Oja, deze.quote:
Die relatie heeft een hoop onderhoud nodig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is pippen er voor het vlammenwerpergifje?
Ohja eten, goed ideequote:Op zaterdag 28 december 2019 19:25 schreef Isorden het volgende:
Ik ben ff eten, snel een frietje met een mexicano pinda naar binnen schuiven
Al wekenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
Wordt er bij jullie buiten ook al vuurwerk afgestoken?
Ice Queenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:26 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn favoriet blijft Mother Earth als ik erover nadenk. Stand My ground is ook genot.
Bijna alles wat op Enter staat is beter dan datgene wat na Mother Earth uitkwam IMOquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:26 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn favoriet blijft Mother Earth als ik erover nadenk. Stand My ground is ook genot.
af en toe. Veel minder dan in Enschede though, waar ik een paar jaar geleden woonde.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
Al twee maandenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
Mee eens! Memories is ook heel mooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:26 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hield het tot nu toe lafjes bij YCCMA en Graceland (lol).
Mother Earth en Ice Queen zijn wel mijn favorieten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:26 schreef MTheBassman het volgende:
Al vanaf februari hoor ik iedere week wel dat er vuurwerk wordt afgestokenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
Die heeft mij nooit zo gegrepen als ik eerlijk ben. Leuk standaard symf metal nummertje maar verder niet superbijzonderquote:
ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |