Ik breng vrede, ik blijf in de stemming van Jezusquote:Op donderdag 26 december 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Wat een brave kut tt
Ik had I doe normal
Waarom is die beer aan Nicki's tieten aan het zuigen?quote:
Alsof jij dat niet zou doen als je de kans hadquote:Op donderdag 26 december 2019 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom is die beer aan Nicki's tieten aan het zuigen?
Normal... We zijn in Nederland!quote:Op donderdag 26 december 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Wat een brave kut tt
Ik had I doe normal
Gooi maar in de gangquote:
Gooi maar in de gangquote:
Do normal men! Rob Geusgodquote:Op donderdag 26 december 2019 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Normal... We zijn in Nederland!
Ik zou mijn hond nog van Nicki aftrappenquote:Op donderdag 26 december 2019 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet zou doen als je de kans had
Net als die jehova's die God komt brengen ja, ''zet maar in de achtertuin''quote:
Pardon?quote:Op donderdag 26 december 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond nog van Nicki aftrappen
Dat was de vorige TT al, om één of andere reden.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Wat een brave kut tt
Ik had I doe normal
Duhquote:Op donderdag 26 december 2019 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb jij de kerstboom van de koning gestolen
Ja je hebt gelijk. Ik zou hem van haar aftillen, ik ben geen dierenbeulquote:
okquote:Op donderdag 26 december 2019 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Ik zou hem van haar aftillen, ik ben geen dierenbeul
Het zijn net mensenquote:Op donderdag 26 december 2019 01:46 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb trouwens een collega die een jehova is, serieus een toffe gozer
Heb nu 4 eps gezien. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vindenquote:Op donderdag 26 december 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo, klaar met The Witcher.
Best vermakelijk.
Ja? Ik heb er geen hoge verwachtingen van.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo, klaar met The Witcher.
Best vermakelijk.
Ik 3, toen ben ik gestopt.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb nu 4 eps gezien. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden
Nee maar er bestaat nogal een vooroordeel bij veel mensen, en dat valt echt reuze mee, zo veel humor heeft die gozerquote:
Dit had ik ook hoor, het is soms ook wel cringe en de dialogen zijn soms echt heel raar.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb nu 4 eps gezien. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden
Het is gewoon wel een vermakelijke 6/10 serie, niks hoogstaands.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:49 schreef I het volgende:
[..]
Ja? Ik heb er geen hoge verwachtingen van.
Ja, toen ik dat gevecht in ep1 zag wist ik al dat het een Marvel-achtige serie was ja. Die gast is een superheld ofzo.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is gewoon wel een vermakelijke 6/10 serie, niks hoogstaands.
Moest net hardop lachen om je reactie in het Witcher topic.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, toen ik dat gevecht in ep1 zag wist ik al dat het een Marvel-achtige serie was ja. Die gast is een superheld ofzo.
Misschien dat het me daarom niet meer boeit.
Die van die boeken?quote:Op donderdag 26 december 2019 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moest net hardop lachen om je reactie in het Witcher topic.
Lord Voldermort antigenotquote:Op donderdag 26 december 2019 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moest net hardop lachen om je reactie in het Witcher topic.
Over de negers die historisch gezien niet accuraat zijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die van die boeken?
Bedankt.@:fok-it en ik vonden hem ook leuk.
Hm denk dat ik dan beter Mr Robot straks kan gaan kijkenquote:Op donderdag 26 december 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit had ik ook hoor, het is soms ook wel cringe en de dialogen zijn soms echt heel raar.
Toch heb ik alles in twee dagen gezien dus het keek prima weg. Al snap ik nog geen reet van die wereld.
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:53 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben vanaf nu gestopt met roken, ben er helemaal klaar mee
Oh die, ja die hele discussie was zo domquote:Op donderdag 26 december 2019 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over de negers die historisch gezien niet accuraat zijn.
Terechtquote:Op donderdag 26 december 2019 01:53 schreef R-woud93 het volgende:
Mee eensquote:Op donderdag 26 december 2019 01:54 schreef GGMM het volgende:
![]()
Volhouden maat, dit is de beste keuze van dit jaar![]()
Nice!quote:Op donderdag 26 december 2019 01:53 schreef R-woud93 het volgende:
Mr Robot is wel de betere serie ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm denk dat ik dan beter Mr Robot straks kan gaan kijken
Zaterdag in Duitsland gaat de kofferbak weer volquote:Op donderdag 26 december 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terecht
Nu nog stoppen met vuurwerk en je gaat stukken vooruit
Ongelooflijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zaterdag in Duitsland gaat de kofferbak weer vol
Bestelling van 225 euro die ik ga ophalen en dan nog 100 uitgeven aan andere leuke dingen die ik tegenkom daarquote:
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zaterdag in Duitsland gaat de kofferbak weer vol
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bestelling van 225 euro die ik ga ophalen en dan nog 100 uitgeven aan andere leuke dingen die ik tegenkom daar
Vanaf 12u, is zo weg johquote:Op donderdag 26 december 2019 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoveel tering
Sta je hele avond wel buiten of pas vanaf 12 uur?
Ja true, zulke vooroordelen zijn klote. Valt vaak reuze mee. Had ook een klasgenoot die het was, heb ik ook veel mee gelachen en leuk mee gepraat.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee maar er bestaat nogal een vooroordeel bij veel mensen, en dat valt echt reuze mee, zo veel humor heeft die gozer
Boeiend, ik haal toch in Duitslandquote:Op donderdag 26 december 2019 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk schaffen ze vuurwerk zo snel mogelijk af
Jammerquote:Op donderdag 26 december 2019 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is gewoon wel een vermakelijke 6/10 serie, niks hoogstaands.
Goedzo.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:53 schreef R-woud93 het volgende:
Mr. Robotquote:Op donderdag 26 december 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm denk dat ik dan beter Mr Robot straks kan gaan kijken
Huh.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Boeiend, ik haal toch in Duitsland
Ik denk altijd; zonde van je geloof manquote:Op donderdag 26 december 2019 02:01 schreef I het volgende:
[..]
Ja true, zulke vooroordelen zijn klote. Valt vaak reuze mee. Had ook een klasgenoot die het was, heb ik ook veel mee gelachen en leuk mee gepraat.
Vertrouw je je eigen mening dusdanig weinig dan?quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertrouw je je eigen mening dusdanig weinig dan?
Misschien lette ik er toen minder opquote:Op donderdag 26 december 2019 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar verrassend dat je het eerder dan nooit met mij eens was.
quote:Op donderdag 26 december 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
want heb een vermoeden dat dat al niet legaal is
Denk dat het allemaal wel meevalt.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien lette ik er toen minder op
Ja oké dat is wel anders, alles wat ik haal mag men hier ook gewoon afsteken.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh.
Ik bedoel een algeheel vuurwerkverbod, niet een verbod op illegaal vuurwerk (want heb een vermoeden dat dat al niet legaal is)
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk schaffen ze vuurwerk zo snel mogelijk af
Compromis: georganiseerd vuurwerk. En als jij er dan zo van houdt mag jij je opgeven om die lontjes aan te steken.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja oké dat is wel anders, alles wat ik haal mag men hier ook gewoon afsteken.
Ik ben wel voor een verbod op knal vuurwerk, daar die je niemand een plezier mee en is niet leuk om naar te kijken
ik hou mij buiten de 25KG verder netjes aan de regels en val er verder niemand mee lastig, daarom vind ik een algeheel verbod overbodig
Eens.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja oké dat is wel anders, alles wat ik haal mag men hier ook gewoon afsteken.
Ik ben wel voor een verbod op knal vuurwerk, daar die je niemand een plezier mee en is niet leuk om naar te kijken
ik hou mij buiten de 25KG verder netjes aan de regels en val er verder niemand mee lastig, daarom vind ik een algeheel verbod overbodig
Mwah. Je hebt een betere smaak qua vrouwen dan menig fokker in ieder gevalquote:Op donderdag 26 december 2019 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat het allemaal wel meevalt.
Al hebben we qua vrouwensmaak soms ook wel verschillende meningen.
Ik weet niet of het beter of slechter is, is ook niet zo relevant.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Je hebt een betere smaak qua vrouwen dan menig fokker in ieder geval
Dan moet je de belastingbetaler opzadelen met de kosten?quote:Op donderdag 26 december 2019 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Compromis: georganiseerd vuurwerk. En als jij er dan zo van houdt mag jij je opgeven om die lontjes aan te steken.
Dat is over het algemeen illegaal vuurwerkquote:Op donderdag 26 december 2019 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gezien al die ongelukken elk jaar weer is dat toch niet te behouden joh.
Laat staan die mishandelingen van dieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inzamelingsacties kunnen daar wel voor zorgen bij bepaalde evenementen, en de mensen die het echt heel graag willen kunnen dan altijd nog helpen om het geld in te zamelen.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan moet je de belastingbetaler opzadelen met de kosten?
Want niet ieder dorp of stad gaat een sponsor vinden om het te gaan bekostigen natuurlijk
quote:Op donderdag 26 december 2019 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik schreef twee jaar geleden een dingetje over vuurwerkTwink fotootje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ogen lijken wel beetje loens te staan“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op donderdag 26 december 2019 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik schreef twee jaar geleden een dingetje over vuurwerkWat een termSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rookverbod is toch prima voor de langere termijn om meer mensen te laten stoppen met roken.Oh.
True.. 't is zo'n onderwerp waar je het moeilijk over kan hebben, omdat de meningen toch verdeeld blijven, en het begrip soms ver te zoeken is.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk altijd; zonde van je geloof man![]()
Al hoort het niet veel uit te maken
Loens?quote:Op donderdag 26 december 2019 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twink fotootje hoor
Je ogen lijken wel beetje loens te staan
Zit nu bij ep 4.04, dus moet nog evenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Series met een goede seriefinale
Seizoen 4 is echt briljant.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:12 schreef I het volgende:
[..]
Zit nu bij ep 4.04, dus moet nog evenMaar boh, wat een genot om te kijken is die serie.
Dat gaat natuurlijk nooit werken, de één vind dit mooi en de ander dat, gaat alleen maar gezeik opleveren.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inzamelingsacties kunnen daar wel voor zorgen bij bepaalde evenementen, en de mensen die het echt heel graag willen kunnen dan altijd nog helpen om het geld in te zamelen.
Scheel. Je linkeroog beetjequote:
Rookverbod heb ik tegenwoordig minder problemen mee, want stinkt als de neten en je kan gewoon vapen tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een term
Rookverbod is toch prima voor de langere termijn om meer mensen te laten stoppen met roken.
Eensquote:Op donderdag 26 december 2019 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een term
Rookverbod is toch prima voor de langere termijn om meer mensen te laten stoppen met roken.
Ja doodzonde, maar zal helaas altijd zo blijvenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:11 schreef I het volgende:
[..]
True.. 't is zo'n onderwerp waar je het moeilijk over kan hebben, omdat de meningen toch verdeeld blijven, en het begrip soms ver te zoeken is.
Nee dat geknal is ook gewoon heel erg irritant, en strengere regels op illegaal vuurwerk gaan niks helpen omdat dat bijna niet te controleren is met zoveel ander vuurwerk. Dus gewoon mee stoppen, maar dat is mijn kijk erop omdat het teveel schade oplevert, het bloedirritant is en het niet zo boeiend is om naar te kijken (ja persoonlijke mening, maar dat mag)quote:Op donderdag 26 december 2019 02:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit werken, de één vind dit mooi en de ander dat, gaat alleen maar gezeik opleveren.
Handhaving en strengere regels op illegaal vuurwerk lijken mij beter, want liefhebbers zoals ik dat ben die alleen om 0:00 vuurwerk afsteken doen niemand kwaad en veroorzaken echt 0 ongelukken
Dit zijn altijd van die maatregelen die veel frictie veroorzaken als het ingevoerd wordt maar wat uiteindelijk wel blijkt mee te vallen en waar mensen zich aan aanpassen. Zeker als het goed is voor de gezondheid, roken is ook gewoon asociaal voor alle mensen die meeroken omdat iemand anders zijn verslaving niet onder controle kan houden.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Rookverbod heb ik tegenwoordig minder problemen mee, want stinkt als de neten en je kan gewoon vapen tegenwoordig.
Daar ga je alleen de rest van Europa nooit in meekrijgen, dus dan gaat de handel in het illegaal alleen maar versterken denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat geknal is ook gewoon heel erg irritant, en strengere regels op illegaal vuurwerk gaan niks helpen omdat dat bijna niet te controleren is met zoveel ander vuurwerk. Dus gewoon mee stoppen, maar dat is mijn kijk erop omdat het teveel schade oplevert, het bloedirritant is en het niet zo boeiend is om naar te kijken (ja persoonlijke mening, maar dat mag)
Begin vond ik al nice. Maar je moet je aandacht er wel bij hebben, dat kwam voor mij de afgelopen weken even niet heel goed uit, dus ben ik afgedwaald naar simpel vermaak.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 4 is echt briljant.
Helaas wel ja..quote:Op donderdag 26 december 2019 02:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja doodzonde, maar zal helaas altijd zo blijven
Ik heb altijd mijn aandacht bij series, want als ik dat er niet bij kan houden stop ik ermee.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:19 schreef I het volgende:
[..]
Begin vond ik al nice. Maar je moet je aandacht er wel bij hebben, dat kwam voor mij de afgelopen weken even niet heel goed uit, dus ben ik afgedwaald naar simpel vermaak.
Je moet ergens beginnen, als er in één land zo'n verbod is en het blijkt dat het ook prima anders kan werkt het wellicht ook als inspiratie voor de omringende landen.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ga je alleen de rest van Europa nooit in meekrijgen, dus dan gaat de handel in het illegaal alleen maar versterken denk ik.
Oh daar heb ik wel verschillende gradaties in.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn aandacht bij series, want als ik dat er niet bij kan houden stop ik ermee.
Zou kunnen, ik zie het alleen niet gebeurenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen, als er in één land zo'n verbod is en het blijkt dat het ook prima anders kan werkt het wellicht ook als inspiratie voor de omringende landen.
Ik wel als dat verbod er eenmaal is.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik zie het alleen niet gebeuren
Truste, en veel plezier morgenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen weer naar de familie, truste alleen
Ik hoor dat wel vaker van mensen dat ze op hun telefoon spelen tijdens een serie maar dat doe ik echt nooit, die leg ik ook altijd ver weg en heb er wel gewoon de focus op. Maar toegegeven ook ik dwaal wel eens af, maar dat is dan vaker omdat ik geïnspireerd raak door ietsquote:Op donderdag 26 december 2019 02:21 schreef I het volgende:
[..]
Oh daar heb ik wel verschillende gradaties in.
Byebyequote:Op donderdag 26 december 2019 02:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen weer naar de familie, truste alleen
Nja ik keek dus soms ook wel een serietje op een tweede scherm op m'n pc, daar vergelijk ik het een beetje mee. Terwijl ik FOK! en m'n code open heb op het ene scherm, op het andere scherm een serietje. Maar wat ik al zei, dat is dan wel vooral het simpele vermaak waarbij je makkelijk tussenstukken kan wegkijken.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor dat wel vaker van mensen dat ze op hun telefoon spelen tijdens een serie maar dat doe ik echt nooit, die leg ik ook altijd ver weg en heb er wel gewoon de focus op. Maar toegegeven ook ik dwaal wel eens af, maar dat is dan vaker omdat ik geïnspireerd raak door iets
Van de war on drugs naar de war on fireworks. Altijd mooi om de zwarte markt te vergroten.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen, als er in één land zo'n verbod is en het blijkt dat het ook prima anders kan werkt het wellicht ook als inspiratie voor de omringende landen.
Drugs is wel een stuk makkelijker te verbergen voor gebruikers dan voor gebruikers van vuurwerk hè.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van de war on drugs naar de war on fireworks. Altijd mooi om de zwarte markt te vergroten.
Oh nee dat doe ik niet met series of films.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:27 schreef I het volgende:
[..]
Nja ik keek dus soms ook wel een serietje op een tweede scherm op m'n pc, daar vergelijk ik het een beetje mee. Terwijl ik FOK! en m'n code open heb op het ene scherm, op het andere scherm een serietje. Maar wat ik al zei, dat is dan wel vooral het simpele vermaak waarbij je makkelijk tussenstukken kan wegkijken.
Betekent niet dat de vraag verdwijnt.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drugs is wel een stuk makkelijker te verbergen voor gebruikers dan voor gebruikers van vuurwerk hè.
Je moest eens weten wat mensen tegenwoordig wel niet anaal inbrengen.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drugs is wel een stuk makkelijker te verbergen voor gebruikers dan voor gebruikers van vuurwerk hè.
Ja maar degene die vuurwerk afsteken zijn dan een stuk makkelijker op te sporen.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Betekent niet dat de vraag verdwijnt.
Dat doen mensen al jarenlang met vuurwerk.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:30 schreef I het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat mensen tegenwoordig wel niet anaal inbrengen.
Dat is van alle tijdenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:30 schreef I het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat mensen tegenwoordig wel niet anaal inbrengen.
quote:Op donderdag 26 december 2019 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doen mensen al jarenlang met vuurwerk.
Bij voorkeur bij huisdieren
Trusteequote:Op donderdag 26 december 2019 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga er ook maar eens een eind aan breien. Toedels
Misschien, maar of het goed werkt voor de buurtcohesie. In casu: duindorp en Scheveningen. Dat vreugdevuur is ingezet om ervoor te zorgen dat die jochies niet alles in de fik gingen zetten, nu is vreugdevuur afgeschaft et voila, weer overal fikkiesquote:Op donderdag 26 december 2019 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar degene die vuurwerk afsteken zijn dan een stuk makkelijker op te sporen.
Het is ook onzin om tradities in stand te houden omdat je bang bent dat ze anders ergens vandalisme plegen, dan word je erdoor gegijzeldquote:Op donderdag 26 december 2019 02:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien, maar of het goed werkt voor de buurtcohesie. In casu: duindorp en Scheveningen. Dat vreugdevuur is ingezet om ervoor te zorgen dat die jochies niet alles in de fik gingen zetten, nu is vreugdevuur afgeschaft et voila, weer overal fikkies
zekerquote:Op donderdag 26 december 2019 02:35 schreef I het volgende:
[..]
Heb jij je een beetje vermaakt 1e kerstdag?
Tuurlijk. Het is dubbel XP op cod deze dagenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:35 schreef I het volgende:
[..]
Heb jij je een beetje vermaakt 1e kerstdag?
We willen een Nederland zonder traditiesquote:Op donderdag 26 december 2019 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook onzin om tradities in stand te houden omdat je bang bent dat ze anders ergens vandalisme plegen, dan word je erdoor gegijzeld
Daarbij kan dat ook gewoon een korte termijn-effect zijn waar ze het doen in rebellie tegen de beslissing om dat vreugdevuur af te schaffen, maar neemt dat af als ze meer gewend zijn aan de maatregel.
Gelukkig maar dat Ome Geert en Papa Thierry er nog zijn anders gaat het helemaal mis hierquote:Op donderdag 26 december 2019 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
We willen een Nederland zonder tradities. Behalve dan de tradities van de instroom want daar moeten we ons aan aanpassen
Het is al helemaal misgegaanquote:Op donderdag 26 december 2019 10:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Ome Geert en Papa Thierry er nog zijn anders gaat het helemaal mis hier
is dit je tinder bio?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
Sarcastic Shithead✅ Netflix Binger ✅ Food Fanatic ✅ Cocktail Slut ✅ Bitchy attitude ✅ A proud Scorpio ♏️ and Ravenclaw 🦅
Niet zijn grindr in ieder geval. Daar staan maar 2 getallen in. Leeftijd en ahum schoenmaatquote:
weg met ons! omvolking! wir schaffen das!quote:Op donderdag 26 december 2019 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
We willen een Nederland zonder tradities. Behalve dan de tradities van de instroom want daar moeten we ons aan aanpassen
Oikofobiequote:Op donderdag 26 december 2019 10:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
weg met ons! omvolking! wir schaffen das!
zou links swipen sowiesoquote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zijn grindr in ieder geval. Daar staan maar 2 getallen in. Leeftijd en ahum schoenmaat
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou links swipen sowieso![]()
Ravenclaw![]()
ravenklauwquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ravenklauwtypische universiteiten amerikaanse sjw-cultuur. niet zo erg als gutmenschen griffoendor maar komt in de buurt
als je je school niet vervuilt wilt laten worden door onrein, smerig, onpuur bloed ben je gelijk een 'racist' of discrimineer je
oy vey geen vrijheid van meningsuiting voor dooddoener! (((perkamentus))) laat geen onvergeeflijke vloeken toe op het terrein. wees een goede cuck voor modderbloedje 🤡🌎quote:Op donderdag 26 december 2019 11:09 schreef wietparkiet het volgende:
Voldemort had het juiste idee maar daar dachten alle deugtovenaars anders over
Heb zelf al jaren een Acer dus geen ideequote:Op donderdag 26 december 2019 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Is HP serieus nog een dingetje ja
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb zelf al jaren een Acer dus geen idee
link eens, wil ookquote:Op donderdag 26 december 2019 11:17 schreef wietparkiet het volgende:
ging voor de grap even kijken in welk huis ik was ingedeeld op pottermore
slytherin uiteraard
https://my.wizardingworld.com/passport Hier kan ik het zien. Maar moet je wss account aanmaken of inloggenquote:
damn heb jij account op pottermore ofwaquote:Op donderdag 26 december 2019 11:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
https://my.wizardingworld.com/passport Hier kan ik het zien. Maar moet je wss account aanmaken of inloggen
ja echt al jarenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
damn heb jij account op pottermore ofwa
Maar dat is tijdloos Uitstralingquote:
Preciesquote:Op donderdag 26 december 2019 10:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
weg met ons! omvolking! wir schaffen das!
Zo gedateerd als mijn oma's onderbroek vind ik dat.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is tijdloos Uitstraling
Wat een heerluke stad is dat toch. Meteen na ons weekendje weg Gladiator gekeken, echt je waant je gewoon in die wereld he Henk? Naast het Colosseum pas echte koffie gedronken he, daar betaal je dan ook wel voor maar het smaakt toch echt anders xdxdquote:Op donderdag 26 december 2019 11:27 schreef wietparkiet het volgende:
oh twollie mijn moeder vond Rome (de band) fascistisch
ff dimmen gerda het is hier gofferdomme feestboek nietquote:Op donderdag 26 december 2019 11:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een heerluke stad is dat toch. Meteen na ons weekendje weg Gladiator gekeken, echt je waant je gewoon in die wereld he Henk? Naast het Colosseum pas echte koffie gedronken he, daar betaal je dan ook wel voor maar het smaakt toch echt anders xdxd
Was dit omdat je halfbloedjes dood wilde hebben?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:17 schreef wietparkiet het volgende:
ging voor de grap even kijken in welk huis ik was ingedeeld op pottermore
slytherin uiteraard
denk hetquote:Op donderdag 26 december 2019 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dit omdat je halfbloedjes dood wilde hebben?
Het sophuisquote:Op donderdag 26 december 2019 11:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welk huis ben jij toegedeeld?
Weet ik veel. Huis van gebroken mensen denk ikquote:
heb wel een rolletje tape liggen misschien dat je jezelf dan weer een geheel kan makenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Weet ik veel. Huis van gebroken mensen denk ik
Gaat niet werken.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:50 schreef wietparkiet het volgende:
heb wel een rolletje tape liggen misschien dat je jezelf dan weer een geheel kan maken
Je bent hier in maanden niet geweest dus er moet iets goed gaanquote:
Tradities mogen best evolueren naar een moderne tijdquote:Op donderdag 26 december 2019 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben een Ravenclawquote:Op donderdag 26 december 2019 11:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou links swipen sowieso![]()
Ravenclaw![]()
Voldemort kon alleen terugkomen dankzij tovenaars van Ravenclaw en Gryffindor (lol) #hpnerdquote:Op donderdag 26 december 2019 11:09 schreef wietparkiet het volgende:
Voldemort had het juiste idee maar daar dachten alle deugtovenaars anders over
Goed gegaan. Nu gaat het totaal niet goed met me.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:51 schreef Fok-it het volgende:
Je bent hier in maanden niet geweest dus er moet iets goed gaan
Uit met le boyfriend?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goed gegaan. Nu gaat het totaal niet goed met me.
Actrice die Luna speelde was op de comiccon laatst toen WP en ik er waren.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:59 schreef Fok-it het volgende:
Wijsheid zonder grens, is ieders liefste wens
Faggotquote:
alsof de levens van die tovenaars ook maar enigsinds wat waard zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 11:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voldemort kon alleen terugkomen dankzij tovenaars van Ravenclaw en Gryffindor (lol) #hpnerd
Ja, terwijl we het allebei niet willen eigenlijk. En we nog van elkaar houdenquote:
oh dat is minder... wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goed gegaan. Nu gaat het totaal niet goed met me.
Enigsindsquote:Op donderdag 26 december 2019 12:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Faggot
[..]
alsof de levens van die tovenaars ook maar enigsinds wat waard zijn
Staat er toch jonge.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dat is minder... wat is er gebeurd?
taalnaziquote:Op donderdag 26 december 2019 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enigsindsik snap dat je een hekel aan Ravenclaw hebt
Hm matig. Misschien komt het wel weer terug dan en heb je even break nodig.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, terwijl we het allebei niet willen eigenlijk. En we nog van elkaar houden
ik heb alle filmsquote:Op donderdag 26 december 2019 12:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik had al zin om alles weer te gaan kijken door hun vage berichtjes.
Komt januari denk ikquote:Op donderdag 26 december 2019 12:03 schreef Amarantha het volgende:
Dat niet allang op je computer hebben staanquote:Op donderdag 26 december 2019 12:03 schreef Amarantha het volgende:
Even Tim Kuijk een mailtje sturen.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat niet allang op je computer hebben staan
stichting brein ingelichtquote:Op donderdag 26 december 2019 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat niet allang op je computer hebben staan
Toppiequote:Op donderdag 26 december 2019 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm matig. Misschien komt het wel weer terug dan en heb je even break nodig.
En anders, heb je in ieder geval weer een relatie gehad waarvan je zei dat je die nooit meer zou krijgen
quote:Op donderdag 26 december 2019 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat jij brein weet te vinden.
hoef maar half dagje gelukkigquote:
Veel plezier bij je paquote:Op donderdag 26 december 2019 12:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoef maar half dagje gelukkig
en dan meteen door naar paps voor kerstdiner en dan morgen weer om 8 uur op de vloer staan
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 26 december 2019 12:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dankje
heb er weinig zin in om heel eerlijk te zijn
omdat we zondag ook al ergens gaan eten voor de kerst en ik morgen ook weer gewoon vroeg op moet voor werkquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 12:32 schreef wietparkiet het volgende:
oh en we eten cous cous
als je mij ergens niet blij mee kan maken
vind het ook niet vies of zoquote:Op donderdag 26 december 2019 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind dat zo lekker he. Rare jongen ben je.
Scroogequote:Op donderdag 26 december 2019 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind het ook niet vies of zo
maar het is elke keer als ik bij hem ga eten dan eten we of macaroni of cous cous
dan ben je er na een tijdje wel helemaal klaar mee
wat heb je nou weer in je neus gestopt boefjequote:Op donderdag 26 december 2019 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, ik ben enigszins aan het overleven hoor...
Poppersquote:Op donderdag 26 december 2019 12:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat heb je nou weer in je neus gestopt boefje
Nietsquote:Op donderdag 26 december 2019 12:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat heb je nou weer in je neus gestopt boefje
heb jij de video van tante lien gevondenquote:Op donderdag 26 december 2019 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NietsGelukkig nu door naar kerstdiner waar ik iets meer aansluiting kan vinden met mensen.
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heb jij de video van tante lien gevonden
YAS, ik heb bereikquote:Op donderdag 26 december 2019 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, moet vaak wel lachen omdat ik je bijna overal op twitter tegenkom
Jij ook murp!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:44 schreef murp het volgende:
Nog fijne feestdagen vanuit hier gewenst!!
Aangezien ik een kieskeurige eter ben niet helemaal volgevreten. Was wel gezellig verder. Daar?quote:
Ook wel primaquote:Op donderdag 26 december 2019 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aangezien ik een kieskeurige eter ben niet helemaal volgevreten. Was wel gezellig verder. Daar?
2 dagen werkenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Chill, nu uitbuiken tot oud en nieuw?
Ja? Lekker hoor. Leuker dan seizoen 1?quote:
Gewoon hetzelfde, dat hoofdpersonage blijft vermakelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Lekker hoor. Leuker dan seizoen 1?
Ga dit weekend wel even checken, zit er nu met mijn hoofd niet echt bij. Drukke dagen gehad, en morgen ook weer hele dag weg. Zaterdag en zondag hele dag bedhangen & serie kijkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde, dat hoofdpersonage blijft vermakelijk.
Wat ben je dan allemaal aan het doen joh?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dit weekend wel even checken, zit er nu met mijn hoofd niet echt bij. Drukke dagen gehad, en morgen ook weer hele dag weg. Zaterdag en zondag hele dag bedhangen & serie kijken
Vooral heen en weer reizen. En derde kerstdag morgen verjaardag van mijn oma en dat doen we dan weer met hele familie van mn pa in zijn huis, dus kan ik weer terugquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ben je dan allemaal aan het doen joh?
Nee joh. Lekker vuurwerk ophalen en uitbuikenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eigenlijk zijn die dagen tussen kerst en oud en nieuw wel waardeloos ja
Tussen kerst en oud en nieuw werk ik gewoon. Ben 31 wel vrij en 1 Janquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh. Lekker vuurwerk ophalen en uitbuiken
Dat een WAjonger dat zegt snap ik wel. Die zijn altijd vrij, maar jij haagsie? Het is je welverdiende rust!
Niet iedereen is vrij tussen die dagen lamlulquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh. Lekker vuurwerk ophalen en uitbuiken
Dat een WAjonger dat zegt snap ik wel. Die zijn altijd vrij, maar jij haagsie? Het is je welverdiende rust!
Jij wel?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet iedereen is vrij tussen die dagen lamlul
Dit jaar heb ik vrij genomen. Eerste "vakantie" van het jaarquote:
Dat is wel erg weinig. Ik zit tot nu toe op 7 weken vrij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik vrij genomen. Eerste "vakantie" van het jaar
Moet jij weten. Ik heb wat losse dagen gehad en verder niks.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig. Ik zit tot nu toe op 7 weken vrij.
Zie je, dus wel vrijquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik vrij genomen. Eerste "vakantie" van het jaar
Normaal gesproken werk ik ook gewoon tussen kerst en oud en nieuw. Maar je doet net of heel Nederland vrij isquote:
Zonde hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik heb wat losse dagen gehad en verder niks.
Was dit jaar niet anders door omstandighedenquote:
Maar jij hebt wel altijd weekend toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was dit jaar niet anders door omstandigheden
Ja ik heb wel gewoon weekendquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel altijd weekend toch?
Daarom gewoon je eigen kopen. Kost maar een paar barkiesquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben mijn dag weer aan het verdoen op Twitter en ondertussen is de wasmachine al ingenomen door mijn huisgenoot...
Legaalquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:16 schreef Kiid het volgende:
Nog even en ik mag 30 kilo aan vuurwerk meenemen
Het is mijn eigen wasmachinequote:Op vrijdag 27 december 2019 15:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom gewoon je eigen kopen. Kost maar een paar barkies
Tuurlijk vriend. Dan moet je denken aan de Luizenmoederquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn er nog zaken op NPO Start Plus die de moeite waard zijn?
Dat is zoooooooo 2018quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk vriend. Dan moet je denken aan de Luizenmoeder
Oké:quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:26 schreef murp het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon een miniversie hier
je maakt een grapje toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:07 schreef murp het volgende:
Ik heb daar ook een ijzerdraadje als steun gemaakt zodat ik mn blikje chocomelk kan opwarmen
w8 effe danquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je maakt een grapje toch?
@tjacka zeurt teveel. Zie ik @I nooit doen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:15 schreef murp het volgende:
[..]
soms spuit de chocomel uit het blikje
Zo heet!!
@:Tjacka, @:I
Nee, @I zeurt niet @Tjacka wel idd.. Ik moet maar eens een gesprek met m gaan voerenquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:tjacka zeurt teveel. Zie ik @:i nooit doen.
prima idee!!quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:17 schreef murp het volgende:
[..]
Nee, @:I zeurt niet @:Tjacka wel idd.. Ik moet maar eens een gesprek met m gaan voeren
Oei, als dat maar goed gaat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:17 schreef murp het volgende:
[..]
Nee, @:I zeurt niet @:Tjacka wel idd.. Ik moet maar eens een gesprek met m gaan voeren
Ik denk dat dat murp dit prima zelf aankan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
anders roepen we @:ggmm erbij
werkschuw tuigquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat dat murp dit prima zelf aankan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |