Heb ik nou een artiest live gezien die jij nog niet hebt gezienquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk moet ik hem nog wel een keer live zien.
Ik heb Black Sabbath wel gezien, maar nóg een keer Ozzy zou beter zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb ik nou een artiest live gezien die jij nog niet hebt gezien
Kut, ik heb ook niks. Tijd voor de volgende Franziskaner 0.0quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:45 schreef Zorro het volgende:
Nu even een belangrijke vraag.
WAAROM HEB IK EIGENLIJK GEEN BIER?????
* Rent naar koelkast *
Niet rennen en drinken, dat gaat fout.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:45 schreef Zorro het volgende:
* Rent naar koelkast *
Doe eens gekquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kut, ik heb ook niks. Tijd voor de volgende Franziskaner 0.0
Ja, lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:45 schreef Zorro het volgende:
* Rent naar koelkast *
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat jij met m hebt afgesproken?
Moet een beetje rustig aan doen met de angstaanval van gister. Heb nog wel een 3.7% in de koelkast staan, maar daar wacht ik nog even mee.quote:
Zolang ie het zelf maar opruimt.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat jij met m hebt afgesproken?
quote:
Snap ik ook welquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Moet een beetje rustig aan doen met de angstaanval van gister. Heb nog wel een 3.7% in de koelkast staan, maar daar wacht ik nog even mee.
Nee ik ben terug komen wandelenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet rennen en drinken, dat gaat fout.
Heeft nog opgetreden met Grohlgodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |