quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:05 schreef I het volgende:
@:murp @:haags_kwartiertje
Kap 'ns met posten in dat gesloten topic, nu staat dat ding constant bovenaan in m'n MyAt, ben helemaal in de war. :S
Plus. NPO Start Plus, luizenmoeder kan ik gewoon gratis kiekenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk vriend. Dan moet je denken aan de Luizenmoeder
Eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef I het volgende:
Jezus, het voelt zo net weer als pak 'm beet 8/10 jaar geleden, toen je nog moest F5'en om nieuwe reacties te lezen. Beetje jammer dat auto-updates niet werken in gesloten topics @:murp @:Breuls @:yvonne @:haags_kwartiertje @:SuperwormJim @:Faux. @:Flippiee @:Specularium @:jogy @:Straatcommando. @:GlowMouse @:Snakey @:NJ @:Netsplitter @:vosss
@GGMMquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef I het volgende:
Jezus, het voelt zo net weer als pak 'm beet 8/10 jaar geleden, toen je nog moest F5'en om nieuwe reacties te lezen. Beetje jammer dat auto-updates niet werken in gesloten topics @:murp @:Breuls @:yvonne @:haags_kwartiertje @:SuperwormJim @:Faux. @:Flippiee @:Specularium @:jogy @:Straatcommando. @:GlowMouse @:Snakey @:NJ @:Netsplitter @:vosss
Je klopt zelf aardigquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:21 schreef I het volgende:
Dacht even dat ik iemand vergeten was, maar dit rijtje klopt aardig.
wtfquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Zo matig wanneer je visite ineens ook visite uitnodigt.
Dat vind ik ronduit asociaalquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Wat een tijd was dat heh, met F5quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef I het volgende:
Nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:21 schreef I het volgende:
Dacht even dat ik iemand vergeten was, maar dit rijtje klopt aardig.
Dat zijn we ook?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe niet zo debiel joh. Dacht dat wij vrienden waren hey.
Mooiquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh nee dan is het goed.
In de zin van? Een vriend uitnodigen die een vriendin heeft en die meeneemt is wat anders dan een vriend uitnodigen die een zwerver van de straat afpluktquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Toen dacht ik nog heel inventief te zijn door een auto-refresh plug-in te installeren op firefox, maar dan had ik dus ook maar vijf of tien seconden om comments te typen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat een tijd was dat heh, met F5
Dannyquote:
Een vriend die aan het praten is met een meisje en die vroeg ineens wat mijn adres is.. Dus ik zeg dat en toen die dat zij ook komt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In de zin van? Een vriend uitnodigen die een vriendin heeft en die meeneemt is wat anders dan een vriend uitnodigen die een zwerver van de straat afplukt
Dat is wel een beetje apartquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een vriend die aan het praten is met een meisje en die vroeg ineens wat mijn adres is.. Dus ik zeg dat en toen die dat zij ook komt.Oke
Wat is dat record?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:28 schreef I het volgende:
Als jullie nog even doorgingen in dat topic, hadden jullie t record voor meeste posts in één topic kunnen verbreken
Lullig is dat, word je ook mooi voor blok gezet, want als je dan zegt dat je dat liever niet hebt, word je ook raar aan gekeken. Nare actie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een vriend die aan het praten is met een meisje en die vroeg ineens wat mijn adres is.. Dus ik zeg dat en toen die dat zij ook komt.Oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |