Nee, wist ik niet. Weet ik dat ook weerquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wist je dat Wouter van der Goes in Egypte heeft gewoond?
Bij Hendrix zou dit zeker kunnen. Staat bekend om het gebruiken van de stereo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gekke vraag misschien, maar klopt het dat de lyrics enkel uit de linker speaker komen? Heb zojuist mijn nieuwe pc-speakers geïnstalleerd en dit valt wel op.
Zouden die hebben geprofiteert van de Nightwish/Floor Jansen hype?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:15 schreef koffieleuk het volgende:
Zie net dat alles van Within Temptation meer dan 100 plaatsen stijgt
Cool, was me nooit opgevallen. Goeie upgrade dusquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij Hendrix zou dit zeker kunnen. Staat bekend om het gebruiken van de stereo.
In Kim's jonge jaren wou ik dat nog weleens doen.quote:
Wordt tijd dat er nummers van Enter in de lijst komenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:15 schreef koffieleuk het volgende:
Zie net dat alles van Within Temptation meer dan 100 plaatsen stijgt
Ik gok er op dat dat andersom bedoeld is,,,quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mick is Waiting on his Friend Bowie
Dat is zowat 80% van het repertoire van the stones.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:16 schreef Bugno3 het volgende:
Deze kende ik niet. Beetje kabbelend wel.
10min geleden vraag al neergelegdquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een Robert1640 erlebnis...
TMIquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In Kim's jonge jaren wou ik dat nog weleens doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |