Heerlijk toch? Die zit lekker bij zijn bikinimodelletje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:45 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet gek![]()
Ff googlen wie Rolf Sances is. Heb geen idee.
Zie wel steeds minder Djarno.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:11 schreef static het volgende:
De oude huisregeltjes zijn dramatisch verouderd en niet helemaal relevant meer, dus vandaar een nieuwe.
• Doe gewoon en normaal. Iedereen blij.
Have fun.
Die reactie van Liel Verhoevenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:56 schreef superrmama het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)25777&id=98674600776
Denk als Antwee dit leest, hij heel hard gaat lachen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/T5Oci9h
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/T5Oci9h
Heerlijke zweervolle reacties weerquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef superrmama het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)5&id=108096409213098
Om de discussie weer een beetje opgang te brengen, ook deze.
Daarom. Dat slotje voor een dag was best wreedquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
Heerlijke zweervolle reacties weer
Op nieuwssites waar je kan reageren wordt Bridget echt overal met de grond gelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:55 schreef Tuttebella het volgende:
Heerlijk die reactieszijn er dus heul veul die zo over Maasland denkt . Pfieuw doet een mens goed. Al gaan sommige reacties wel iets ver
Dan kan je mij niet wijs maken dat die 100 het fout zien en die vijf het juist hebben . Hell noquote:Op zondag 29 december 2019 00:08 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Op nieuwssites waar je kan reageren wordt Bridget echt overal met de grond gelijk gemaakt.
Van de 100 reacties, staan er misschien 5 normale tussen .
Tekenend, fijn dat het wel als zodanig herkend wordt.quote:Op zondag 29 december 2019 00:08 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Op nieuwssites waar je kan reageren wordt Bridget echt overal met de grond gelijk gemaakt.
Van de 100 reacties, staan er misschien 5 normale tussen .
quote:Op zondag 29 december 2019 00:09 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Dan kan je mij niet wijs maken dat die 100 het fout zien en die vijf het juist hebben . Hell no![]()
quote:Op zondag 29 december 2019 00:16 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zijn dan mensen die zeggen dat het ze niks boeit.
Die heb je overal hequote:Op zondag 29 december 2019 00:23 schreef Tuttebella het volgende:
[..]![]()
echt hè, maar wel lezen. Even nieuwsneuzen.
quote:
Met een afgezakte slip. Voor de oudejaarszweer.quote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Helaas wel. Ben benieuwd aan welke bar Maasland dinsdag lamlazerus hangt
quote:Op zondag 29 december 2019 00:29 schreef maily het volgende:
[..]
Met een afgezakte slip. Voor de oudejaarszweer.
Niet normaal hè , hoeveelheid filters de foto iets moet doen lijken . Het blijft gewoon oud vel die Maaslandquote:Op zondag 29 december 2019 00:34 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B6jH05gA8sO/?igshid=juf0kwza6l0e
Misschien moet deze man eens een goede nachtrust krijgen.
Het leeftijdsverschil valt zo wel minder op.
Foto 2 is zeker met filters.
Jeetje, wat heeft zij veel allerliefsten ....quote:Op zondag 29 december 2019 00:34 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B6jH05gA8sO/?igshid=juf0kwza6l0e
Misschien moet deze man eens een goede nachtrust krijgen.
Het leeftijdsverschil valt zo wel minder op.
Foto 2 is zeker met filters.
Die denkt nu ookquote:Op zondag 29 december 2019 00:50 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tiem-op-kerstfeestje
Holy fuck.
Hoe die man met dat witte hemd ook zit te kijken.
Subtiel, te subtiel gok ik zoquote:Op zondag 29 december 2019 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tekenend, fijn dat het wel als zodanig herkend wordt.
Ga je lekker met je persoonlijke frustraties? Is je nou niks duidelijk geworden van het slotje en de feedback van de afgelopen dagen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:55 schreef Tuttebella het volgende:
Heerlijk die reactieszijn er dus heul veul die zo over Maasland denkt . Pfieuw doet een mens goed. Al gaan sommige reacties wel iets ver
Stukje uit de Media courantquote:Bridget Maasland vormt met André Hazes jr. momenteel het ordinairste showbizzkoppel van het land; eigenlijk ontbreken alleen de woonwagens nog. “Brazes is inmiddels too much information (slipje op de enkels), diverse columns met de feministische kijk op de zaak en een paar vetes met Santegoeds verder“, vindt de Volkskrant.
Kijk, dat stukje uit de Volkskrant, dat is de toon die ik hier zo mis.quote:Op zondag 29 december 2019 10:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Stukje uit de Media courant
Ze hebben het aan zichzelf te danken Brit en Hazes, door hun gedrag, en eigen berichten in de Media!
Het paard van Ankie Grunsven idem.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Denk als Antwee dit leest, hij heel hard gaat lachen.
Volkskrant zegt toch hetzelfde wat ik zeg.quote:Op zondag 29 december 2019 10:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Stukje uit de Media courant
Ze hebben het aan zichzelf te danken Brit en Hazes, door hun gedrag, en eigen berichten in de Media!
Het gaat nog wel wat verder dan moddergooien.quote:Op zondag 29 december 2019 10:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Linkse nuance is niet meer van deze tijd moddergooien op zijn trumps en dan verbaasd zijn dat een gedeelte van de genuanceerde users weggelopen zijn hier.
Volkskrant is een zeer goede krant met voornamelijk nieuws ipv de Telegraaf (reclame) .quote:Op zondag 29 december 2019 10:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Linkse nuance is niet meer van deze tijd moddergooien op zijn trumps en dan verbaasd zijn dat een gedeelte van de genuanceerde users weggelopen zijn hier.
Ik ken geen haat , jij blijkbaar wel als je haat benoemt.quote:Op zondag 29 december 2019 11:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het gaat om de toon, de manier waarop jij je haat jegens een bekend iemand etaleert. Dat doet de Volkskrant helemaal niet en en jij zegt helemaal niet dat wat de Volkskrant schrijft.
Dat doe je wel , vanaf post 190 begin je al weer opnieuw.dag na dag . Wat kom je doen als alleen mensen op de vingers te tikken.quote:Op zondag 29 december 2019 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik begin niet opnieuw, maar goed, laat ook maar, veel plezier met je persoonlijke spuugbakje hier
In theorie ja.quote:Op zondag 29 december 2019 10:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als de reakties van Tuttabella onder Het nieuwe normaal vallen zijn we wel heel diep gezakt.
Dit gaat over mensen Static, mensen die hier ook kunnen lezen in theorie.
Ik zou het erg kunnen waarderen als er nu een keer gemod wordt en deze moddergooierij richting Maasland gewoon op slot gaat. Ik vind dit echt voorbij iedere vorm van fatsoen.
Heb je dat thuis op een tegeltje?quote:Op zondag 29 december 2019 11:35 schreef Tuttebella het volgende:
I know l’m not perfect but I am so close it scares me !
Op zondag 29 december 2019 11:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
Mijn excuses dat ik erom moest lachen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Oud lijk. Veenlijk. Same difference.
Iets lolligs over een veenlijk. Haahahahaha.quote:Op zondag 29 december 2019 12:10 schreef Messina het volgende:
Verhuis naar slowchat svp. Ik kom hier voor Brazes.
Tja, als hij het anders aan had gepakt, waren er misschien wel mensen geweest die juist wél respect voor hem hadden gekregen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:17 schreef Annagh het volgende:
Ik weet niet of deze al geplaatst is?
https://www.superguide.nl(...)os-op-andre-hazes-tv
Nee joh, dat is allemaal volkomen normaal en sociaal gewenst gedrag.quote:Op zondag 29 december 2019 12:25 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Tja, als hij het anders aan had gepakt, waren er misschien wel mensen geweest die juist wél respect voor hem hadden gekregen.
Mo lijkt al die reacties ook niet zo heel erg te vinden, anders zet je je reacties wel uit of op beperkt.
quote:Op zondag 29 december 2019 12:48 schreef IriYe het volgende:
Wat bencje toch ern waardeloze vent om je ex vrouw hier zo trn toon te spreiden zij heeft jou namelijk gemaskt zo ver als je nu geomen zonder haar had je dit nooit berekt dat moet je goed onthouden houden jij en je moeder de lippen stijf op elkaar het is een hele toffe meid beschaafde meid
Ik vind Monique een enorme saaie cunt die eigenlijk niks kan behalve veel woorden verkleinen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:23 schreef Tuttebella het volgende:
Ik vind Monique geen powervrouw , ik weet ja weet dat zij meer klasse heeft als dat zooitje op het filmpje . En dat is het eigenlijk niet meer , niet minder.
Van haar zoetsappige posts springt het glazuur welhaast van mijn tanden. Ik vind het ook wel grappig dat er in een stukje dat hierboven is geplaatst wordt gesproken over fans. In mijn ogen heb je fans als je ergens heel goed in bent. Zij verdient volgens sommigen zowat de nobelprijs voor de vrede doordat ze heel goed...ja wat eigenlijk. Ik lees op haar pagina dat ze "het" zo goed doet. Wat is het? Ze gaat door met haar leven na tegenslagen en dat is goed en sterk, maar die eindeloze bewondering ervoor snap ik niet zo.quote:Op zondag 29 december 2019 13:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind Monique een enorme saaie cunt die eigenlijk niks kan behalve veel woorden verkleinen.
En wat is powervrouw eigenlijk onder de doelgroep? Wat ben je of kun je dan?
Dat snap ik ook niet. Ja ze gaat door met haar leven, maar ze zal wel moeten. Net zoals zo veel vrouwen die er alleen voor komen te staan. En ze doet het zo goed. Misschien zit ze wel elke avond in een hoekje te huilen dat zien wij niet. Ik vind haar ook sympathieker dan Bridgit maar ja daar is niet zoveel voor nodig.quote:Op zondag 29 december 2019 14:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Van haar zoetsappige posts springt het glazuur welhaast van mijn tanden. Ik vind het ook wel grappig dat er in een stukje dat hierboven is geplaatst wordt gesproken over fans. In mijn ogen heb je fans als je ergens heel goed in bent. Zij verdient volgens sommigen zowat de nobelprijs voor de vrede doordat ze heel goed...ja wat eigenlijk. Ik lees op haar pagina dat ze "het" zo goed doet. Wat is het? Ze gaat door met haar leven na tegenslagen en dat is goed en sterk, maar die eindeloze bewondering ervoor snap ik niet zo.
Ik ook niet.quote:Op zondag 29 december 2019 14:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Van haar zoetsappige posts springt het glazuur welhaast van mijn tanden. Ik vind het ook wel grappig dat er in een stukje dat hierboven is geplaatst wordt gesproken over fans. In mijn ogen heb je fans als je ergens heel goed in bent. Zij verdient volgens sommigen zowat de nobelprijs voor de vrede doordat ze heel goed...ja wat eigenlijk. Ik lees op haar pagina dat ze "het" zo goed doet. Wat is het? Ze gaat door met haar leven na tegenslagen en dat is goed en sterk, maar die eindeloze bewondering ervoor snap ik niet zo.
Ja haha. Wat dat betreft heeft ze de perfecte ingrediënten te pakken voor eindeloze sympathie en medeleven: het frame van in de steek gelaten zijn voor iemand die toch al niet zo'n lekker imago heeft en dan ook nog de boze schoonmoeder. Zij de lieve dappere dame die spreekt over vriendinnetjes en kloppende kinderhartjes. Hoe Disney wil je het hebben?quote:Op zondag 29 december 2019 14:07 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Ja ze gaat door met haar leven, maar ze zal wel moeten. Net zoals zo veel vrouwen die er alleen voor komen te staan. En ze doet het zo goed. Misschien zit ze wel elke avond in een hoekje te huilen dat zien wij niet. Ik vind haar ook sympathieker dan Bridgit maar ja daar is niet zoveel voor nodig.
Ik zie het sowieso nooit gebruikt worden, behalve als ik op de instagram van Monique ga kijken, ik ken werkelijk niemand die zo'n kreet gebruikt. Godzijdank....quote:Op zondag 29 december 2019 15:01 schreef Noek het volgende:
De term powervrouw is ook echt bedacht door een stel kutten bijeen hoor. Ik zie het nooit bij een man gebruikt worden. "Oooh Hans, wat ben je toch een powerman!!" wanneer die de ruitenwisser vloeistof bijvult.
Echt, kap daar nu gewoon mee, met dat soort termen want je doet jezelf en andere vrouwen tekort.
Powervrouw is in mijn ogen iemand die bijvoorbeeld een bedrijf op heeft gezet wat succesvol is geworden en daarnaast nog een gezin runt. Of iemand die met een of ander waanzinnig idee is gekomen om armoede, honger of iets van dat kaliber de wereld uit te helpen. Maar de term is volledig verpest door alleenstaande moeders die elkaar bij elke scheet powervrouw noemen. Monique is iig geen powervrouw in mijn ogen. Ze heeft zich toendertijd laten overhalen door Antwee (ze wilde er eerst niet in meegaan toch?), dan moet er vanwege dr leeftijd een kind op de wereld gezet worden, en vervolgens blijkt Antwee tóch een klein kind qua gedrag. Dat is geen power, dat is domme keuzes maken.quote:Op zondag 29 december 2019 15:01 schreef Noek het volgende:
De term powervrouw is ook echt bedacht door een stel kutten bijeen hoor. Ik zie het nooit bij een man gebruikt worden. "Oooh Hans, wat ben je toch een powerman!!" wanneer die de ruitenwisser vloeistof bijvult.
Echt, kap daar nu gewoon mee, met dat soort termen want je doet jezelf en andere vrouwen tekort.
Als ik dit uitkerm naar mijn man dan denk ik dat hij zich bezeikt van het lachen.quote:Op zondag 29 december 2019 15:01 schreef Noek het volgende:
"Oooh Hans, wat ben je toch een powerman!!" wanneer die de ruitenwisser vloeistof bijvult.
Ja, Bibian Mentel has nothing on Mo *eyeroll*quote:Op zondag 29 december 2019 15:38 schreef Fokkie83 het volgende:
Ik zag in haar insta story, met haar verjaardag dat iemand haar " de sterkste vrouw van Nederland " noemde. Ook zo overdreven.
Geen idee wat powervrouw inhoud , lees alleen de posten en het nieuws reageer niet op insta.quote:Op zondag 29 december 2019 13:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind Monique een enorme saaie cunt die eigenlijk niks kan behalve veel woorden verkleinen.
En wat is powervrouw eigenlijk onder de doelgroep? Wat ben je of kun je dan?
Is ook overdreven, het is even wennen misschien maar er zijn ergere dingen als uit elkaar gaan.quote:Op zondag 29 december 2019 15:38 schreef Fokkie83 het volgende:
Ik zag in haar insta story, met haar verjaardag dat iemand haar " de sterkste vrouw van Nederland " noemde. Ook zo overdreven.
Dit is hoe ik het zie.quote:Op zondag 29 december 2019 14:07 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Ja ze gaat door met haar leven, maar ze zal wel moeten. Net zoals zo veel vrouwen die er alleen voor komen te staan. En ze doet het zo goed. Misschien zit ze wel elke avond in een hoekje te huilen dat zien wij niet. Ik vind haar ook sympathieker dan Bridgit maar ja daar is niet zoveel voor nodig.
Dat weet niemand. Kun je alleen maar naar gissen.quote:Op zondag 29 december 2019 14:33 schreef AgnesGru het volgende:
Zou Mo ook een eigen trollen leger op insta hebben?
En Monique moet ook accepteren dat André door gaat met zijn leven . Net zoals zij ook doet.quote:Op zondag 29 december 2019 12:48 schreef IriYe het volgende:
Wat bencje toch ern waardeloze vent om je ex vrouw hier zo trn toon te spreiden zij heeft jou namelijk gemaskt zo ver als je nu geomen zonder haar had je dit nooit berekt dat moet je goed onthouden houden jij en je moeder de lippen stijf op elkaar het is een hele toffe meid beschaafde meid
Motan-gatequote:Op zondag 29 december 2019 14:33 schreef AgnesGru het volgende:
Zou Mo ook een eigen trollen leger op insta hebben?
Dat zeker.quote:Op zondag 29 december 2019 15:56 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Is ook overdreven, het is even wennen misschien maar er zijn ergere dingen als uit elkaar gaan.
Dat van dat niks zeggen, vind ik wel heel knap van haar.quote:Op zondag 29 december 2019 15:54 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Geen idee wat powervrouw inhoud , lees alleen de posten en het nieuws reageer niet op insta.
Ze is nu alleen staand doet het goed door niets te zeggen . That’ s it.
Misschien zit ze niet 6x daags 12 verschillende instagram-accounts te F5'en, dat scheelt al een heel stuk van wat je ziet om op te reageren.quote:Op zondag 29 december 2019 16:25 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Dat van dat niks zeggen, vind ik wel heel knap van haar.
Ik weet niet of ik mijn mond had kunnen houden.
En ondanks dat ze verdriet heeft ( oma ook overleden natuurlijk ) vind ik haar er een stuk beter uitzien.
quote:Op zondag 29 december 2019 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook op insta waarschijnlijk ja....
Nee ze heeft een kind in huis rond lopen en om voor te zorgen, dan kan je inderdaad niet zoveel op internet zitten .quote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zit ze niet 6x daags 12 verschillende instagram-accounts te F5'en, dat scheelt al een heel stuk van wat je ziet om op te reageren.
Hoezo zou ze het allemaal meekrijgen? Dat mensen haar er op attenderen terwijl ze daar helemaal geen behoefte aan heeft? Lekkere "vrienden" heb je dan.quote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Nee ze heeft een kind in huis rond lopen en om voor te zorgen, dan kan je inderdaad niet zoveel op internet zitten .![]()
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
Maar ze krijgt het ongetwijfeld allemaal mee.
Haha ja grappig hoe sommigen denken dat ze alles bekijkt van Brazes. "Zij lacht hierom". Hoop vooral dat ze niet de drang heeft om op hun insta-pagina's te kijken.quote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zit ze niet 6x daags 12 verschillende instagram-accounts te F5'en, dat scheelt al een heel stuk van wat je ziet om op te reageren.
Ik denk dat veel mensen die denken dat ze alles meekrijgt (ik bedoel niet fokkie83 hoor) zelf van die types zijn die 12 keer op een dag de handel en wandel van hun ex checken.quote:Op zondag 29 december 2019 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou ze het allemaal meekrijgen? Dat mensen haar er op attenderen terwijl ze daar helemaal geen behoefte aan heeft? Lekkere "vrienden" heb je dan.
Oh ja, die zijn er ook natuurlijk... gelukkig zijn mijn stalkende exen van voor de social media.quote:Op zondag 29 december 2019 16:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen die denken dat ze alles meekrijgt (ik bedoel niet fokkie83 hoor) zelf van die types zijn die 12 keer op een dag de handel en wandel van hun ex checken.
Mee eens ze ziet er goed uit. Straalt ze ook uit rust.quote:Op zondag 29 december 2019 16:25 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mijn mond had kunnen houden.
En ondanks dat ze verdriet heeft ( oma ook overleden natuurlijk ) vind ik haar er een stuk beter uitzien.
https://www.instagram.com/p/B58DH_WgUW4/?igshid=199u3h6z84agz
Welnee die krijgt bijna niets mee , hooguit wat ze om haar heen soms zeggen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen die denken dat ze alles meekrijgt (ik bedoel niet fokkie83 hoor) zelf van die types zijn die 12 keer op een dag de handel en wandel van hun ex checken.
Heel Nederland heeft het erover. Waar ik ook kijk..Overal zie ik updates of tig x hetzelfde interview of uitspraken van Antwee.quote:Op zondag 29 december 2019 16:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Als ik niet in dit topic zou kijken zou ik er dus echt niks van meekrijgen.quote:Op zondag 29 december 2019 17:19 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Heel Nederland heeft het erover. Waar ik ook kijk..Overal zie ik updates of tig x hetzelfde interview of uitspraken van Antwee.
Als je onbekend ben, heb je hier geen last van. ( al weet ik dat er exen of Haters zijn die je overal op blijven zoeken ) .
Zelfs mensen die ik nooit over deze dingen hoor, hoor ik er nu wel over.
Idem. Ik heb er met kerst ook verder niemand over gehoord.quote:Op zondag 29 december 2019 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik niet in dit topic zou kijken zou ik er dus echt niks van meekrijgen.
Wie zegt dat ze hier niet anoniem onder een nick Bridget zit af te zeiken?quote:Op zondag 29 december 2019 16:25 schreef Fokkie83 het volgende:
Nee ?quote:Op zondag 29 december 2019 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Nope, nope, nope, nope. Hooguit die koppen op de voorpagina van de roddelbladen in de supermarkt.quote:Op zondag 29 december 2019 18:46 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Nee ?
Bij mij staat mijn hele startpagina vol met nieuws, en echt heel veel Hazes. Ook Sumant en andere BN'ers. Klik vaak op niet geïnteresseerd maar het blijft komen.
Laatst kwam ik kennissen tegen en die hebben het nooit over dit soort dingen maar die begonnen er nu wel over.![]()
Werp een blik op de roddelbladen als je staat te wachten en je weet weer wat, zelfs in het AD blijven er berichten over verschijnen.
Nee daar zie ik haar echt niet voor aan.quote:Op zondag 29 december 2019 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet zeker dat Mo met haar Mona Lisa-glimlach elke dag een paar keer het Insta-account van Dré en Bridget checkt.
Nee, niks van dat al. En ik bezoek 3 of 4 supermarkten, die hebben of geen tijdschriften bij de kassa, of het zijn Duitse bladen.quote:Op zondag 29 december 2019 18:46 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Nee ?
Bij mij staat mijn hele startpagina vol met nieuws, en echt heel veel Hazes. Ook Sumant en andere BN'ers. Klik vaak op niet geïnteresseerd maar het blijft komen.
Laatst kwam ik kennissen tegen en die hebben het nooit over dit soort dingen maar die begonnen er nu wel over.![]()
Werp een blik op de roddelbladen als je staat te wachten en je weet weer wat, zelfs in het AD blijven er berichten over verschijnen.
O hier wel bij 2 supermarkten.quote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, niks van dat al. En ik bezoek 3 of 4 supermarkten, die hebben of geen tijdschriften bij de kassa, of het zijn Duitse bladen.
Dit maakt zo veel duidelijkquote:Op zondag 29 december 2019 19:02 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Startpagina van Google ja als ik bijv. naar Fok! ga.
Ja op de laptop is hij blanco, op mijn mob staan er allerlei berichten. Ook " echte " nieuwsberichten.quote:Op zondag 29 december 2019 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe dat werkt![]()
Heb gewoon een blanco Googlepagina.
Alsof ik mijn moeder in 2019 hoor, bedoel jequote:Op zondag 29 december 2019 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Alsof ik mijn vader in 2000 hoor
Mijn vader heeft nog steeds startpagina als startpagina. Elke keer als hij mijn laptops weereens fixed heb ik ook weer startpagina als startpaginaquote:Op zondag 29 december 2019 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Alsof ik mijn vader in 2000 hoor
Wat lullig dat je niet alleen mij belachelijk probeert te maken maar ook je bloedeigen moederquote:Op zondag 29 december 2019 19:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Alsof ik mijn moeder in 2019 hoor, bedoel je
idem hierquote:Op zondag 29 december 2019 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Just in case; kan alleen voor mezelf spreken, probeerde je niet belachelijk te maken.quote:Op zondag 29 december 2019 19:23 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Wat lullig dat je niet alleen mij belachelijk probeert te maken maar ook je bloedeigen moeder. Vallen over een woordje
Het gaat om de wereld achter dat ene woordjequote:Op zondag 29 december 2019 19:23 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Wat lullig dat je niet alleen mij belachelijk probeert te maken maar ook je bloedeigen moeder. Vallen over een woordje
Gut, je heb wel je best gedaan voor de meest charmante Bridget foto.quote:
Als ik door een google search een keer op startpagina terechtkom dan denk ik van "ach.... startpagina, bestaat dat ook nog?!quote:Op zondag 29 december 2019 19:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nog steeds startpagina als startpagina. Elke keer als hij mijn laptops weereens fixed heb ik ook weer startpagina als startpagina
Nou ja, daar geeft dit topic dus ineens een inkijkje in...quote:Op zondag 29 december 2019 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik door een google search een keer op startpagina terechtkom dan denk ik van "ach.... startpagina, bestaat dat ook nog?!![]()
"
Je snapt niet dat die het wel overleefd heeft en Ilse niet
Fokkie83 is eigenlijk de vader van mascara-klodder? Min of meer zeg maar?quote:Op zondag 29 december 2019 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja, daar geeft dit topic dus ineens een inkijkje in...
Het is dan ook best een leeftijdsverschil waar je u tegen zegt.quote:Op zondag 29 december 2019 20:20 schreef Didala het volgende:
Als je op deze foto’s het verschil in leeftijd ziet, is dat best wel bizar.
Bridget was al druk met ‘grote mensen dingen’ terwijl André nog Nickelodeon keek.
Het topic is bijna vol hequote:Op zondag 29 december 2019 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fokkie83 is eigenlijk de vader van mascara-klodder? Min of meer zeg maar?![]()
* Leandra duikt vast weg voor de toorn van klodder
Aan liefde zit geen leeftijd verbonden, mits bijvoorbeeld een 21 jarige een relatie heeft met een 13 jarige ( https://www.ad.nl/binnenl(...)rmeisje-13~af959692/ )quote:Op zondag 29 december 2019 20:25 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Het is dan ook best een leeftijdsverschil waar je u tegen zegt.
Ik denk niet dat hij U tegen haar zegt.... zou de hele relatie wel een ander tintje geven.quote:Op zondag 29 december 2019 20:25 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Het is dan ook best een leeftijdsverschil waar je u tegen zegt.
Yepquote:
Ach, de een heeft nou eenmaal meer verstand van bepaalde dingen dan de ander.quote:Op zondag 29 december 2019 20:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het gaat om de wereld achter dat ene woordje
Mn moeder is vele malen erger gewend en disht ze iig stukken harder terug
Ik vind 20 jaar echt veel en zou het zelf niet kunnen.quote:Op zondag 29 december 2019 20:28 schreef Didala het volgende:
[..]
Aan liefde zit geen leeftijd verbonden, mits bijvoorbeeld een 21 jarige een relatie heeft met een 13 jarige ( https://www.ad.nl/binnenl(...)rmeisje-13~af959692/ )
Persoonlijk zou ik niets met puppy André kunnen en willen. En ben nog niet zo oud als Bridget
Dit niet optijd gezienquote:Op zondag 29 december 2019 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij U tegen haar zegt.... zou de hele relatie wel een ander tintje geven.
[..]
Yep![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |