Eensch. En dit denk ik best vaak hahaquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik denk er nooit aan om op Moby te stemmen, maar vind dit toch altijd weer een pareltje
Leest meequote:Op zaterdag 28 december 2019 12:36 schreef MTheBassman het volgende:
Hij praat niet over deze intro heen
Perfect voor een film of docu na je dood, is recentelijk herhaaldelijk gebleken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Euhm, het gaat meer om hoe ze door haar omgeving continu onder druk werd gezet om in het perfecte plaatje te passen. En ja ze gebruikte, maar met vriend Bobby liep het helemaal uit de hand en ging ze mixen.
Ja, dat is ook, ook veel te jong haar moeder achterna gegaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het bij haar vooral zielig voor haar dochter.
sow koekoek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:36 schreef Bugno3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik las even Everlong en dacht wat heeft dit met de Foo Fighters te makenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is veel beter dan dar gruizige Everloving waar ik niks mee kan
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:36 schreef Guanabana het volgende:
peh.... peh..... peh ..... ho maar!
Nou, dat ben ik niet helemaal mee eens. Zo dacht ik altijd dat het was, tot ik die docu zag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Euhm, het gaat meer om hoe ze door haar omgeving continu onder druk werd gezet om in het perfecte plaatje te passen. En ja ze gebruikte, maar met vriend Bobby liep het helemaal uit de hand en ging ze mixen.
Nee die hebben we een paar dagen geleden al gehoord in n overbodige versiequote:Op zaterdag 28 december 2019 12:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik las even Everlong en dacht wat heeft dit met de Foo Fighters te maken
Laatst nog gezien, vond 'm minder slecht dan toen ik 'm voor 't eerst zag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:38 schreef Bugno3 het volgende:
The Beach is en van mijn meest bekeken films, en het boek staat in mijn top-5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |