En dan scheurt iemand de spieren in zijn arm: universum says no.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:02 schreef OProg het volgende:
De beslissingen die ik neem zijn al door het universum genomen. Lekker makkelijk.
Lijkt me een dure bedoening in een land als Oostenrijk.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En dan scheurt iemand de spieren in zijn arm: universum says no.
Tijdelijk een kok inhuren geen optie?
Als hotel een slechte naam krijgen vanwege de slechte keuken is ook een dure bedoening.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me een dure bedoening in een land als Oostenrijk.
Dat is zeker waar. Hopelijk voor hun is Anton weer gauw fit.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als hotel een slechte naam krijgen vanwege de slechte keuken is ook een dure bedoening.
En het tillen van zíjn tafelblad annex grafsteenquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
"Dat is voor mij effe een dingetje..."
En voor de persoon in kwestie, die zes weken half gehandicapt door het leven moet, is het geen dingetje?
Wat een egocentrist is die Martin.
Had de huur al opgezegd, begreep ik.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Anton had beter thuis kunnen blijven...dit heeft zo geen zin.
er is overigens wel een vacature voor een zelfstandig werkend kokquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me een dure bedoening in een land als Oostenrijk.
https://www.grieserhof.net/nl/restaurant/quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:39 schreef KennyPowers het volgende:
Depressief door slavendrijver Martin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |