Fields of Rock 2004 volgens mij. Toen met 2 stages, want Ozzy wilde geen subheadliner zijn achter Rammstein op zelfde podiumquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb Black Sabbath wel gezien, maar nóg een keer Ozzy zou beter zijn.
Had je er gisteren alweer een?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Moet een beetje rustig aan doen met de angstaanval van gister. Heb nog wel een 3.7% in de koelkast staan, maar daar wacht ik nog even mee.
Dat was echt iconisch inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft nog opgetreden met Grohlgod
Tapia?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het favoriete nummer van de favoriete voetballer van @:slobeend
quote:
Waarom niet beiden?!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
Dit noem ik muzikaal behang. Cola zonder prik.
(Kings Of Leon, voordat ik als een S&G hater wordt uitgemaakt).
Nummer begint veelbelovend maar daarna is het snel klaar.quote:
ik heb ze allemaal op de opname.... ben er nog niet aan toe om te kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ben inmiddels bij met de Top 2000 a gogos. matigjes tot nu toe.
Ja. Maar vandaag lijkt het heel goed te gaan, heb het er wel uit geschud gister voor nu.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je er gisteren alweer een?Rustig aan dan maar he.
Hahaha ja, panfluiters muziek!quote:
Je bent in vorm.quote:
The Curequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben ook rather a forest than a..
Oh wacht ik ben al a forest![]()
Die staat pas op nummer 44quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben ook rather a forest than a..
Oh wacht ik ben al a forest![]()
Ik had er vorig jaar wel op gestemd. Dit jaar was ik tijdens het stemmen nog in een vermijdmuziekdiejedoorexhebtlerenkennenbui ofzo en heb ik er bewust geen Paul Simon en S & G ingedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedank mij maar mensen. Mede dankzij mijn stem op 899
Wonderlijk dat ik ondanks alles toch zo'n smaakvolle jongen ben geworden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Holy shit. Dit ziet er uit als iets dat ze bij @:Rellende_Rotscholier thuis zouden draaien.
1 van de binnenkomers dankzij de corrupte 2009-lijst, trouwens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |