quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:07 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Lekker met je odol tegen mama's bipsje aanschurken, goed man.
Jezus , hoe wanhopig ben je dan. Wat willen ze nu bewijzen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:30 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)en-bridget-verloofd/
![]()
Bah, wat een ordinair zooitje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:36 schreef maily het volgende:
Hier is het filmpje te zien:
https://www.telegraaf.nl/(...)tiem-op-kerstfeestje
Nog niet misschien.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:20 schreef Harvest89 het volgende:
Al die jaloerse mensen hier.
Die Hazes is wel lekker bezig om Maasland vol te blaffen.
Kunnen veel Fok!ers alleen maar van dromen.
Welnee,alles voor de aandacht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:40 schreef Scorpie het volgende:
Zal die Bridget al spijt hebben denk je?
Hahahaa, waar moet je in vredesnaam jaloers op zijn??quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:20 schreef Harvest89 het volgende:
Op Hazes, die in Maasland mag soppen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:43 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hahahaa, waar moet je in vredesnaam jaloers op zijn??
Juist op echt helemaal niets. Fijne papa voor kleine André. Wat zei André altijd ik wil niet op mijn ouwe lijken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:43 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hahahaa, waar moet je in vredesnaam jaloers op zijn??
Goed voor haar stembanden, kan ze nog een octaafje lager.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ja nou. En sma staat lekker te paffen in de kroeg.
Ook niet aardig tegenover oma Raggelquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:44 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Juist op echt helemaal niets. Fijne papa voor kleine André. Wat zei André altijd ik wil niet op mijn ouwe lijken.i
Zo praat hij over zijn pa en ook ma daar schrijft hij ook die ouwe is helemaal terug.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niet aardig tegenover oma Raggel
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Op Hazes, die in Maasland mag soppen.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niet aardig tegenover oma Raggel
Ja ik vroeg me al af of ik een verwijzing naar een Instapost van Antwee had gemist ofzoquote:
Ik bedoelde oma Raggel met "oud lijk"quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:47 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Zo praat hij over zijn pa en ook ma daar schrijft hij ook die ouwe is helemaal terug.
Zijn niet mijn woorden maar die van André
Wel opletten. Fok heeft besloten dat Bridget een lelijke heks is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:20 schreef Harvest89 het volgende:
God echt he... mijn meest actieve stappen met pillen periode was ten tijde van de digitale camera, maar die beelden kwamen toen iig nog niet permanent online.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:22 schreef Harvest89 het volgende:
Ben wel blij dat ik nu in het smartphone tijdperk mijn kroeg en stapdagen al redelijk achter me heb liggen. Toen ik 18/20 was was er genoeg materiaal om te filmen en op internet te gooien. Toen zagen alleen een handjevol mensen dat, nu kun je nationaal voor schut staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |