Alleen door een modje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kan niet meer gewijzigd worden denk ik he
Zoals bijna alle singles van hun laatste 4 albums.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik zo'n vervelend platgeproduceerd nummer.
Stoer doen met alcoholpercentagesquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:20 schreef Djeez het volgende:
[..]
AmateurIk heb alleen Aventinus Eisbock Tap 9, halve liters van 13%
Nooit geweten dat die daarachter zatenquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:20 schreef MTheBassman het volgende:
Anouk piekte op haar eerste album met Golden Earring als instrumentalisten, genotsalbum.
Dat is geen zeldzaamheid bij deze band.quote:
Een medestander!quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:21 schreef Spies het volgende:
Geen populaire mening, maar ik vind dit een lekker nummer
Tuurlijk niet, daar moet je creatief en origineel voor zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:21 schreef Kyran het volgende:
Zijn er ook nummers van Coldplay die ze niet gewoon blind gejat hebben?
Jazekerquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die daarachter zaten
Hoewel meenstriem is IJwit mijn favoriete bier allertijden. Verder ben ik al weer even gestopt met me verdiepen in speciaalbier. Een Barbar of Karmeliet waardeer ik wel nog steeds.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Brouwerij 't IJ ben ik ook niet wild van.
Van de Nederlandse brouwerijen vind ik Maallust en Emelisse erg goed.
Eens, vanaf Mylo Xytolo moesten ze alles laten klinken alsof het in de Amsterdam ArenA is opgenomen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zoals bijna alle singles van hun laatste 4 albums.
Ik drink dan ook maar een per dag, doe je zo tweeėnhalf uur overquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stoer doen met alcoholpercentages![]()
iK DrINk aLLeEN maAR StrOH 80
Ze hebben best aardige dingen gemaakt maar dat hoort dit niet bijquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is geen zeldzaamheid bij deze band.
Daarna ging Anouk stoer doen en wilde ze zelf gaan produceren. Toen dacht Hay: "tieft dan maar op"quote:
Samenwerken met de Chainsmokers was wel een dieptepunt. Die nieuwe plaat is wel prima ja, maar Chris leek zichzelf nogal belangrijk te vinden daar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:23 schreef Spies het volgende:
Nieuwe album van Coldplay vind ik oprecht heel goed. Die ervoor was wel een gedrocht.
Ik heb 4 jaar terug een keer een biertje van Maallust geprobeerd en die vond ik zo vies, dat ik me daarna niet meer aan die brouwerij gewaagd heb. Emelisse staat hier wel in de kastquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Brouwerij 't IJ ben ik ook niet wild van.
Van de Nederlandse brouwerijen vind ik Maallust en Emelisse erg goed.
Eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:23 schreef Spies het volgende:
Nieuwe album van Coldplay vind ik oprecht heel goed. Die ervoor was wel een gedrocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |