Wonderlijk wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wonderlijk dat ik ondanks alles toch zo'n smaakvolle jongen ben geworden.
Je heet Denis? Of komt er nog een e achter?quote:
Wat heeft Paul Simon met Samson en Gert?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is dit heeeeerlijk
Ik ga in januari heel hard S&G en Paul Simon spotifyen. Ben echt wel soort van fan gewordenen het begon eigenlijk met mijn stem tegen Disturbed door jullie
Wie speelt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:51 schreef Kyran het volgende:
College football play-offs zoCommentaar uit, top2000 aan , biertje erbij. Live is voor.
@:Keyos waar ben je!
Ja, dat zeg ik.quote:
Het origineel is Denise, ik heet Denicequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je heet Denis? Of komt er nog een e achter?
Jij ook pikquote:
Ohio Statequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Om 2200 Oklahoma vs. LSU en 200 Clemson vs Ohio State
Ooit de man van Mariah? #dtvquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:53 schreef Bugno3 het volgende:
Die film met Jim Carey, en dan de Making Of
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:53 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Iemand ook ooit de film 'Man On The Moon' gezien? Hele vette biopic over Andy Kauffman. Jim Carrey in misschien wel zijn allerbeste rol.
Zoooo dan. De making of-film op Netflox die ik niet verwachtte, maar wel nodig had. Fucking briljant.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:53 schreef Bugno3 het volgende:
Deze van 21p is best lekker hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zie twenty one pilots hierna, tijd voor een vroege rookpauze voor het eind van het uur
Inderdaad een heel matig nummer datquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zie twenty one pilots hierna, tijd voor een vroege rookpauze voor het eind van het uur
Straks Kristallnachquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
Schitterende film inderdaad!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Iemand ook ooit de film 'Man On The Moon' gezien? Hele vette biopic over Andy Kauffman. Jim Carrey in misschien wel zijn allerbeste rol.
Toll!quote:
Geweldige filmquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
GMTAquote:
quote:
En alleen maar vrouwen worstelen, helemaal alle vrouwen pissigquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:56 schreef Bugno3 het volgende:
Mr. Andy Kaufmann in a wrestling match
Wat een geniale gek
Jij drinkt als Winehouse, is het niet?quote:
Gaat dit over Tapia?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het favoriete nummer van de favoriete voetballer van @:slobeend
+1, waren dramatisch op Werchter (ben vergeten welke editie, ze staan er vrijwel iedere jaar)quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
KOF, een van de slechtste concertbands
Natuurlijk.quote:
Nog 1 Kaufman-weetje: speelde Latka in de comedyserie Taxi. Rockstar eerde hem door in GTA III de taxi's te laten langsrijden van het taxibedrijf 'Kaufman Cabs'quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:56 schreef Bugno3 het volgende:
Mr. Andy Kaufmann in a wrestling match
Wat een geniale gek
+1quote:
Zit pas aan m'n derde glas ouwe reus, maar bedankt voor de bezorgdheid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij drinkt als Winehouse, is het niet?
Moet je zien! Indrukwekkend en zonder schijtlol van Carey.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:58 schreef essnhills het volgende:
Ik heb de film nooit gezien, ben nooit zo'n fan van Jim Carrey. Maar een aanrader begrijp ik?
Dit is de enige film die ik kan zien met Jim Carrey. Ik vind hem verder ook verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:58 schreef essnhills het volgende:
Ik heb de film nooit gezien, ben nooit zo'n fan van Jim Carrey. Maar een aanrader begrijp ik?
Kwam gisteren nog voorbij in m'n popquiz. Vind de Laura Jansen-versie stukken beter te verdragenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh die versie van Laura Jansen is er alweer een tijdje uit?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Moet je zien! Indrukwekkend en zonder schijtlol van Carey.
Oke top! Toch maar eens een keer kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is de enige film die ik kan zien met Jim Carrey. Ik vind hem verder ook verschrikkelijk.
wel leuk niemandalletjequote:
Ik vind dat in de sectie nodeloze gezapige covers, Laura heeft met Wicked World een veel leuker liedje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kwam gisteren nog voorbij in m'n popquiz. Vind de Laura Jansen-versie stukken beter te verdragen
quote:
lukt Eternal Sunshine of the Spotless Mind ook niet? Of The Number 23? Allebei geweldig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is de enige film die ik kan zien met Jim Carrey. Ik vind hem verder ook verschrikkelijk.
Stond iig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Oke top! Toch maar eens een keer kijken.
Staat ie op Netflix?
Hier stemmen ook vijfjarigen op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind dit echt een basisschoolbandje. Kinderlijke muziek.
Wicked World is haar leukste hitje jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat in de sectie nodeloze gezapige covers, Laura heeft met Wicked World een veel leuker liedje.
De eerste is mijn favoriete film ooitquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
lukt Eternal Sunshine of the Spotless Mind ook niet? Of The Number 23? Allebei geweldig.
Stemrecht afpakken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hier stemmen ook vijfjarigen op.
Goede film wel, maar beste ooit?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De eerste is mijn favoriete film ooit
Maar vijfjarigen hebben geen stemrecht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stemrecht afpakken.
quote:895 No Surprises Radiohead 4
894 Dani California Red Hot Chili Peppers 5
893 Winter Tori Amos 4
892 Kristallnach BAP 3
891 Take This Waltz Leonard Cohen 4
890 A Gentleman's Excuse Me Fish 9,5
889 That's Life Frank Sinatra 7
888 One Of Us ABBA 5,5
887 Titanium David Guetta & Sia 7
886 All For Nothing Kensington 1