Neergestort vliegtuig, Arnie heeft een seizoen voor hij dat meemaakte een tijd op een schip gezeten (want ineens kon hij gewoon een baan aannemen als hooggeplaatste werker op een schip), dus heeft Robinson-wise alles overleefd. Beetje 'Cast Away', whatever.quote:
Soort van flashmob. Ene na andere uit in 3 jaar en weg ....quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Waren ze maar zo kort bij elkaar? Wist ik niet.
Normaal is al snel goed voor 3 keer top 100quote:
Ja gek hèquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef TLC het volgende:
Net George Michael gehad, lees ik net dat zijn zus precies 3 jaar na zijn overlijden ook dood is aangetroffen.. wat triest allemaal![]()
Haha.quote:
Heb je een wake-up light?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:24 schreef peaceman het volgende:
Lichtje begint hier aardig uit te gaan
Kwaliteit over kwantiteit.quote:
quote:
Foktop vriend. Kom weer feunen in KLB SCquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
55.141 (gemiddeld 21 per dag)
Gemiddelde is wel spectaculair gedaald sinds ik hier alleen nog tijdens de top2000 post
Die hebben in die relatief korte tijd heel wat kwaliteitsplaten gemaakt dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
CCR, altijd goed, altijd lekker. Maar 3 jaar bestaan maar zulke goede nummers gemaakt
Wonen op een onbewoond eiland is het zelfde als drinken in een leeg glas. Dat kan toch niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Neergestort vliegtuig, Arnie heeft een seizoen voor hij dat meemaakte een tijd op een schip gezeten (want ineens kon hij gewoon een baan aannemen als hooggeplaatste werker op een schip), dus heeft Robinson-wise alles overleefd. Beetje 'Cast Away', whatever.
Alles beter dan die random opgedoken botten en de babywissel met Dennis Tuinman
Was. 'T is te groot geworden. En gister werd duidelijk dat ik geen mening moet hebben over de hoeveelheid "kijk ons gezinnetje leuk na middernacht nog in dat café rondhangen"-kroost, dus daar hoef ik ook niet tussen te zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh jij was altijd onze man ter plaatse
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:24 schreef TheVulture het volgende:
Blijft ook bizar om te lezen dat er tussen de dood van Jimi Hendrix en Janis Joplin maar 16 dagen zat...
Nou je het zegt heyquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jamaar hoe kan iemand wonen op een onbewoond eiland? Hoe? HOE? Je woont er toch?
Op de vloer ligt een lege fles wijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wonen op een onbewoond eiland is het zelfde als drinken in een leeg glas. Dat kan toch niet.
Hahaha, de meesten hier kom ik netjes ieder jaar weer tegenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel raar dan dat je andere mensen die gewoon tienduizenden posts hier hebben nog nooit eerder bent tegengekomen. Of je hebt dan niet goed opgelet natuurlijk.
We volgden in 2004 ook de verhaallijn van ene Benjamin Borgers, die was omgekomen bij een grote brand maar nog een paar dingen moest doen voor hij als geest naar de hemel kon.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wonen op een onbewoond eiland is het zelfde als drinken in een leeg glas. Dat kan toch niet.
Nog zoiets!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op de vloer ligt een lege fles wijn.
Ja kom na de lijst wel weer even rondhangenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Foktop vriend. Kom weer feunen in KLB SC
Kloptquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je het objectief bekijkt: Die man is een sublieme zanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |