Dat probeer ik altijd gescheiden te houden. Ook in het voetbal. Hoe de persoon is neemt niet weg van hun muzikaal of sportief talent, die ik altijd het meeste waardeer als het erop neerkomt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:39 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat Moby zo'n zaadje is. Als ik een artiest als persoon niet tof vind,waardeer ik zn muziek altijd automatisch minder
Dat met die witte muziek daar kapte zo ook mee. Ze was niet alleen lesbisch, en deed toch wat ze wilde wel. Maar ja,het leven was inderdaad niet makkelijk voor haar, dat is absoluut waar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze maakte tegen haar zin 'witte' muziek en kon niet openlijk lesbisch zijn. Dat hakt er wel in.
Die heeft echt geniale producties gemaakt inderdaad. Vind Black Coffee en Beautiful Stranger ook heel tof.quote:
Hey Gijs!quote:
Ja snap echt niet wat dit nog zo hoog in de lijst doet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:40 schreef Fred_B het volgende:
Dit is toch wel erg uit de tijd ondertussen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:40 schreef Kyran het volgende:
Dit staat 1000 duizenden plekken te hoog
Klopt. Tekst slaat anno nu nergens op en zo gedateerd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:40 schreef Fred_B het volgende:
Dit is toch wel erg uit de tijd ondertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |