Ohio Statequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Om 2200 Oklahoma vs. LSU en 200 Clemson vs Ohio State
Ooit de man van Mariah? #dtvquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:53 schreef Bugno3 het volgende:
Die film met Jim Carey, en dan de Making Of
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:53 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Iemand ook ooit de film 'Man On The Moon' gezien? Hele vette biopic over Andy Kauffman. Jim Carrey in misschien wel zijn allerbeste rol.
Zoooo dan. De making of-film op Netflox die ik niet verwachtte, maar wel nodig had. Fucking briljant.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:53 schreef Bugno3 het volgende:
Deze van 21p is best lekker hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zie twenty one pilots hierna, tijd voor een vroege rookpauze voor het eind van het uur
Inderdaad een heel matig nummer datquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zie twenty one pilots hierna, tijd voor een vroege rookpauze voor het eind van het uur
Straks Kristallnachquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
Schitterende film inderdaad!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Iemand ook ooit de film 'Man On The Moon' gezien? Hele vette biopic over Andy Kauffman. Jim Carrey in misschien wel zijn allerbeste rol.
Toll!quote:
Geweldige filmquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |