Laat ik het zo zeggen, als Mod miste ik in Uto de vrijheid van meningsuiting. Voor de rest hele leuke tijd gehad daar, leuke collega's en het merendeel echt lieve Users.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:56 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Oja, ik zag laatst dat daar geen mod was meer.
Niet te doen zeker
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Wie komt mijn rug even insmeren? Die is wat droog.
Dat bedoelde ik idd. TRU en BNW zijn niet de makkelijkste om mod van te zijn...quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat schijnt ook een lastig hoekje te zijn
Hangt ervan af met wat ik het moet insmeren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Wie komt mijn rug even insmeren? Die is wat droog.
Appelstroopquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:01 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Hangt ervan af met wat ik het moet insmeren.
Rotte appels zitten er helaas altijd wel tussen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:00 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als Mod miste ik in Uto de vrijheid van meningsuiting. Voor de rest hele leuke tijd gehad daar, leuke collega's en het merendeel echt lieve Users.
Zou je likken?quote:
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
Heeft mario nog niet gewonnen?
Volgens mij gaan ze door tot en met oudejaarsavondquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
Heeft mario nog niet gewonnen?
Mooi op tijdquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oud en nieuw is begonnen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |