Sorry ik was even afgeleid door de insta van Solomonica.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:39 schreef KingRoland het volgende:
Grappig dat er users zijn die hier nog nooit naar de kerk zijn geweest en alsnog een mening klaar hebben staan.
ik heb zelf geen instaquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:40 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Sorry ik was even afgeleid door de insta van Solomonica.
Mooi. Beetje op tijd naar bedquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:39 schreef RemcoW23 het volgende:
Dit is om 23:00 uur klaar.
Nouja: 23:15 uur ivm reclames.
Ik heb ook nog niemand verkracht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:39 schreef KingRoland het volgende:
Grappig dat er users zijn die hier nog nooit naar de kerk zijn geweest en alsnog een mening klaar hebben staan.
Ga je hierop promoveren denk je?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Mwoa dat darts is wel hard aan het groeien
als marketingstudent volg ik deze ontwikkeling nauw op de voet
ACT GESPOTquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Apart dat we je afgelopen dagen nauwelijks hebben gezienquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Misschien is de vloek voorbij nu Barney afscheid heeft genomen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef T3hTommay het volgende:
Na de act van Barney was 't klaar met Bunting.
ik word hier meerdere keren per dag gementioned, dus ik zie het wel allemaal alleen reageer ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Apart dat we je afgelopen dagen nauwelijks hebben gezien
nauwlettend of op de voetquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef KingRoland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |