Jij was ook blauw toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:46 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik vind dit meer een leuke SC dan een spel
Mag jij dat wel openbaren?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wtf
Mario heeft 828 notes!!!!!??????
Je mag op m'n gezicht komen zitten om het te ervarenquote:
Ik had een collega die daar vandaan kwamquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:38 schreef Appeltje het volgende:
[..]
En een plaats in N-H. Wereld beroemd vanwege de Beatles!
De notes zelf niet nee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag jij dat wel openbaren?
[..]
Je mag op m'n gezicht komen zitten om het te ervaren
[..]
Ik had een collega die daar vandaan kwam
Maar het is wel veel jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De notes zelf niet nee.
Laten we dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je mag op m'n gezicht komen zitten om het te ervaren
[..]
Van UTO (Utopia livestreams)quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:53 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Van welk forum eigenlijk. Ik weet van 90% niet van welk forum ze mod zijn
Is ook klaar toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:56 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Oja, ik zag laatst dat daar geen mod was meer.
Niet te doen zeker
Betekent niet dat anderen dat ook maar moeten gaan doenquote:
Dat schijnt ook een lastig hoekje te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:57 schreef InverHouse het volgende:
Ik ben in de war met TRU....daar is geen mod meer.
Laat ik het zo zeggen, als Mod miste ik in Uto de vrijheid van meningsuiting. Voor de rest hele leuke tijd gehad daar, leuke collega's en het merendeel echt lieve Users.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:56 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Oja, ik zag laatst dat daar geen mod was meer.
Niet te doen zeker
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Wie komt mijn rug even insmeren? Die is wat droog.
Dat bedoelde ik idd. TRU en BNW zijn niet de makkelijkste om mod van te zijn...quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat schijnt ook een lastig hoekje te zijn
Hangt ervan af met wat ik het moet insmeren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Wie komt mijn rug even insmeren? Die is wat droog.
Appelstroopquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:01 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Hangt ervan af met wat ik het moet insmeren.
Rotte appels zitten er helaas altijd wel tussen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:00 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als Mod miste ik in Uto de vrijheid van meningsuiting. Voor de rest hele leuke tijd gehad daar, leuke collega's en het merendeel echt lieve Users.
Zou je likken?quote:
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
Heeft mario nog niet gewonnen?
Volgens mij gaan ze door tot en met oudejaarsavondquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
Heeft mario nog niet gewonnen?
Mooi op tijdquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oud en nieuw is begonnen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |