Wie?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:42 schreef Strani het volgende:
Hoe kunnen The Radios nou weer niet in deze lijst staan!?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
trueJa wel oke, heel intensief en zwaar jaar, maar laatste maanden weer een stuk beter en heb een heerlijke week gehad nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:42 schreef Strani het volgende:
Hoe kunnen The Radios nou weer niet in deze lijst staan!?
En daarna Borsatan. HET KAN NIET OP.quote:
Genaamd maar Julian?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon wordt ook niet 18Hij is van 2009 en wordt volgende maand 11 jaar.
Das wel het beste ja... Maar ik heb nog een beetje hoop!quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:40 schreef Poppejans het volgende:
Appje van mijn zoon kwam vanmorgen door op tv. Ergens is iets mis gegaan in de muzikale opvoeding hier..
https://imgur.com/8cOWLag
Quote vervalsing! TR!quote:
Het is wel een van de minder erge Blofnummersquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is een hele rare en verwarrende post.
Alice zit nog vastgeketend aan chainsquote:
Zou hij daar 's ochtends nou veel tijd aan kwijt zijn? Of 's avonds?quote:
OKee, mooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wel oke, heel intensief en zwaar jaar, maar laatste maanden weer een stuk beter en heb een heerlijke week gehad nu
Tja Wat zou je er aan doen?quote:
Die is gevraagd... heb je overheen gelezen, denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:44 schreef essnhills het volgende:
Valt me wel een beetje tegen, had toch op zijn minst verwacht dat er iemand zou vragen is Alice Cooper.
Ik denk het wel, ze kan zelf niet zoveel meer alleen denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zou hij daar 's ochtends nou veel tijd aan kwijt zijn? Of 's avonds?
wel opletten ouwe!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:44 schreef essnhills het volgende:
Valt me wel een beetje tegen, had toch op zijn minst verwacht dat er iemand zou vragen is Alice Cooper.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:44 schreef essnhills het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenklOOTZAK
Het publiek had toen niet boe moeten roepen maar KLOOTZAK! naar Robquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat zou je doen? Ook deze afkappen na 1 minuut?
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:44 schreef Berkery het volgende:
Wat zou je doen?
Nou:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |