quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef jevl het volgende:
Wel goed bereikbaar zo'n snelweg aan huis
Wel NL televisie zo te zienquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
4 maanden zitten vreten en tv kijken
Parkeren op de vluchtstrook, de rest lopen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef jevl het volgende:
Wel goed bereikbaar zo'n snelweg aan huis
Of iets met banden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog een wegrestaurant beginnen.
Waar je in NL E2,50 voor moet betalen om ze af te voeren......quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:02 schreef Guppy het volgende:
Oh joepie! Naast puin ook nog autobanden!
In Tsjechië ook zo te zien, zo snel die kerel zich uit de voeten maaktequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Waar je in NL E2,50 voor moet betalen om ze af te voeren......
Volgens mij geven ze daar geen ruk om het milieuquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:03 schreef Guppy het volgende:
[..]
In Tsjechië ook zo te zien, zo snel die kerel zich uit de voeten maakte
Gat in hun portemonnee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt me ook een gat in de markt.
Nou ja, er staat ook nog steeds een Adventure Mini Golf op Bonairequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:04 schreef Revanches het volgende:
'denken dat het lasergamen een daverend succes wordt'
lekker sarcastisch![]()
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:05 schreef Guppy het volgende:
[..]
Nou ja, er staat ook nog steeds een Adventure Mini Golf op Bonaire
maar het sneeuwdequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef AnneX het volgende:
Ondernemend...die hadden een winterlang de taal kunnen leren, toch!?
Moet je wel een toiletgebouw, en ze mochten niet bouwenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom niet gewoon een camping voor caravans en tenten? Dat kost niet zoveel om aan te leggen.
Bijv. jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef AnneX het volgende:
Ondernemend...die hadden een winterlang de taal kunnen leren, toch!?
Maar een B&B mag wel? Daar is ook een verbouwing voor nodig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:07 schreef Guppy het volgende:
[..]
Moet je wel een toiletgebouw, en ze mochten niet bouwen
Ze mochten niet meer nieuw bouwen geloof ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar een B&B mag wel? Daar is ook een verbouwing voor nodig.
Volgens mij inderdaad niet extra bij bouwen, maar waar de b&b komt kun je toch ook een wc's en douches maken?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:08 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ze mochten niet meer nieuw bouwen geloof ik
Maar ik vind het nu sowieso heel ingewikkeld
Ik denk niet dat ze zich dat bedacht hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij inderdaad niet extra bij bouwen, maar waar de b&b komt kun je toch ook een wc's en douches maken?
Ja, dat was raar! Was dat iets anders dan het logo van hun bedrijf?quote:
vreemd ja.. misschien copyright dingetje?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:11 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ja, dat was raar! Was dat iets anders dan het logo van hun bedrijf?
Tja 120 inwoners zeiden ze dacht ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:12 schreef amaranta het volgende:
Deze burgemeester heeft haar ambt gewonnen bij een bingo??
en overal een sigaret bijquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef bombmannl het volgende:
:’) zorg dan dat het uitvoerig getest is
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef houdjemond het volgende:
Zelfscannen bij de Appie is er niks bij..
Buurman en buurmanquote:
Sympathieke mensen maar niet echt ondernemer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:19 schreef tralalala het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)n-hun-lasergamebaan/
Dat gaat niets meer worden.
En al met al een boel centjes lichter.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sympathieke mensen maar niet echt ondernemer.
Jepquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
En al met al een boel centjes lichter.
Niet echt 😂quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sympathieke mensen maar niet echt ondernemer.
Volgens mij hebben ze hem bij de verkoop 30x gezegd dat daar een snelweg komt, maar hebben ze er geen snars van begrepen ..quote:
Nope. Wel een klassieke aflevering weer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:19 schreef tralalala het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)n-hun-lasergamebaan/
Dat gaat niets meer worden.
quote:Verre toekomstvisies voorzagen de aanleg van een rychlostní silnice R23 langs de I/23. De kans dat dit op enige afzienbare termijn gebeurt is echter klein vanwege andere prioriteiten. De wegklasse rychlostní silnice is in 2016 ook afgeschaft.
Wel zijn er enkele plannen om de I/23 te verbeteren, zo is een rondweg bij Nová Ole¨ná gepland. Grootschalige aanleg van rondwegen is echter niet voorzien.
je hebt de hoe gaat het nu met niet gelezen ?quote:Op zondag 29 december 2019 09:57 schreef RamboDirk het volgende:
Toch een bijzonder stel dat zich ondanks alle tegenslag hierin vastbijt. Hopelijk redden zij het!
Jawel en nog steeds gaan ze ervoorquote:Op zondag 29 december 2019 10:01 schreef Joene het volgende:
[..]
je hebt de hoe gaat het nu met niet gelezen ?
Ik zou mezelf al opgehangen hebben.quote:Op zondag 29 december 2019 10:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jawel en nog steeds gaan ze ervoor
Denken dat iemand geld wil steken in een aftands complex in een gehucht middle of nowhere van Tsjechië, waar het stel in kwestie zonder enig idee tienduizenden euro’s over de balk smijtquote:Op zondag 29 december 2019 10:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jawel en nog steeds gaan ze ervoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |