Die komt pas om 01:00.quote:
Dat kan op Mute, net als bij het Mes op tafel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kan niet meer voor Bunt juichen met zn nieuwe wokon
SpeachGenotquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
The best of the best bunting
Nounounounouquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:33 schreef KingRoland het volgende:
Voor de mensen die mij vandaag hier in dit topic onnodig hebben gementioned
krijg malaria
De poet is voor uquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat kan op Mute, net als bij het Mes op tafel.
Echt he.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Coco. het volgende:
Je opkomstnummer veranderen is net zoiets als je username veranderen.
Walgelijk
Lekker man.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef RemcoW23 het volgende:
Voor die danseressen is dat toch kut; zo`n stuk waar bijna geen muziek/tempo in voor komt.
En maar draaien en doen
Zoiets zouden wij nooit doen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Coco. het volgende:
Walgelijk
Die zangeres zo te horen ook niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef BB-King het volgende:
Bunting wil dat iedereen meezingt maar niemand kent de tekst.
@Mastermindedquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Coco. het volgende:
Walgelijk
iedereen die dat doet mag naar een gestichtquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Coco. het volgende:
Walgelijk
met afstandquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:35 schreef Mansjester het volgende:
Waarschijnlijk hebben jullie het er al 100 keer over gehad.
Maar wie is volgens jullie de domste darter?
Ik denk van Gerwen.
Chizzyquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk van Gerwen.
Is wel lekker in de dancing hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Caland het volgende:
Hij zit met zijn oren naar het publiek alsof het een meezinger is
Rob Cross met afstandquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk van Gerwen.
Nadenken is funest dus Van Gerwen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk van Gerwen.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk van Gerwen.
Chizzy. Met afstand.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk van Gerwen.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Coco. het volgende:
Walgelijk
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:36 schreef De_Kraam het volgende:
KEUKENCONCURRENT WENST JELLE EEN CASTRATIE TOE
Welke plek in de top2000? @Mexicanobakkerquote:
Werkloos wielrennerquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:33 schreef Momo het volgende:
Lars is eigenlijk ex wielrenner als je het moet geloven
Nee man, Chisnall. Zit enkel lucht en zand in dat hoofd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk van Gerwen.
Chizzy, Wattimena, van Duijvenbodequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk van Gerwen.
Jij hebt 1 punt.quote:
quote:
NIET GEKLIKTquote:
sodeju zegquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kneiterhard door de pastoor in je anus wordt genomen
Chisnall of Cross, geen twijfel over mogelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk van Gerwen.
Sorry ik was even afgeleid door de insta van Solomonica.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:39 schreef KingRoland het volgende:
Grappig dat er users zijn die hier nog nooit naar de kerk zijn geweest en alsnog een mening klaar hebben staan.
ik heb zelf geen instaquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:40 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Sorry ik was even afgeleid door de insta van Solomonica.
Mooi. Beetje op tijd naar bedquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:39 schreef RemcoW23 het volgende:
Dit is om 23:00 uur klaar.
Nouja: 23:15 uur ivm reclames.
Ik heb ook nog niemand verkracht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:39 schreef KingRoland het volgende:
Grappig dat er users zijn die hier nog nooit naar de kerk zijn geweest en alsnog een mening klaar hebben staan.
Ga je hierop promoveren denk je?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Mwoa dat darts is wel hard aan het groeien
als marketingstudent volg ik deze ontwikkeling nauw op de voet
ACT GESPOTquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Apart dat we je afgelopen dagen nauwelijks hebben gezienquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Misschien is de vloek voorbij nu Barney afscheid heeft genomen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef T3hTommay het volgende:
Na de act van Barney was 't klaar met Bunting.
ik word hier meerdere keren per dag gementioned, dus ik zie het wel allemaal alleen reageer ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Apart dat we je afgelopen dagen nauwelijks hebben gezien
nauwlettend of op de voetquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Opgezocht. Can not confirm.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:42 schreef Gehrman het volgende:
Hoofd van Bunting treft enige gelijkenis met het hoofd van Olav Mol.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Zijn er ook liedjes geen aids eigenlijkquote:
Ja, anderhalve Fordhamquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:45 schreef KingRadler het volgende:
Is er ook een maximaal gewicht dat je mag hebben om op het podium te staan.
Jordy van Loon - Verliefdheidquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:45 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zijn er ook liedjes geen aids eigenlijk
180 kiloquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:45 schreef KingRadler het volgende:
Is er ook een maximaal gewicht dat je mag hebben om op het podium te staan.
vindquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Naja het is leuk geweest
ik vertrek tenzij iemand het weer nodig vind om mij weer te mentionen
de groeten
Tijd voor wat lessen Nederlands inderdaad. Succes Roland.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Naja het is leuk geweest
de groeten
okee doeiquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Naja het is leuk geweest
de groeten
Die heeft twee hele grote prijzenpottenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:48 schreef T3hTommay het volgende:
Chantal is best een grote prijzenpot.
Vind je?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heeft twee hele grote prijzenpotten
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je had vandaag ook mooi gifje kunnen maken
Is de jus ook gelijk klaar voor morgen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Nou daar kwam iets mee met het scheetje
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Als dit zo doorgaat ben ik weg.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Slaapverwekkende pot. Totaal geen weerstand
Bunting gooi echt als een zaadje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Slaapverwekkende pot. Totaal geen weerstand
Je hebt geen onderbroek aan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Sindsdien heeft Newton geen fatsoenlijke dart meer gegooidquote:
Ja, tegen Painter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:55 schreef polderturk het volgende:
Taylor ging toch een keer bij 50 naar bullseye? Zijn tegenstander ging helemaal over de rooie.
En een nog mooiere vrouw en bankrekening.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
van Gerwen heeft best mooie ogen
Op derde kerstdag?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:56 schreef Szura het volgende:
Hehe, eindelijk kunnen ontworstelen aan gezelligheidsgedoe en lekker op de bank kunnen ploffen
Jij viert Derde Kerstdag?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:56 schreef Szura het volgende:
Hehe, eindelijk kunnen ontworstelen aan gezelligheidsgedoe en lekker op de bank kunnen ploffen
Heb jij een leuk leven vraag ik me wel eens af?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:56 schreef Szura het volgende:
Nee gingen bowlen en uiteten met vriendinnengroep van m’n vriendin, na een paar uur heb ik dat wel gezienquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:55 schreef Machielovic het volgende:
waarom gaan ze in godsnaam weer darten in windtunnel ahoy
Daarom dus niet aan een vriendin beginnenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee gingen bowlen en uiteten met vriendinnengroep van m’n vriendin, na een paar uur heb ik dat wel gezien
Niet met hele vriendinnengroep in bed belanden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee gingen bowlen en uiteten met vriendinnengroep van m’n vriendin, na een paar uur heb ik dat wel gezien
zie bovenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wanneer was dit ook alweer?
Kan ze niet alleen met die meiden gaan? Iedereen blij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Bowlen is wel leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Begeleiding nodigquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:58 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kan ze niet alleen met die meiden gaan? Iedereen blij.
Of een vriendin vinden die ook rekening houdt met darts en voetbal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom dus niet aan een vriendin beginnen
Kun jij zo'n bal op tillen danquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bowlen is wel leuk.
Uit eten is vaak saai als je liever wat anders kijkt.
Gewoon de baas zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of een vriendin vinden die ook rekening houdt met darts en voetbal.
Maar samen Ajax kijken moet ik dan weer niet aan denkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genottwitter:veronicainside twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 23:00:00Memphis deelt voorproefje van nieuw rapnummerhttps://t.co/qxanuI6MHC#veronicainside https://t.co/7lKxMIVqVL reageer retweet
Vriendinnen zijn leuk als je je pik er dagelijks in kan douwen, totdat ze beginnen over trouwen... weg ermee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker rap maken tijdens de revalidatie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Genottwitter:veronicainside twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 23:00:00Memphis deelt voorproefje van nieuw rapnummerhttps://t.co/qxanuI6MHC#veronicainside https://t.co/7lKxMIVqVL reageer retweet
Ik schroei met bowlen joh.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kun jij zo'n bal op tillen dan
Rijmelarij!quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:01 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:
Ligt eraan of je vriendin ook voor Ajax is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar samen Ajax kijken moet ik dan weer niet aan denken
Althans niet bij alle potten
Neh, sommige potjes kijk ik liever zelf hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je vriendin ook voor Ajax is.
Is toch echt de schuld van Bunzingquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
Gaap.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Wolvesgoden waren weer fantastisch zojuist.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
Gaap.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Tegen 10 man, niet?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wolvesgoden waren weer fantastisch zojuist.
Johan weet ditquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wolvesgoden waren weer fantastisch zojuist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |