SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Dat is waar. Geval wil dat ik uitsluitend IJwit (6,5%) en Skuumkoppe (6%) in huis heb, dus als ik daar nu mee start dan is het om 20 uur wel schluss.quote:
Wil jij even het stokbrood uit de kelder pakken?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:16 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
kun je dat niet even lief aan me vragen?
ach even een uurtjes slapen en door....quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:18 schreef Bugno3 het volgende:
Dat duurde weer stervenslang zeg...
[..]
Dat is waar. Geval wil dat ik uitsluitend IJwit (6,5%) en Skuumkoppe (6%) in huis heb, dus als ik daar nu mee start dan is het om 20 uur wel schluss.
Veredelde pilsjes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat is waar. Geval wil dat ik uitsluitend IJwit (6,5%) en Skuumkoppe (6%) in huis heb, dus als ik daar nu mee start dan is het om 20 uur wel schluss.
dat lijkt er meer op. tot zoquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wil jij even het stokbrood uit de kelder pakken?
Ik ben allang blij dat haar Nederlandstalige troep ontbreekt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:18 schreef MTheBassman het volgende:
Ik snap de haat op ANouk ergens wel, maar het probleem is ook dat er veel van haar mindere platen in de lijst staart. Als er meer van Together Alone in stond was de gemiddelde kwaliteit van haar nummers echt hoger geweest.
Hmm, niet de grootste stijger dus, had nog een beetje hoop.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nog maar iets meer dan uur voor stemplaatgenot van Talk Talk
Zeker waar, er staan volgens mij maar 2 echte flutnummers van haar in, naast die van Douwe Bob.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat haar Nederlandstalige troep ontbreekt.
Vind het aardse erin erg fijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, Skuumkoppe is erg overrated.
Amateurquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Brouwerij 't IJ ben ik ook niet wild van.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, Skuumkoppe is erg overrated.
Kan niet meer gewijzigd worden denk ik hequote:Op vrijdag 27 december 2019 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen deeltje 69, Woodstock bestaat niet.
Alleen door een modje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kan niet meer gewijzigd worden denk ik he
Zoals bijna alle singles van hun laatste 4 albums.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik zo'n vervelend platgeproduceerd nummer.
Stoer doen met alcoholpercentagesquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:20 schreef Djeez het volgende:
[..]
AmateurIk heb alleen Aventinus Eisbock Tap 9, halve liters van 13%
Nooit geweten dat die daarachter zatenquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:20 schreef MTheBassman het volgende:
Anouk piekte op haar eerste album met Golden Earring als instrumentalisten, genotsalbum.
Dat is geen zeldzaamheid bij deze band.quote:
Een medestander!quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:21 schreef Spies het volgende:
Geen populaire mening, maar ik vind dit een lekker nummer
Tuurlijk niet, daar moet je creatief en origineel voor zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:21 schreef Kyran het volgende:
Zijn er ook nummers van Coldplay die ze niet gewoon blind gejat hebben?
Jazekerquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die daarachter zaten
Hoewel meenstriem is IJwit mijn favoriete bier allertijden. Verder ben ik al weer even gestopt met me verdiepen in speciaalbier. Een Barbar of Karmeliet waardeer ik wel nog steeds.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Brouwerij 't IJ ben ik ook niet wild van.
Van de Nederlandse brouwerijen vind ik Maallust en Emelisse erg goed.
Eens, vanaf Mylo Xytolo moesten ze alles laten klinken alsof het in de Amsterdam ArenA is opgenomen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zoals bijna alle singles van hun laatste 4 albums.
Ik drink dan ook maar een per dag, doe je zo tweeënhalf uur overquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stoer doen met alcoholpercentages![]()
iK DrINk aLLeEN maAR StrOH 80
Ze hebben best aardige dingen gemaakt maar dat hoort dit niet bijquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is geen zeldzaamheid bij deze band.
Daarna ging Anouk stoer doen en wilde ze zelf gaan produceren. Toen dacht Hay: "tieft dan maar op"quote:
Samenwerken met de Chainsmokers was wel een dieptepunt. Die nieuwe plaat is wel prima ja, maar Chris leek zichzelf nogal belangrijk te vinden daar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:23 schreef Spies het volgende:
Nieuwe album van Coldplay vind ik oprecht heel goed. Die ervoor was wel een gedrocht.
Ik heb 4 jaar terug een keer een biertje van Maallust geprobeerd en die vond ik zo vies, dat ik me daarna niet meer aan die brouwerij gewaagd heb. Emelisse staat hier wel in de kastquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Brouwerij 't IJ ben ik ook niet wild van.
Van de Nederlandse brouwerijen vind ik Maallust en Emelisse erg goed.
Eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:23 schreef Spies het volgende:
Nieuwe album van Coldplay vind ik oprecht heel goed. Die ervoor was wel een gedrocht.
Mja als het voor me staat spuug ik er niet in hoor, maar als ik zelf in de supermarkt of speciaalzaak sta koop ik het niet zo snelquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoewel meenstriem is IJwit mijn favoriete bier allertijden. Verder ben ik al weer even gestopt met me verdiepen in speciaalbier. Een Barbar of Karmeliet waardeer ik wel nog steeds.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:23 schreef Isorden het volgende:
Coldplay moet hun beste werk nog opnemen
Nooit geproefd, die moet ik dus eens proberen denk je?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar terug een keer een biertje van Maallust geprobeerd en die vond ik zo vies, dat ik me daarna niet meer aan die brouwerij gewaagd heb. Emelisse staat hier wel in de kast
Heb je niets met De Moersleutel?
Dat nummer is wel het dieptepunt ja. En ik dacht dat ze na A Sky Full of Stars niet dieper konden zinken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samenwerken met de Chainsmokers was wel een dieptepunt. Die nieuwe plaat is wel prima ja, maar Chris leek zichzelf nogal belangrijk te vinden daar.
U2 en Coldplay hebben ook wel veel met elkaar gemeen wat betreft nietszeggende zeikliedjes.quote:
Juistemquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Alleen kan die nog slechter zingen
Ghost Stories is een geniaal conceptalbum.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:24 schreef Spies het volgende:
[..]
Dat nummer is wel het dieptepunt ja. En ik dacht dat ze na A Sky Full of Stars niet dieper konden zinken.
Wat vind je van De Prael? Leuk cafe ook in de binnenstad, tevens sociaal project.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja als het voor me staat spuug ik er niet in hoor, maar als ik zelf in de supermarkt of speciaalzaak sta koop ik het niet zo snel
Belgische bieren kun je minder snel iets verkeerd bij doen, die zijn bijna allemaal uitstekend.
En is dat ook zo?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens Don Leo is het laatste Coldplay-album hun beste
Heerlijk album ja. Afgezien van A Sky Full of Stars dus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ghost Stories is een geniaal conceptalbum.
Een paar keer gepopquizd daar, Prima biertjes, de bediening, tsja..quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat vind je van De Prael? Leuk cafe ook in de binnenstad, tevens sociaal project.
Afgezien van Orphans is het geen typisch Coldplay-album.quote:
Moet ik ook ooit nog eens heen. Te weinig dagen in een jaar...quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat vind je van De Prael? Leuk cafe ook in de binnenstad, tevens sociaal project.
Zeker! Vorige week de paarse streepjescode geprobeerd en die was heerlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nooit geproefd, die moet ik dus eens proberen denk je?
Dat zijn dus (voormalig) psychisch patienten, maar dat wist je al. Prachtige manier om die mensen in de maatschappij actief te laten zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een paar keer gepopquizd daar, Prima biertjes, de bediening, tjsa..
Heerlijke gesprekken altijd met de Joodse portier over Ajax en randzaken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Moet ik ook ooit nog eens heen. Te weinig dagen in een jaar...
Ja, soms kwamen ze iets te weinig voormalig over. Maar mooi streven, ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat zijn dus (voormalig) psychisch patienten, maar dat wist je al. Prachtige manier om die mensen in de maatschappij actief te laten zijn.
Zijn we het toch grotendeels eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:25 schreef Spies het volgende:
[..]
Heerlijk album ja. Afgezien van A Sky Full of Stars dus.
Yes, de boer is een poor class Keerlquote:
Ik ookquote:
Leen met de gouden micquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ook [ afbeelding ]
(Plaatje is archiefbeeld van 2 jaar geleden maar komt overeen met de huidige situatie)
ik sta er niet opquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ook [ afbeelding ]
(Plaatje is archiefbeeld van 2 jaar geleden maar komt overeen met de huidige situatie)
Heeft die erin gestaan dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze is fijn, maar Tumbling Down moet ook terug in de lijst, die is eigenlijk nog beter.
Ik zie net van niet inderdaad. Dacht in de beginjaren, maar helaas.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeft die erin gestaan dan?
In de live versie!quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zie net van niet inderdaad. Dacht in de beginjaren, maar helaas.
Alsnog in de lijst dan!
Denk je dan dat dit Guus Meeuwis?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Guus Me....
Nee nee, dat kan ik niet uit mn vingers krijgen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Guus Me....
Nee nee, dat kan ik niet uit mn vingers krijgen
kun je nagaan hoe mild we zijn geworden. ik erger me nauwelijks aan hem tot nu toe.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twee jaar geleden op 31 december gingen we helemaal los op de shift van Gijs.
Ruud deed toen ook mee, die stond halfdronken te presenteren. Gedenkwaardige dag.
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Denk je dan dat dit Guus Meeuwis?
Ja dat was de tijd dat platen er soms ineens om onverklaarbare redenen een jaartje niet bij waren..quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Make me smile (come up and see me) 391 300 283 412 522 665 499 590 698 569 1826 833 914 934 889 983 1178 1516 1567 1308 1314
In 2009 hebben ze iets verkeerd gedaan met de telling zo te zien.
Dat doet Ruud zo'n beetje elke dag toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twee jaar geleden op 31 december gingen we helemaal los op de shift van Gijs.
Ruud deed toen ook mee, die stond halfdronken te presenteren. Gedenkwaardige dag.
Ja, maar dan wel weer in Londonquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oeh, dat wat Guus Meeuwis later in het Hollands heeft gedaan. Goh.
Geen zin meer om over te zeiken en, zoals Robert Long al zei, iedereen doet 't.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe mild we zijn geworden. ik erger me nauwelijks aan hem tot nu toe.
Nee. 2009 kon je niet zelf stemmen, maar werd het gemiddelde genomen van dd tien edities ervoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat was de tijd dat platen er soms ineens om onverklaarbare redenen een jaartje niet bij waren..
Listfixing. En Radio 2 was toen te laf om dat toe te geven.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat was de tijd dat platen er soms ineens om onverklaarbare redenen een jaartje niet bij waren..
Dat was 2008.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:34 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee. 2009 kon je niet zelf stemmen, maar werd het gemiddelde genomen van dd tien edities ervoor
stoor je je er niet minder aan dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen zin meer om over te zeiken en, zoals Robert Long al zei, iedereen doet 't.
Dat was 2008. (En zou bovendien een lage notering niet verklaren)quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:34 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee. 2009 kon je niet zelf stemmen, maar werd het gemiddelde genomen van dd tien edities ervoor
Oké, bedankt Hansquote:
Ik vrees voor censuurquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:37 schreef Bugno3 het volgende:
De appjes zijn nog bij Ben Ik Te Min, dus over een minuut of 7 ben ik aan de beurt.
Denk ik ook. FOK, lijkt te veel op Fuck, dus dat zal niet mogen.quote:
dan luister je niet genoeg radio 49quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:38 schreef MTheBassman het volgende:
dit hoor ik ook alleen in de top 2000
Ik geloof helaas niet dat ik de politiequote:Op vrijdag 27 december 2019 12:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Eigenlijk hoort The Police op 1312.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Eigenlijk hoort The Police op 1312.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan luister je niet genoeg radio 49
Door de jaren heen regelmatig Fok appjes opgeweest d8 ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk ik ook. FOK, lijkt te veel op Fuck, dus dat zal niet mogen.
ah vandaar de stijging!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:40 schreef Kopiko het volgende:
Dan heb je hun hit "Ride on my" nog niet gehoord!
Waar zijn blauwen als je ze nodig hebtquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:40 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Mods grijp eens in, dit kan echt niet!
Zeg dan ook nog even: "Later, mensen!"quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:41 schreef MTheBassman het volgende:
Oh nee, ik ben bang dat we hierna onze tv even moeten muten
Het mocht van mij ook Überhaupt niet in de lijst zitten hoor.quote:
Iemand zei net dat ze dit in de stemweek live gingen spelen.quote:
Die is te bezig met de 2B's af te kappen met Wat Zou Je Doenquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar is Rob als je hem nodig hebt?
Was eigenlijk voor Blof bedoeld?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:42 schreef Kyran het volgende:
Laat het water mij maar dreigen? wtf ....
Of met een vork in je oor te steken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:42 schreef houdjemond het volgende:
Mooi moment om kattenbakken te doen.
slimme marketing trucquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iemand zei net dat ze dit in de stemweek live gingen spelen.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Of met een vork in je oor te steken.
Wellicht beide.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Of met een vork in je oor te steken.
Kees?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo zaaddodend, dit kost me een Kwakman
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
nee precies. Prima om alleen tijdens de top 2000 te horenquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit niet heel vervelend, maar zou het nooit zelf opzetten.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit kan echt nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:45 schreef Isorden het volgende:
3Js een van de beste bands van nederland![]()
Nee Gijs, nee
Het hoogtepunt van de 3JS blijft toch wel dat ze viesmad waren toen ze uitgeschakeld werden in de kwartfinales van het songfestival ofzo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
In 2011 stonden de 3js nog op 155
Dat mag dan wel een nationale ramp genoemd worden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mja, alleen niet met Watermensen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
misschien zegt Gijsquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:45 schreef Isorden het volgende:
Nee Gijs, nee
Ik dacht dat ik het - door die door Bugno aangeraden vork-actie - even niet goed hoorde...quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:45 schreef Isorden het volgende:
Nee Gijs, nee
Met Ellen Ten Damme inderdaad, maar die heeft de lijst wel al verlaten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja, alleen niet met Watermensen.
Naar Sinatra? Moet een dooie boel zijn.quote:
Kwartfinalesquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van de 3JS blijft toch wel dat ze viesmad waren toen ze uitgeschakeld werden in de kwartfinales van het songfestival ofzo.
Wij ook!quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Change of plans. Frank gaat niet naar Hollywood maar naar New York
Jij was eerderquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Change of plans. Frank gaat niet naar Hollywood maar naar New York
Oh gadverdamme, wat een gezapige plaat was dat zeg 🤮quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Ellen Ten Damme inderdaad, maar die heeft de lijst wel al verlaten.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar Sinatra? Moet een dooie boel zijn.
Ja en het staat al een paar jaar op ons lijstje om te gaan doen. Maar het gaat in mei dan echt gebeuren.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar Sinatra? Moet een dooie boel zijn.
Nee, hoogtepunt was Jantje Smit die na hun optreden riep "DIT KAN NIET MEER MISGAAN!" en daarna razend, RAZEND was toen ze niet door waren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van de 3JS blijft toch wel dat ze viesmad waren toen ze uitgeschakeld werden in de kwartfinales van het songfestival ofzo.
Sinatra in, neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en het staat al een paar jaar op ons lijstje om te gaan doen. Maar het gaat in mei dan echt gebeuren.
B&A GODENquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:45 schreef Chiappucci het volgende:
Bij dit nummer zie ik altijd Bassie & Adriaan door New York lopen.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:45 schreef Chiappucci het volgende:
Bij dit nummer zie ik altijd Bassie & Adriaan door New York lopen.
Jullie gaan zo keihard genieten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en het staat al een paar jaar op ons lijstje om te gaan doen. Maar het gaat in mei dan echt gebeuren.
nou ik heb niet van die groene vingers.. dus doe maar New Yorkquote:
Jan Smit als host wordt wel lachen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, hoogtepunt was Jantje Smit die na hun optreden riep "DIT KAN NIET MEER MISGAAN!" en daarna razend, RAZEND was toen ze niet door waren.
"Dit kan niet meer misgaan" is nog een veelgebruikte term door ons ESF-fans.
Dat denk ik ook. Daarom hebben we ook mei uitgekozen, vanwege het weer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Jullie gaan zo keihard genieten.
En mei is een mooie maand qua weer, heerlijk.
B&A waren in die jaren leerzamer dan school.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]en dan blijven hangen bij bord onder standbeeld met tekst over New Amsterdam
Vork-in-Oor?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als is het alleen maar om die voorkant van de OOR kerstteditie 2001 te kunnen posten.
En die zakt ook nog eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Na deze alleen nog maar Mr Blue Sky
Maar 1 ELO in de top 1300?!quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Sweet Talkin Woman heb ik meermaals op gestemd, zonder resultaat helaas...
Can't Get It Out Of My Head zat vroeger ook altijd in de laatste nachtquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Sweet Talkin Woman heb ik meermaals op gestemd, zonder resultaat helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |