abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190857475
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:39 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]

Dus hij liegt om aan te tonen dat hij de waarheid spreekt? Wat is dit voor doublespeak? Waarom kan Trump dan niet gewoon zeggen dat Obama de wet officieel gemaakt heeft en hij het verbeterd heeft? Waarom moet hij altijd in superlatieven spreken? Oh, wacht. Want Obama bad.. :|W
84D-schaak. Dat is de enige reden dat Trump liegt, een bewuste tactiek om mensen met de neus op de feiten te drukken.

Godsjantje dan ben je wel een potje dom als je dat gelooft hoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_190857517
Is altijd een beetje doem- (wens-?)denken rondom Trump.

• Trump aan de macht zou zogenaamd een schok voor de economie veroorzaken - gebeurde niet.
• Handelsoorlog zou de wereld in een crisis storten - gebeurde niet.
• Iraanse generaal uitschakelen zal nu WWIII veroorzaken - gaat niet gebeuren.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 14:47:42 #278
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190857550
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat moet ik hier nu weer van denken?
https://mobile.twitter.co(...)/1213078681750573056

Serieuze vraag.
Iemand?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190857573
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

• Trump aan de macht zou zogenaamd een schok voor de economie veroorzaken - gebeurde niet.
- De economie is er niet stabieler op geworden sinds Trump's beleid is ingevoerd en het heeft eigenlijk alleen de bovenste laag van de bevolking voordeel opgeleverd ten koste van de rest.
- Ook hier kwam het de stabiliteit niet ten goede en mede daardoor zijn de tekenen van de volgende crisis wel al te zien.
- Wat niet is kan nog komen. Ook hier komt het de stabiliteit in de wereld niet ten goede.

Al met al zal de wereld niet vergaan door Trump, maar hij maakt de wereld zeker geen betere plek.
pi_190857604
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Iemand?
Ik denk dat Trump het atoomakkoord bedoelt. Het was immers de 'slechtste deal ooit' voor de VS dus moet het wel de beste ooit zijn voor Iran. Zoals ik al eerder zei werkt Trump alleen met superlatieven. Iets dat tekenend is voor zijn persoonlijkheidsstoornis.
pi_190857605
quote:

Natuurlijk leidt dit niet tot WOIII. Maar je moet wel beseffen dat de Amerikanen zichzelf in deze positie hebben gemanoeuvreerd. De Iran-deal moest en zou worden opgezegd en het land werd onder druk gezet.

Dan kun je verwachten dat de spanningen oplopen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190857672
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:49 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]

- De economie is er niet stabieler op geworden sinds Trump's beleid is ingevoerd en het heeft eigenlijk alleen de bovenste laag van de bevolking voordeel opgeleverd ten koste van de rest.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  vrijdag 3 januari 2020 @ 14:54:47 #283
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190857675
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:51 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]

Ik denk dat Trump het atoomakkoord bedoelt. Het was immers de 'slechtste deal ooit' voor de VS dus moet het wel de beste ooit zijn voor Iran. Zoals ik al eerder zei werkt Trump alleen met superlatieven. Iets dat tekenend is voor zijn persoonlijkheidsstoornis.
Dank ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190857690
Iran was toch bezig met oefeningen samen met de Russen? Anyway.

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 03-01-2020 om 13:30:06 Brett McGurk, former special envoy to coalition to defeat ISIS: "We need to presume we are now in a state of war with Iran … and that is not something that the Trump administration appears to have been prepared for." https://t.co/PRptuVXCdO reageer retweet
pi_190857795
TravelGov twitterde op vrijdag 03-01-2020 om 09:17:30 #Iraq: Due to heightened tensions in Iraq and the region, we urge U.S. citizens to depart Iraq immediately. Due to Iranian-backed militia attacks at the U.S. Embassy compound, all consular operations are suspended. U.S. citizens should not approach the Embassy. https://t.co/rdRce3Qr4a reageer retweet
Hoe kan dat nou?
  vrijdag 3 januari 2020 @ 15:01:54 #286
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_190857797
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 13:20 schreef cynicus het volgende:

[..]

O.a. hier

realTuckFrumper twitterde op vrijdag 03-01-2020 om 03:35:21 Why (the better question is HOW) did @:EricTrump know anything about this in advance...and why has he since deleted this tweet? https://t.co/0xKbTweQVs reageer retweet
Er hoorde blijkbaar een video bij de tweet. Gaat ergens anders over.

JaneLytv twitterde op vrijdag 03-01-2020 om 04:56:42 ⬆️Additional note on Eric Trump tweet: PolitiTweet didn't archive it in full. It was a quote-tweet of a video. This is important context. https://t.co/BEBnIJtXFR reageer retweet
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_190857818
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:51 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]

Slechtste deal ooit, want Obama. Het opzeggen was een puur politieke White House beslissing want de signalen die uit het ambtelijke apparaat kwamen wezen erop dat Iran zich aan de afspraken hield (wat ook telkens door Europese diplomaten is gezegd).
pi_190858093
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:54 schreef Selqae het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die loonstijging gaat linea recta de 'hidden-fee economy' in. Het is geen echte groei.

Dit is echte groei. Bijna niemand merkt er wat van behalve de allerrijksten van de rijken.
pi_190858124
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:49 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]

- Ook hier kwam het de stabiliteit niet ten goede en mede daardoor zijn de tekenen van de volgende crisis wel al te zien.
- Wat niet is kan nog komen. Ook hier komt het de stabiliteit in de wereld niet ten goede.

Al met al zal de wereld niet vergaan door Trump, maar hij maakt de wereld zeker geen betere plek.
Tja, de economie, je kan niet zeggen dat het er slecht mee gaat in Amerika. Gemixte resultaten, zou ik zeggen. Ik ben benieuwd of je waarschuwingen uitkomen. Wat mij betreft past dat precies in het plaatje wat we vanaf het begin hebben gezien: voorspellingen dat het mis gaat, maar of het daadwerkelijk mis gaat? We zullen zien.

Zoals die handelsoorlog, er valt gewoon best wat voor te zeggen vanuit Amerikaans perspectief dat je liever meer in Amerika produceert dan importeert vanuit Azië. Ik zou Europa het ook wel willen zien doen, wel om een andere reden, namelijk om meer controle houden over de milieu-impact en mensenrechten-impact van de productie van al onze goederen.
pi_190858167
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk leidt dit niet tot WOIII. Maar je moet wel beseffen dat de Amerikanen zichzelf in deze positie hebben gemanoeuvreerd. De Iran-deal moest en zou worden opgezegd en het land werd onder druk gezet.

Dan kun je verwachten dat de spanningen oplopen.
Tja ik ben blij dat iedereen zo goed weet wat wijsheid is met Iran, maar als je leest dat er zeker 208 Iraanse betogers zijn gedood (dixit Amnesty International) krijg je toch ernstige twijfels over het Iraanse regime. Het idee van Obama en Europa is dat zaken doen met zo'n land zorgt voor de-escalatie. Zou kunnen, maar bijvoorbeeld bij Saoudi-Arabië zie ik dat niet.
pi_190858185
Het enige zonder twijfel kwalijke en kneiterdomme beleid van Trump is zijn klimaatbeleid.
pi_190858245
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Tja ik ben blij dat iedereen zo goed weet wat wijsheid is met Iran, maar als je leest dat er zeker 208 Iraanse betogers zijn gedood (dixit Amnesty International) krijg je toch ernstige twijfels over het Iraanse regime. Het idee van Obama en Europa is dat zaken doen met zo'n land zorgt voor de-escalatie. Zou kunnen, maar bijvoorbeeld bij Saoudi-Arabië zie ik dat niet.
Twijfels over het Iraanse regime? Iran is een schurkenstaat en de wereld zou beter af zijn zonder de ayatollahs.

Maar datzelfde geldt voor Kim Jung-Un, Erdogan, Poetin, etc. Het Midden-Oosten is een wespennest en telkens als daar de pleuris uitbreekt zottrn wij in Europa met de gebakken peren.

Dus ik sta niet direct te juichen. Las ook al dat deze actie kan leiden tot aanslagen in het westen.
pi_190858547
LisPower1 twitterde op vrijdag 03-01-2020 om 14:52:20 All out brawl on Fox & FriendsKilmeade: You're making excuses for Iran.Geraldo: Dammit, I'm not making excuses Brian that's absolute baloney! ... Your arrogance is exactly what's wrong with the region. https://t.co/ULtzgNOk4I reageer retweet
Ik
Ben
Het
Met
Geraldo
Eens.....

Dafuq.
pi_190858674
Robert J. DeNault
@robertjdenault

BREAKING: A Whistleblower told the FBI that Trump’s Deutsche Bank loans were backed by Russian state-owned bank, VTB Bank. VTB was proposed lender for Trump Tower Moscow and allegedly funded the Rosneft Deal. New docs show deep ties between Deutsche + VTB.

Geen wonder dat de aandacht afgeleid moest worden...
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 januari 2020 @ 16:16:29 #295
284411 crew  heywoodu
pi_190858813
quote:

Een lekkere move is het niet, maar natuurlijk is WWIII overdreven ja :+
pi_190858859
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Een lekkere move is het niet, maar natuurlijk is WWIII overdreven ja :+
Ja, daarvoor zijn China en Rusland toch niet genoeg bevriend met Iran. WWIII krijg je alleen als Amerika China, Rusland of een land onder de paraplu van Rusland aan valt (Kazachstan of Oezbekistan bijvoorbeeld). Iran gaat geen steun krijgen, dus is er geen wereldoorlog.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_190859097
quote:

Doomsday voorspellingen geloof ik nooit zo in, daar is vaak meer voor nodig dan een individu als Trump. Het is wel zo dat Trump onderdeel is van een golf van neo-liberale bewegingen in de wereld waarbij de bevolking er op achteruit gaat en rijkeren zich nog verder kunnen verrijken in plaats van dat het evenwicht er weer wat in komt. De Trump regering is radicaal anders in de zin dat het gewicht niet in het midden komt maar nog nooit zo aan de kant van de grootverdieners is gekomen als de afgelopen jaren, waarbij corruptie door het rode schiet.

Ook kan Trump de golf richting opkomende problemen wel versterken. Hoe de VS er voor ligt vormt vaak een bron van inspiratie elders ter wereld. Tijdens de Obama regering zag je dat men in landen die nu naar rechts zijn geschoven veel naar compromissen zocht. Veel Zuid-Amerikaanse landen hadden redelijk stabiele middenmotors van presidenten. Recent zijn Brazilie en Colombia helemaal naar rechts getrokken en daar wordt weleens naar Trump gewezen als voorbeeld. In het kort komt het er op neer dat de middelvinger wordt opgestoken naar diverse lagen van de bevolking en al het redelijke verdwijnt en de macht volledig in handen komt van corrupte politici, die niet zoveel ophebben met de rechtsstaat of met jouw consumentenrechten. Ze zullen er alles aan doen om het de werknemer / consument zo zuur mogelijk te maken.
pi_190859121
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 16:20 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, daarvoor zijn China en Rusland toch niet genoeg bevriend met Iran. WWIII krijg je alleen als Amerika China, Rusland of een land onder de paraplu van Rusland aan valt (Kazachstan of Oezbekistan bijvoorbeeld). Iran gaat geen steun krijgen, dus is er geen wereldoorlog.
Je hoeft ook niet te vrezen voor een wereldoorlog. Maar een Iran dat zich in het nauw gedreven voelt, kan rare sprongen maken en de regio verder destabiliseren.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 januari 2020 @ 16:42:05 #299
862 Arcee
Look closer
pi_190859180
Vol. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')