Ik probeer al jaren Pure Shores ook in de lijst te stemmen, maar dat zal wel nooit meer gaan lukken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:38 schreef Bugno3 het volgende:
The Beach is en van mijn meest bekeken films, en het boek staat in mijn top-5
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:39 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren Pure Shores ook in de lijst te stemmen, maar dat zal wel nooit meer gaan lukken.
Ze maakte tegen haar zin 'witte' muziek en kon niet openlijk lesbisch zijn. Dat hakt er wel in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik niet helemaal mee eens. Zo dacht ik altijd dat het was, tot ik die docu zag.
Oh wauw... wist niet dat de akoestische versie er nu ook instond....quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee die hebben we een paar dagen geleden al gehoord in n overbodige versie
Dat probeer ik altijd gescheiden te houden. Ook in het voetbal. Hoe de persoon is neemt niet weg van hun muzikaal of sportief talent, die ik altijd het meeste waardeer als het erop neerkomt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:39 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat Moby zo'n zaadje is. Als ik een artiest als persoon niet tof vind,waardeer ik zn muziek altijd automatisch minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |