quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:05 schreef I het volgende:
@:murp @:haags_kwartiertje
Kap 'ns met posten in dat gesloten topic, nu staat dat ding constant bovenaan in m'n MyAt, ben helemaal in de war. :S
Plus. NPO Start Plus, luizenmoeder kan ik gewoon gratis kiekenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk vriend. Dan moet je denken aan de Luizenmoeder
Eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef I het volgende:
Jezus, het voelt zo net weer als pak 'm beet 8/10 jaar geleden, toen je nog moest F5'en om nieuwe reacties te lezen. Beetje jammer dat auto-updates niet werken in gesloten topics @:murp @:Breuls @:yvonne @:haags_kwartiertje @:SuperwormJim @:Faux. @:Flippiee @:Specularium @:jogy @:Straatcommando. @:GlowMouse @:Snakey @:NJ @:Netsplitter @:vosss
@GGMMquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef I het volgende:
Jezus, het voelt zo net weer als pak 'm beet 8/10 jaar geleden, toen je nog moest F5'en om nieuwe reacties te lezen. Beetje jammer dat auto-updates niet werken in gesloten topics @:murp @:Breuls @:yvonne @:haags_kwartiertje @:SuperwormJim @:Faux. @:Flippiee @:Specularium @:jogy @:Straatcommando. @:GlowMouse @:Snakey @:NJ @:Netsplitter @:vosss
Je klopt zelf aardigquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:21 schreef I het volgende:
Dacht even dat ik iemand vergeten was, maar dit rijtje klopt aardig.
wtfquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Zo matig wanneer je visite ineens ook visite uitnodigt.
Dat vind ik ronduit asociaalquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Wat een tijd was dat heh, met F5quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef I het volgende:
Nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:21 schreef I het volgende:
Dacht even dat ik iemand vergeten was, maar dit rijtje klopt aardig.
Dat zijn we ook?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe niet zo debiel joh. Dacht dat wij vrienden waren hey.
Mooiquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh nee dan is het goed.
In de zin van? Een vriend uitnodigen die een vriendin heeft en die meeneemt is wat anders dan een vriend uitnodigen die een zwerver van de straat afpluktquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Toen dacht ik nog heel inventief te zijn door een auto-refresh plug-in te installeren op firefox, maar dan had ik dus ook maar vijf of tien seconden om comments te typen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat een tijd was dat heh, met F5
Dannyquote:
Een vriend die aan het praten is met een meisje en die vroeg ineens wat mijn adres is.. Dus ik zeg dat en toen die dat zij ook komt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In de zin van? Een vriend uitnodigen die een vriendin heeft en die meeneemt is wat anders dan een vriend uitnodigen die een zwerver van de straat afplukt
Dat is wel een beetje apartquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een vriend die aan het praten is met een meisje en die vroeg ineens wat mijn adres is.. Dus ik zeg dat en toen die dat zij ook komt.Oke
Wat is dat record?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:28 schreef I het volgende:
Als jullie nog even doorgingen in dat topic, hadden jullie t record voor meeste posts in één topic kunnen verbreken
Lullig is dat, word je ook mooi voor blok gezet, want als je dan zegt dat je dat liever niet hebt, word je ook raar aan gekeken. Nare actie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een vriend die aan het praten is met een meisje en die vroeg ineens wat mijn adres is.. Dus ik zeg dat en toen die dat zij ook komt.Oke
Nee, er zijn topics met meer Posts, alleen zijn die topics “weg”quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:28 schreef I het volgende:
Als jullie nog even doorgingen in dat topic, hadden jullie t record voor meeste posts in één topic kunnen verbreken
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:51 schreef murp het volgende:
[..]
Nee, er zijn topics met meer Posts, alleen zijn die topics “weg”
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:32 schreef I het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/862825
Dit topic schijnt het record te zijn, maar die is dus foetsie.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt hij mij niet belangrijk genoeg.
Nou, weet ik dat ook weer!
quote:
quote:
Oh.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:28 schreef I het volgende:
[..]
Die is vrij inactief de laatste tijd, helaas
Wat wat??quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef I het volgende:
Als mensen in gesloten topics posten, moet je F5'en om de nieuwe reacties te zien. Brengt een nostalgisch gevoel naar boven, toch?quote:
Nou!quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:13 schreef I het volgende:
[..]
Als mensen in gesloten topics posten, moet je F5'en om de nieuwe reacties te zien. Brengt een nostalgisch gevoel naar boven, toch?
On itquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:08 schreef I het volgende:
Godverdegodver
@:SuperwormJim @:Faux. @:Flippiee @:HeaN82 DOE ER WAT AAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe look aan t proberen ^^ leuk?verwijder dit account.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
Als dit jouw poging tot humor is, tering...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe look aan t proberen ^^ leuk?
Gelukkig is jouw humor een stuk beter, tering...quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als dit jouw poging tot humor is, tering...
Dat staat buiten kijfquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:46 schreef I het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw humor een stuk beter, tering...
Niet alles gaat door je neus hequote:Op vrijdag 27 december 2019 17:46 schreef Solotovski het volgende:
Zo uit eten met de bende van ellende
Voor hoeveel mensen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
Boys hebben jullie idee wat je kan trakteren op werk
Zak drop is altijd goedquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
Gebakjes, koeken, zakjes met chocolaatjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
Ook dikke prima ja. Bittergarnituurtje, paar bakjes saus erbij, ergens neerzetten en roepen; pak maar joequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
15 of 30
Dacht gewoon bitterballen enzo in de oven gooien
Lekker. Waar moet ik mij meldenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
15 of 30
Ja toch, lekker man.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
15 of 30
Ik denk serieus dat de boel in elkaar zou storten hier. Maar wees gerust, ik ga nooit wegquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dankje azpi, wat zouden we zonder je moeten
gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat de boel in elkaar zou storten hier. Maar wees gerust, ik ga nooit weg
Meer botquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:24 schreef Solotovski het volgende:
Nou die t bone steak van 500gr was ook binnen een zucht op
Is je gegund vriendquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:24 schreef Solotovski het volgende:
Nou die t bone steak van 500gr was ook binnen een zucht op
Hahaquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet echt een neusje voor humor he
gezellie, kom eraanquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:36 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond maar eens checken hoeveel mensen ik in mijn woonkamer kwijt kan.
Okequote:Op vrijdag 27 december 2019 20:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga lekker boodschapjes doen vriend
Wat was de achterliggende reden?quote:
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #9quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat was de achterliggende reden?![]()
Ow damnquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:38 schreef I het volgende:
[..]
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #9
Haha, full meltdown. Kansloosquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:38 schreef I het volgende:
[..]
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #9
Overtrokken gedoe man manquote:
Sommige users verdienen gewoon een grote bekquote:
Sommige users verdienen een drakendildo in hun anus zonder glijmiddel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sommige users verdienen gewoon een grote bek
Dat zijn joekels hequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige users verdienen een drakendildo in hun anus zonder glijmiddel.
Idd. Fuck hunquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige users verdienen een drakendildo in hun anus zonder glijmiddel.
Zolang je zelf maar kan incasseren he vriendquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sommige users verdienen gewoon een grote bek
Ja toch niet danquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zolang je zelf maar kan incasseren he vriend
Solov kon vorige maand nog best incasseren, tot bloedens toe zelfs nog!quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zolang je zelf maar kan incasseren he vriend
Dat maakt hem een uitstekende toevoeging aan deze reeksquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Solov kon vorige maand nog best incasseren, tot bloedens toe zelfs nog!
Als t me niet aanstaat verwijder ik t gewoonquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat maakt hem een uitstekende toevoeging aan deze reeks
Jij durftquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als t me niet aanstaat verwijder ik t gewoon
Mods zoals mods bedoeld zij noemt men dat!quote:
Het is een apart slag volk iddquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mods zoals mods bedoeld zij noemt men dat!
Vraag jij naar de cola?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gezellig bij @:Amarantha
Alleen smaakt de cake wat vreemd.
Dat heet sociale huur. Een gift van de samenlevingquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zijn de muren van spaghetti
looolquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat heet sociale huur. Een gift van de samenleving
Ook dat is een giftquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
en wat een boel kamerplanten overal
Klopt. Jezus man, hoe kom jij zo slimquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 27 december 2019 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gezellig bij @:Amarantha
Alleen smaakt de cake wat vreemd.
Geen ideequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Klopt. Jezus man, hoe kom jij zo slim
Dit soort mensentwitter:kasleuk twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 16:13:48@DeNater Kijk je een keer niet uit en je maakt een uitglijder en dondert met de kop op straat, zal ik de ambulance vragen niet te komen, dan had je maar uit moeten kijken.Als je een schop krijgt bij de voetbal en een been breekt laten liggen. Had je maar niet moeten voetballen. reageer retweet
Wat had jij gezegd om dit soort gedrag te veroorzakenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
Dit soort mensentwitter:kasleuk twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 16:13:48@:DeNater Kijk je een keer niet uit en je maakt een uitglijder en dondert met de kop op straat, zal ik de ambulance vragen niet te komen, dan had je maar uit moeten kijken.Als je een schop krijgt bij de voetbal en een been breekt laten liggen. Had je maar niet moeten voetballen. reageer retweet
Gezegd dat er geen goede argumenten voor vuurwerk zijn behalve traditie en 'is leuk' en dat daarom verbod onvermijdelijk isquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat had jij gezegd om dit soort gedrag te veroorzaken
Rare reactie dan daaropquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gezegd dat er geen goede argumenten voor vuurwerk zijn behalve traditie en 'is leuk' en dat daarom verbod onvermijdelijk is
lol madquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
Dit soort mensentwitter:kasleuk twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 16:13:48@:DeNater Kijk je een keer niet uit en je maakt een uitglijder en dondert met de kop op straat, zal ik de ambulance vragen niet te komen, dan had je maar uit moeten kijken.Als je een schop krijgt bij de voetbal en een been breekt laten liggen. Had je maar niet moeten voetballen. reageer retweet
Had net als bij FOK! een twittervakantie genomen en dit jaar twitter weer afgestoft, gelukkig had ik qua volgers destijds al een redelijk goede clout opgebouwdquote:
hoezo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan niet wachten totdat Twitter helemaal kapot is.
prima mediumquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Had net als bij FOK! een twittervakantie genomen en dit jaar twitter weer afgestoft, gelukkig had ik qua volgers destijds al een redelijk goede clout opgebouwd
origineel ben je in ieder geval niet, met een vlaggetje en trekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:03 schreef JanCees het volgende:
alleen ben ik een beetje een troll op twitter
(inb4 hier ook)
dat is onderdeel van de act (al ben ik wel pro boer)quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
origineel ben je in ieder geval niet, met een vlaggetje en trekker
Nederlands gezin steunt boerensector met 500 euro per jaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat is onderdeel van de act (al ben ik wel pro boer)
vooral de bloemenboeren trouwensquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nederlands gezin steunt boerensector met 500 euro per jaar
Nog steeds?
Nederland tulpenlandquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
vooral de bloemenboeren trouwens
veeboeren
hoe oud ben jij danquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb vandaag maar weer eens tinder aangeslingerd, als je dan mensen van jouw leeftijd tegenkomt die al gewoon goed aan het werk zijn, best confronterend
Nja, klaar met studie ben ik ook, maar ik ben doorgegaan met studiequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh oke
ik 24 en ook aan het werk maar ben net klaar met studie natuurlijk
Oh lolquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja, klaar met studie ben ik ook, maar ik ben doorgegaan met studie
Nja, BA behaald en nu een gecombineerde MAquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh lol
maar doe jij 2 studies ofzo
oh wat is dat gecombineerd danquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja, BA behaald en nu een gecombineerde MA
Filosofie van Cultuur en Bestuur is een tweejarige master waarbij je sowieso 42 ECTS van een vakwetenschap moet volgen binnen cultuur of bestuur, dus vakken bedrijfskunde of geschiedenis. 42ECTS is maar 18ECTS minder dan een complete eenjarige master, dus ik heb voor religiewetenschappen gekozen (onder de noemer cultuur). Hoop met die laatste mijn wetenschappelijke skills te verbeteren en met die eerste de verdieping in te gaan qua filosofie.quote:
oke maar het zijn wel 2 volledige masters dus?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Filosofie van Cultuur en Bestuur is een tweejarige master waarbij je sowieso 42 ECTS van een vakwetenschap moet volgen binnen cultuur of bestuur, dus vakken bedrijfskunde of geschiedenis. 42ECTS is maar 18ECTS minder dan een complete eenjarige master, dus ik heb voor religiewetenschappen gekozen (onder de noemer cultuur). Hoop met die laatste mijn wetenschappelijke skills te verbeteren en met die eerste de verdieping in te gaan qua filosofie.
Beter SGP grote vriendquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Zit er zo langzamerhand aan te denken om me met ChristenUnie te gaan verbinden. Ben nog steeds een piraat in hart en nieren, maar dat is in Nederland een gebed zonder end. Misschien dat ik de jongerenafdeling daar wat schwung kan geven.
Als ik alles haal heb ik twee diploma's (wel allemaal BA of Arts, lol)quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
oke maar het zijn wel 2 volledige masters dus?
MA?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik alles haal heb ik twee diploma's (wel allemaal BA of Arts, lol)
@Flippieetwitter:NOSsport twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 23:26:07Zien we Cristiano Ronaldo straks terug op het witte doek? Zelf ziet hij het wel zitten 👀🎬 https://t.co/BXdvCkGHfe reageer retweet
niks, is een oud mopjequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ok, dan mag het, en wat moest er volgens jou staan ipv heroïne?
hero drinkyoghurtquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ok, dan mag het, en wat moest er volgens jou staan ipv heroïne?
Die kans zit er wel flink in jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
he solo, ga je nog gek doen met O&N?
HIer waarschijnlijk M, daar?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die kans zit er wel flink in ja
Alles wat me aangeboden gaat wordenquote:
oeiquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alles wat me aangeboden gaat worden
ja kan ook niet wachten inderdaadquote:
Afzakken naar Brabant danquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Mijn oud en nieuw gaat zooo saai worden.
Beetje pepquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:57 schreef Solotovski het volgende:
moet 2 jan wel om 7:00 beginnen dus nog even kijken hoe ik dat met slapen doe
of niet
HAHAHAHAHAH
ja dat gaan we dus ff veranderen in 2020quote:
En 0 matchesquote:Op zondag 29 december 2019 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
En de tinderlimiet is weer bereikt...
watquote:Op zondag 29 december 2019 00:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
waarom reageer je niet? heb echt vier berichten gestuurd ofzo lol
we gaan het meemakenquote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker eentje die je pitylike had gegeven
Ik had gisteren een leuke match.quote:
(lol)quote:Op zondag 29 december 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had gisteren een leuke match.
Helaas het gesprek om zeep geholpen omdat ik een apaat ben.
Fotoboek van FOK!quote:
Lijkt te lukkenquote:Op zondag 29 december 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat het gesprek daar ook stand houdt.
Geef eens een beschrijvingquote:
quote:
Ja dan is dit toch wel wat subtielerquote:
Nicequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
@:flippieetwitter:NOSsport twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 23:26:07Zien we Cristiano Ronaldo straks terug op het witte doek? Zelf ziet hij het wel zitten 👀🎬 https://t.co/BXdvCkGHfe reageer retweet
Klinkt niet slecht Naatmansquote:Op zondag 29 december 2019 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een teder lief blond glimlachend persoon
Ik begon gewoon met de vraag wat het meest zal beklijven van het afgelopen decenniumquote:Op zondag 29 december 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb ook gewoon echt een gruwelijke haat aan openingszinnen. En ik kan me echt niet voorstellen dat er vrouwen zijn die dit leuk vinden omdat het zo belachelijk geforceerd overkomt
En dan stuurt ze terug:quote:Op zondag 29 december 2019 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik begon gewoon met de vraag wat het meest zal beklijven van het afgelopen decennium
quote:Op zondag 29 december 2019 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan stuurt ze terug:
Nou in ieder geval niet dit gesprek
Dat calculeer je in op een datingapp natuurlijk, en als je zoveel matches hebt en kerels die tegen je praten snap ik dat je niet reageert op een saaie "Hey hoe gaat het?"quote:Op zondag 29 december 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb ook gewoon echt een gruwelijke haat aan openingszinnen. En ik kan me echt niet voorstellen dat er vrouwen zijn die dit leuk vinden omdat het zo belachelijk geforceerd overkomt
Dan weet je gelukkig meteen dat het niks is.quote:Op zondag 29 december 2019 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan stuurt ze terug:
gelachenquote:Op zondag 29 december 2019 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan stuurt ze terug:
ja het heeft m'n leven veranderdquote:Op zondag 29 december 2019 01:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
heeft iemand wel eens bril van charlie temple gehaald hier? is dat wat? geen zin om 300 euro kwijt te zijn voor een fucking bril
Lijkt me dat je eerder reageert op iemand naar jouw smaak die vraagt hoe het gaat dan iemand met een super originele openingszin maar die qua voorkomen minder in de smaak valtquote:Op zondag 29 december 2019 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat calculeer je in op een datingapp natuurlijk, en als je zoveel matches hebt en kerels die tegen je praten snap ik dat je niet reageert op een saaie "Hey hoe gaat het?"
ja ik prima bril.quote:Op zondag 29 december 2019 01:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
heeft iemand wel eens bril van charlie temple gehaald hier? is dat wat? geen zin om 300 euro kwijt te zijn voor een fucking bril
Voor gesprekken kies je toch gewoon wat je het meest boeiende lijkt.quote:Op zondag 29 december 2019 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me dat je eerder reageert op iemand naar jouw smaak die vraagt hoe het gaat dan iemand met een super originele openingszin maar die qua voorkomen minder in de smaak valt
quote:Op zondag 29 december 2019 01:48 schreef Solotovski het volgende:
hey hoi wat leuk dat we een match zijn hou je ook van drugs?
Ah, we zijn een match zie ik, maar heb net poppers gedaan en nu hoofdpijn Spreek je morgen verder xx Charlesquote:Op zondag 29 december 2019 01:48 schreef Solotovski het volgende:
Lolquote:Op zondag 29 december 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, we zijn een match zie ik, maar heb net poppers gedaan en nu hoofdpijn Spreek je morgen verder xx Charles
iemand had iets over drugs in d'r profiel staanquote:Op zondag 29 december 2019 01:48 schreef Solotovski het volgende:
aight thnx, rest van t internet is ook positief. alleen kut dat ik mn sterkte niet uit mn hoofd weetquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, we zijn een match zie ik, maar heb net poppers gedaan en nu hoofdpijn Spreek je morgen verder xx Charles
zoooo en nu eerst eens even een lekker poppertjeeeeeequote:Op zondag 29 december 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben de liefde vergeten en zij mij.quote:
is dat niet van een gedicht?quote:Op zondag 29 december 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben de liefde vergeten en zij mij.
Wij ook op jouquote:Op zondag 29 december 2019 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kots op alles wat met liefde te maken heeft.
nounounounounounouquote:Op zondag 29 december 2019 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kots op alles wat met liefde te maken heeft.
toch wel meteen die superlike gegeven hequote:Op zondag 29 december 2019 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iemand had iets over drugs in d'r profiel staan
Van mijquote:
Nee hoor. Heb hem al lang opgeslagen voor mijn nieuwste roman. Dank!quote:Op zondag 29 december 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Valt me vies tegen dat een intellectuele romanticus als Etto zo'n mooi stukje proza dan klakkeloos negeert overigens
Dat kan niet want jij bent alleen geinteresseerd in non-fictiequote:Op zondag 29 december 2019 01:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb hem al lang opgeslagen voor mijn nieuwste roman. Dank!
Oh ja...quote:Op zondag 29 december 2019 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan niet want jij bent alleen geinteresseerd in non-fictie
als een rivierkreeft ahahahaquote:Op zondag 29 december 2019 01:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet maar ben ook knetterttje stoned.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als een rivierkreeft ahahaha
Jij kotst op liefde, wij kotsen ook op jou, ergo, jij bent liefde.quote:Op zondag 29 december 2019 01:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet maar ben ook knetterttje stoned.
Watquote:Op zondag 29 december 2019 01:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij kotst op liefde, wij kotsen ook op jou, ergo, jij bent liefde.
Ja, doe dit maar niet bij Ama, dat gaat al lastig als ze nuchter isquote:Op zondag 29 december 2019 01:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij kotst op liefde, wij kotsen ook op jou, ergo, jij bent liefde.
Kut ik moet lachen.quote:Op zondag 29 december 2019 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, doe dit maar niet bij Ama, dat gaat al lastig als ze nuchter is
SOW HALLOHEEquote:Op zondag 29 december 2019 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Olijven, garnalen, brie, aardbeienvla, tuinbonen, leverpastei en sojamelk.quote:
Random dingen wel zeg.quote:Op zondag 29 december 2019 02:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Olijven, garnalen, brie, aardbeienvla, tuinbonen, leverpastei en sojamelk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |