SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dit tempo is wel veel prettiger hoor. Maar ik merk dat ik zelf ook minder post dan andere jaren. En dan heb ik nu niet eens een kind in de buurt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zijn we toch alweer 1 of 2 topics ingelopen vandaag, maar op dit tempo halen we het dus niet
De mijne ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mijn dochter van 2010 is bijna 10![]()
Ja, met dit nummer op de radio moet ik dat maar eens gaan bellen.quote:
Ik bedoel, normaal op de radio. Of wat bedoel jequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij doet dit nu voor het derde jaar.
Waarom staat er op Lohues na alleen matige dialectpop in de Top 2000quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
Dit echt![]()
Nederland is een smakeloos land
quote:
Dan ben je nu 9.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Same. En ik ben van '99
Maar nu ben ik erquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:38 schreef essnhills het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 28 december 2019 16:36 schreef Isorden het volgende: [..] Zijn we toch alweer 1 of 2 topics ingelopen vandaag, maar op dit tempo halen we het dus niet![]()
Skandal Im Sperrbezirk is wel lekker hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:38 schreef Gretzl het volgende:
Waarom staat er op Lohues na alleen matige dialectpop in de Top 2000
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:37 schreef Cee het volgende:
True fact: ik heb op een nummer van Rowwen Hèze gestemd.
Dank jequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dan ben je nu 9.
Rowwen Hèze. Springen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:38 schreef djenneke het volgende:
Wat een ranzige zooi is dit en wat doet het in de top 2000?
Rowwen Hèze.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sooowwwww, was een beetje traag van begrip
Ik nog trager, aangezien ik dacht de grap zelf bedacht te hebbenquote:
Hier gaat iets mis.quote:
Kristalnaachquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Skandal Im Sperrbezirk is wel lekker hoor.
Ik vind dit een rare manier van leven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dan ben je nu 9.
En wat dachten we van Kristallnachquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Skandal Im Sperrbezirk is wel lekker hoor.
Da's wel meer echt dialect natuurlijk, ja.quote:
Uhh, okequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Rowwen Hèze. Springen.
[..]
Rowwen Hèze.
quote:
Oud topic nieuw topic quote problematiekquote:
Je bent zelf best oudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, de Duitse dialectpop kan ik veel beter hebbenquote:
Dat hoeft niet per se iets te zeggen.quote:
DIT LOOPT HELEGAAR IN DE SOEPquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oud topic nieuw topic quote problematiek
Onmogelijk. I demand a recount.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn zoon van 2002 wordt in 2020 18 jaar!
We kennen Lennon hier allemaal nog als broekiequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn zoon van 2002 wordt in 2020 18 jaar!
Zelf ben ik ook nog maar 22quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind dit een rare manier van leven.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef Poppejans het volgende:
Appje van mijn zoon kwam vanmorgen door op tv. Ergens is iets mis gegaan in de muzikale opvoeding hier..
https://imgur.com/8cOWLag
Onverstaanbare herrie met een zachte g: Rowwen Hèzequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel noteren voor het geval je het in je volgende awardwinning quiz tegenkomt!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent zelf best oudtrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
Appje van mijn zoon kwam vanmorgen door op tv. Ergens is iets mis gegaan in de muzikale opvoeding hier..
Lennon wordt 11quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We kennen Lennon hier allemaal nog als broekie
Meteen onteigenenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef Poppejans het volgende:
Lennon wordt ook niet 18quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We kennen Lennon hier allemaal nog als broekie
pics van je zusjequote:
Daar is inderdaad iets totaal mis gegaan in de opvoeding. :/quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef Poppejans het volgende:
Ze kent wat, ze kent watquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:41 schreef essnhills het volgende:
Oh deze ken ik en vind ik wel mooi
Wie?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:42 schreef Strani het volgende:
Hoe kunnen The Radios nou weer niet in deze lijst staan!?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
trueJa wel oke, heel intensief en zwaar jaar, maar laatste maanden weer een stuk beter en heb een heerlijke week gehad nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:42 schreef Strani het volgende:
Hoe kunnen The Radios nou weer niet in deze lijst staan!?
En daarna Borsatan. HET KAN NIET OP.quote:
Genaamd maar Julian?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon wordt ook niet 18Hij is van 2009 en wordt volgende maand 11 jaar.
Das wel het beste ja... Maar ik heb nog een beetje hoop!quote:
Quote vervalsing! TR!quote:
Het is wel een van de minder erge Blofnummersquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is een hele rare en verwarrende post.
Alice zit nog vastgeketend aan chainsquote:
Zou hij daar 's ochtends nou veel tijd aan kwijt zijn? Of 's avonds?quote:
OKee, mooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wel oke, heel intensief en zwaar jaar, maar laatste maanden weer een stuk beter en heb een heerlijke week gehad nu
Tja Wat zou je er aan doen?quote:
Die is gevraagd... heb je overheen gelezen, denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:44 schreef essnhills het volgende:
Valt me wel een beetje tegen, had toch op zijn minst verwacht dat er iemand zou vragen is Alice Cooper.
Ik denk het wel, ze kan zelf niet zoveel meer alleen denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zou hij daar 's ochtends nou veel tijd aan kwijt zijn? Of 's avonds?
wel opletten ouwe!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:44 schreef essnhills het volgende:
Valt me wel een beetje tegen, had toch op zijn minst verwacht dat er iemand zou vragen is Alice Cooper.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:44 schreef essnhills het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenklOOTZAK
Het publiek had toen niet boe moeten roepen maar KLOOTZAK! naar Robquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat zou je doen? Ook deze afkappen na 1 minuut?
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:44 schreef Berkery het volgende:
Wat zou je doen?
Nou:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:44 schreef Berkery het volgende:
Wat zou je doen?
Nou:
[ afbeelding ]
Nouquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeggen dat je een klootzak bent, maar verder weinig denk ik.
Nou dan zijn er toch nog wel minder erge. Ik durf het te beweren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:45 schreef Martinello het volgende:
Één van de weinige platen van Blöf die ik nog wel aardig vind.
Heeft er iemand al KLOOTZAK gezegd?quote:
Heb je nog een leuke anekdote over haar?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hey essnhills!!![]()
Ik heb je gemist hier! Alles goed?
Nee, zo is niemand hier opgevoed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft er iemand al KLOOTZAK gezegd?
Geen MVG genot vandaag toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik geloof het wel weer even trouwens met deze muziek. Even dartsen kijken.
Pannenkoeken eet ik. Liefst met stroop of poedersuiker.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
In 2019 zou het Pannenkoek zijn geworden.
Heyquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hey essnhills!!![]()
Ik heb je gemist hier! Alles goed?
Lewis staat 1-0 voorquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik geloof het wel weer even trouwens met deze muziek. Even dartsen kijken.
Helaasch, niet altijd feescht.quote:
Dat maakt het zo leuk.quote:
Op een trage stream misschien welquote:
Oh gelukkig maar, dan zeg ik het ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, zo is niemand hier opgevoed.
Daar niet gewoon een knop voor hebben om het tegelijk te muten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:44 schreef Berkery het volgende:
Wat zou je doen?
Nou:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke anekdote over haar?
Mijn stream is al verderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Gelukkig wordt het hierna beterquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:46 schreef cafca het volgende:
Goftedomme, zet ik de radio aan, krijg je dit
Dat interview gisteren was wel genot. "Tuurlijk zijn er jongens die denken dat ze mij kunnen verslaan, maar dat ik me echt niet voorstellen eigenlijk".quote:
nicequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja.
Er was een liedje dat ze niet kende, maar toen hoorde ze het liedje en zei ze “oh ja, die”
Ik met van alles. Maar dan wel gewoon thuis een stuk of acht, niet eentje voor negen euro in een restaurant.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pannenkoeken eet ik. Liefst met stroop of poedersuiker.
Sowieso.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch had jij wel graag eerder geboren willen zijn denk ik
De Snijtafel over Bløf is ook goudquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:47 schreef Berkery het volgende:
Nog altijd een van de fijnste topics in MUZ:
MUZ / De poëtische pretenties van Bløf
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:47 schreef essnhills het volgende:
tsss. komt wel dichtbij zo hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Hij is zo arrogant. En niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat interview gisteren was wel genot. "Tuurlijk zijn er jongens die denken dat ze mij kunnen verslaan, maar dat ik me echt niet voorstellen eigenlijk".
Ik las cumragquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
He's a scumbag don't you know
Dat is vrij zelfzaam. Ik had best nu nog 30 willen zijnquote:
Da's niet zo moeilijk zou je denken...quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het hierna beter
Nee, inderdaad, wel thuis.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik met van alles. Maar dan wel gewoon thuis een stuk of acht, niet eentje voor negen euro in een restaurant.
#viesdikquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik met van alles. Maar dan wel gewoon thuis een stuk of acht, niet eentje voor negen euro in een restaurant.
Welkom terug!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heyja ben er met weer een half uurtje.
was nog aan het kersten. Maar alles prima
en met jou?
Ik hou wel van arrogante sporters. Ajaxquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is zo arrogant. En niet om aan te zien.
Wie? topic gaat zo snelquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
sta je nog steeds achter deze woorden?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk zou je denken...
Niets mis met wat zeflvertrouwen. Hij heeft zijn hoofd niet uit kunnen kiezenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja hallo blijf je bezig!quote:
Oh, is gewoon live. Tuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Deze Top 2000 Café edit is dan weer wel heel lekker.
sssh, ik zou niet meer..quote:
Ja als ze leuk zijn om te zien en nog een beetje normaal praten. Dat is MvG totaal niet het geval. De spelers van Ajax zijn wel leukquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik hou wel van arrogante sporters. Ajax
Ik heb veel moeten verdurenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
tsss. komt wel dichtbij zo hoor
Echt nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja als ze leuk zijn om te zien en nog een beetje normaal praten. Dat is MvG totaal niet het geval. De spelers van Ajax zijn wel leuk
IK LEEF NIET MEER VOOR JOU(HOUHOU)quote:
Hoezo is Van Gerwen geen hunk dan!?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja als ze leuk zijn om te zien en nog een beetje normaal praten. Dat is MvG totaal niet het geval. De spelers van Ajax zijn wel leuk
Je hebt me keihard voorgelogen!quote:
Iets beter. Ik vind dit een redelijk nummer van de Prostatoquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
sta je nog steeds achter deze woorden?
Droog de tranen in je ogen.quote:
Hij kapte voor de grap de intro al na een paar tellen afquote:
Hij is wel om onpasselijk van te worden ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik leef niet meer voor jou!quote:
Nee, als hij zijn hoofd had mogen uitkiezen was hij toch voor iets anders gegaan, denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo is Van Gerwen geen hunk dan!?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef PippenScottie het volgende:
Darts...
Wielrennen, dat is pas een sport. En basketbal!
99,5 keerquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef PzKpfw het volgende:
Marco is ondertussen al 100x langs geweest
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij kapte voor de grap de intro al na een paar tellen af
Snap ik, maar wat was de diss naar Stenders dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Na twee seconden Borsato afzetten denk ik
Mee eens, deze en Binnen kan ik wel goed hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef Zorro het volgende:
Dit is gewoon een lekker nummer van Borsato, niet zo'n sentimenteel gedrocht. Dan is ie wel te hebben.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, als hij zijn hoofd had mogen uitkiezen was hij toch voor iets anders gegaan, denk ik.
Dat is waar,sorryquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt me keihard voorgelogen!
Dit precies. Als er een beetje pit is, is het gewoon hartstikke goed te pruimen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef Zorro het volgende:
Dit is gewoon een lekker nummer van Borsato, niet zo'n sentimenteel gedrocht. Dan is ie wel te hebben.
Het is voorbij!quote:
Mee eens. Lekker bozig, dat past hem wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch wel gewoon z'n leukste, van Prostato.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Iets beter. Ik vind dit een redelijk nummer van de Prostato
Voor mij ookquote:
Een soort van 'you're dead to me' maar dan in NLquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jij leeft niet meer voor mij is eigenlijk een sterkere titel
quote:
Ik opende laatst per ongeluk Google assistant en riep toen, "nee dit wil ik niet rot op" en toen kreeg ik van Google assitant de reactie "Ok, ik hou al op".quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef Isorden het volgende:
DUS DONDER NOU MAAR OP,
Ja goed plan marco
Het gaat net weer wat beter met Mex, kappen nou.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
MvG kan wel een fapdoekje gebruiken tegen het kwijlen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het gaat net weer wat beter met Mex, kappen nou.
Krijgt hij gratis van keukenkampioenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
MvG kan wel een fapdoekje gebruiken tegen het kwijlen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Krijgt hij gratis van keukenkampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |