Werken aan een relatie gaat moeilijk zonder het laatste.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is nog niets joh. De avonden in het weekend gaan echt genant snel.
Waarom doen FOKkers eigenlijk niets anders dan FOKken op zaterdagavond?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zolang je geen mankini aantrekt vind ik het best.
In deze week is de zaterdagavond niet echt speciaal. De stapavonden zijn met kerst en oud/nieuw.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is nog niets joh. De avonden in het weekend gaan echt genant snel.
Waarom doen FOKkers eigenlijk niets anders dan FOKken op zaterdagavond?
Pakhuis, Duckstad. Uurtje of twee?quote:
Ik heb uitnodigingen voor drie verschillende feestjes vanavondquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In deze week is de zaterdagavond niet echt speciaal. De stapavonden zijn met kerst en oud/nieuw.
Maar je blijft toch wel bij ons hequote:Op zaterdag 28 december 2019 10:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb uitnodigingen voor drie verschillende feestjes vanavond
Assen ligt dan ook wel veilig voor de zee.quote:
Vrij pro-kapitalistisch nummer dusquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:53 schreef Isorden het volgende:
Lekkere filosofische tekst ook:
Goud geloof altijd in je ziel
Hoi Joopquote:
Vandaar dat drietje aan het einde van je usernaam?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb uitnodigingen voor drie verschillende feestjes vanavond
Split Enz wel gemistquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens Kyran was dit de tijd om de wekker te zetten geloof ik
Iets met een puik aankomend uurtje
Vanzelfsprekend alles afgeslagen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar je blijft toch wel bij ons he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |