Ja, en ze maken zich nergens druk om lijkt het. Lijkt me heerlijk om zo te levenquote:Op zondag 29 december 2019 17:17 schreef diadakan het volgende:
Hoe naief (en misschien wel dom) ook, zij hebben het wel gedaan.
Ja? Wie zou dat ervoor betalen dan?quote:Op zondag 29 december 2019 23:30 schreef riazop het volgende:
Waar zou je je druk om moeten maken?
Ze hebben in totaal 135k euro besteed aan een vierkantshoeve met 2 ha grond.
Die is gedeeltelijk bewoonbaar en ze kunnen zeker dik 100k recupereren als ze besluiten terug te gaan.
Het "verlies" valt dus alleszins mee.
De waarde zit vooral in de grondquote:Op zondag 29 december 2019 23:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja? Wie zou dat ervoor betalen dan?
Dat vroeg ik niet, het zal best een bepaalde waarde hebben, ik vroeg wie het ervoor zou betalen. In Tsjechië zijn er zat stulpjes te koop voor dat geld zonder snelwegproblematiek. De komende jaren zit hun geld gewoon vast, tenzij er een wonder gebeurt.quote:Op maandag 30 december 2019 11:33 schreef riazop het volgende:
[..]
De waarde zit vooral in de grond
Ze hebben 23.000 m2
Zelfs in dit gebied van Tjechie betaal je daar vlot meer dan 5 euro/m2 voor
en daar zit echt nog wel wat opwaarts potentieel in.
https://www.realitymorava.cz/
Er is een levendige grondmarkt in Tjechie hoor. En niet alleen door grond jagende Hollanders, Duitsers, Denen, Oostenrijkers en Belgen, maar de lokale kopers zijn zelf ook tamelijk actief. Tjechie is dan ook een redelijk succesvol oosteuropees land economisch gezien.quote:Op maandag 30 december 2019 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
, ik vroeg wie het ervoor zou betalen.
Ik weet niet hoor, maar als het zo’n buitenkansje was geweest was er ongetwijfeld wel een slimme rijke Tsjech opgedoken in al die jaren en hadden ze het niet met leugens aan een stel buitenlanders die niet verder dan ‘pivo’ komen hoeven slijten.quote:Op maandag 30 december 2019 12:17 schreef riazop het volgende:
[..]
Er is een levendige grondmarkt in Tjechie hoor. En niet alleen door grond jagende Hollanders, Duitsers, Denen, Oostenrijkers en Belgen, maar de lokale kopers zijn zelf ook tamelijk actief. Tjechie is dan ook een redelijk succesvol oosteuropees land economisch gezien.
Die snelweg is dan misschien niet geschikt voor een camping, maar voor andere activiteiten juist bij uitstek.
Het zou mij dan ook niet verbazen dat de ikvertrekkers bij verkoop meer dan 10 euro de meter gaan vangen en daarmee wél goede zaken doen.
Maar als ze bv een deel aan een benzinestation weten te verkopen kan de prijs nog gevoelig stijgen.
Ik denk niet dat dit een "buitenkansje" is.quote:Op maandag 30 december 2019 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als het zo’n buitenkansje was geweest was er ongetwijfeld wel een slimme rijke Tsjech opgedoken in al die jaren ....
Mee eens, gaat ze zwaar geld kosten en dan nog makelaars, hypotheekkosten, belastingen en stond niet voor niets zolang leeg, misschien nog meer mee aan de hand. Beste verkopen, in NL blijven en in loondienst, ondernemers zijn het niet.quote:Op maandag 30 december 2019 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als het zo’n buitenkansje was geweest was er ongetwijfeld wel een slimme rijke Tsjech opgedoken in al die jaren en hadden ze het niet met leugens aan een stel buitenlanders die niet verder dan ‘pivo’ komen hoeven slijten.
Ja respect voor dat stel, want zij hebben ook heel wat tegenslagen gehad.quote:Op zondag 29 december 2019 19:04 schreef wcborstel het volgende:
[..]
En dat loopt nu als een malle. Elke avond is het er druk! Voor de kinderen daar is er op bonaire weinig te doen dua dat is een gat in de markt markt die ze gevonden hebben. En hun deelname aan het programma zorgt ook voor een enorme toestroom.
Maar ze werken er keihard voor elke dag zijn ze open, en het ligt er prachtig bij allemaal.
Het nieuwe jaar begint goed bij AVROTROS. Met maar liefst 4 (!) avonden achter elkaar, nieuwe Ik Vertrek uitzendingen. En als klap op de vuurpijl nog één extra om de reeks mee af te sluiten.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:24 schreef golfer het volgende:
Is die van vanavond een herhaling of nieuw?
Top!quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:28 schreef KennyPowers het volgende:
Het nieuwe jaar begint goed bij AVROTROS. Met maar liefst 4 (!) avonden achter elkaar, nieuwe Ik Vertrek uitzendingen. En als klap op de vuurpijl nog één extra om de reeks mee af te sluiten.
Je kan het ook als tafel gebruiken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat is wel heel erg vooruit plannen
En dan scheurt iemand de spieren in zijn arm: universum says no.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:02 schreef OProg het volgende:
De beslissingen die ik neem zijn al door het universum genomen. Lekker makkelijk.
Lijkt me een dure bedoening in een land als Oostenrijk.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En dan scheurt iemand de spieren in zijn arm: universum says no.
Tijdelijk een kok inhuren geen optie?
Als hotel een slechte naam krijgen vanwege de slechte keuken is ook een dure bedoening.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me een dure bedoening in een land als Oostenrijk.
Dat is zeker waar. Hopelijk voor hun is Anton weer gauw fit.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als hotel een slechte naam krijgen vanwege de slechte keuken is ook een dure bedoening.
En het tillen van zíjn tafelblad annex grafsteenquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
"Dat is voor mij effe een dingetje..."
En voor de persoon in kwestie, die zes weken half gehandicapt door het leven moet, is het geen dingetje?
Wat een egocentrist is die Martin.
Had de huur al opgezegd, begreep ik.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Anton had beter thuis kunnen blijven...dit heeft zo geen zin.
er is overigens wel een vacature voor een zelfstandig werkend kokquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me een dure bedoening in een land als Oostenrijk.
https://www.grieserhof.net/nl/restaurant/quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:39 schreef KennyPowers het volgende:
Depressief door slavendrijver Martin
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:22 schreef nils7 het volgende:
Op de vooravond even terug kijken... is deze de moeite?
Neequote:Op donderdag 2 januari 2020 11:22 schreef nils7 het volgende:
Op de vooravond even terug kijken... is deze de moeite?
Dat je na zo'n ingrijpende operatie "alles uit het leven wil halen" begrijp ik heel goed. Maar dan ga je je dus weer in een zeer onzeker avontuur storten = stress + heel veel van je lichaam vragen ihkv verbouwen = flinke fysieke stress.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:34 schreef KennyPowers het volgende:
Vandaag
Klaas Buik (52) en Marianne van den Eijkel (49) hebben al jaren de hartenwens om in Frankrijk te wonen.
Nadat Klaas een openhartoperatie heeft ondergaan, is hij vastbesloten alles uit het leven te halen. Ze kopen een oude steengroeve in de Dordogne. Het plan is om hier een chambres d'hôtes te bouwen. Al snel komen ze erachter dat ze houtrot hebben en moeten alle vloeren eruit.
Gelukkig houden Marianne en Klaas wel van een uitdaging. Het bouwbudget is klein en de werkdruk is hoog, want het stel wil over vier maanden de eerste gasten ontvangen. Pei Pei (12) weet niet zo goed wat hij van de plannen van zijn ouders moet vinden. Hij is geboren in China en woont sinds zijn vijfde in Nederland en heeft het hier juist heel fijn. Of hij kan aarden in Frankrijk is dan ook de grootste zorg van Klaas en Marianne.
Uitzending donderdag 2 januari 2020, 22.55 uur op NPO 1
Ik ben benieuwd hoe het met het duo Buik-Van den Eijkel zal gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:34 schreef KennyPowers het volgende:
Vandaag
Klaas Buik (52) en Marianne van den Eijkel (49) hebben al jaren de hartenwens om in Frankrijk te wonen.
Nadat Klaas een openhartoperatie heeft ondergaan, is hij vastbesloten alles uit het leven te halen. Ze kopen een oude steengroeve in de Dordogne. Het plan is om hier een chambres d'hôtes te bouwen. Al snel komen ze erachter dat ze houtrot hebben en moeten alle vloeren eruit.
Gelukkig houden Marianne en Klaas wel van een uitdaging. Het bouwbudget is klein en de werkdruk is hoog, want het stel wil over vier maanden de eerste gasten ontvangen. Pei Pei (12) weet niet zo goed wat hij van de plannen van zijn ouders moet vinden. Hij is geboren in China en woont sinds zijn vijfde in Nederland en heeft het hier juist heel fijn. Of hij kan aarden in Frankrijk is dan ook de grootste zorg van Klaas en Marianne.
Uitzending donderdag 2 januari 2020, 22.55 uur op NPO 1
Maar had wel 725.000 euro bij elkaar kunnen schrapen voor dat gebouw.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:56 schreef Szura het volgende:
Wat een mafkees die Martin, met z'n universum en z'n grafsteen. Ik heb nog nooit zoiets gezien
.
Draaide ook iedere rotcent om, in ieder gesprekje begon ie wel weer over geld.
Maar dat moest van het universumquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar had wel 725.000 euro bij elkaar kunnen schrapen voor dat gebouw.
Haha dit soort verhalen ook altijd, als ze het zelf maar geloven.quote:Maar we zijn ook niet aan de andere kant van de wereld gaan wonen. In twee uur ben je met het vliegtuig in Nederland en in tien uur met de auto. We kunnen dus altijd terug als het moet. Laatst was Martin heen en weer gegaan omdat een vriend zijn 40ste verjaardag vierde, dat moet ook kunnen. In Nederland viel hem wel direct de drukte en de stress op. Hier gaat alles rustiger en gemoedelijker. We zien op straat eigenlijk niemand die haast heeft en rent. Allesbehalve haast en stress. Dat is hier echt opvallend en zeker een verbetering. Daardoor voelen we ons ook zeker beter dan in Nederland. Ik denk dat ieder mens dat wel zal hebben.
Heb ik nou gewoon niet opgelet of is daar helemaal niks over gezegd in de aflevering?quote:Omdat Anton half januari al weggaat, hebben we een kok uit het dorp die ons kan helpen als oproepkracht. Uit Nederland komen ook twee jongens die het keukenteam kunnen versterken. Daarnaast zal Martin deze drie mensen goed moeten inwerken, maar als leermeester in de keuken zal dit ook goed gaan komen. Hierdoor schuiven dus alleen wel andere werkzaamheden op naar de toekomst, zoals het Reiki. Al met al gaat er natuurlijk een hoop tijd inzitten om alles op te starten en uit te vinden. Eerst moet alles hier goed lopen en draaien. Daarna kunnen we het volgende project introduceren. Ook dat moet goed en met aandacht gebeuren en er moet eerst tijd voor zijn. Maar ik ga ervan uit dat het een project in 2020 zal gaan worden.
En maar zeiken als alles te laat komt, nieuwe medewerkers niet op komen dagen en er zo´n enorme bureaucratische rompslomp is om alles te regelen. Nu zou dit in Oostenrijk wel meevallen maar bij verhuizingen naar bijvoorbeeld Frankrijk kan ik me daar ook altijd zo aan ergeren.quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Haha dit soort verhalen ook altijd, als ze het zelf maar geloven.
Nee, dieper dan "Linda houdt niet van sneeuw" en "Linda is moe, heel moe" ging het niet.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:30 schreef Szura het volgende:
In dat stuk op de site staat ook:
[..]
Heb ik nou gewoon niet opgelet of is daar helemaal niks over gezegd in de aflevering?
Zeiden ze niet dat ze 14 uur per dag werken 7 dagen per week...quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Haha dit soort verhalen ook altijd, als ze het zelf maar geloven.
De toeristen in ieder geval, en dat zijn de gasten, oh wacht de klanten.quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:17 schreef Beursaap het volgende:
Eten die Oostenrijkers echt alleen maar schnitzels of wat??
De kinderen van het Nederlandse gezin schijnen nog iedere dag schnitzels te eten, verplicht.quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:17 schreef Beursaap het volgende:
Eten die Oostenrijkers echt alleen maar schnitzels of wat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |