Nee ?quote:Op zondag 29 december 2019 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik niet in dit topic zou kijken zou ik er dus echt niks van meekrijgen.
Nope, nope, nope, nope. Hooguit die koppen op de voorpagina van de roddelbladen in de supermarkt.quote:Op zondag 29 december 2019 18:46 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Nee ?
Bij mij staat mijn hele startpagina vol met nieuws, en echt heel veel Hazes. Ook Sumant en andere BN'ers. Klik vaak op niet geïnteresseerd maar het blijft komen.
Laatst kwam ik kennissen tegen en die hebben het nooit over dit soort dingen maar die begonnen er nu wel over.![]()
Werp een blik op de roddelbladen als je staat te wachten en je weet weer wat, zelfs in het AD blijven er berichten over verschijnen.
Nee daar zie ik haar echt niet voor aan.quote:Op zondag 29 december 2019 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet zeker dat Mo met haar Mona Lisa-glimlach elke dag een paar keer het Insta-account van Dré en Bridget checkt.
Nee, niks van dat al. En ik bezoek 3 of 4 supermarkten, die hebben of geen tijdschriften bij de kassa, of het zijn Duitse bladen.quote:Op zondag 29 december 2019 18:46 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Nee ?
Bij mij staat mijn hele startpagina vol met nieuws, en echt heel veel Hazes. Ook Sumant en andere BN'ers. Klik vaak op niet geïnteresseerd maar het blijft komen.
Laatst kwam ik kennissen tegen en die hebben het nooit over dit soort dingen maar die begonnen er nu wel over.![]()
Werp een blik op de roddelbladen als je staat te wachten en je weet weer wat, zelfs in het AD blijven er berichten over verschijnen.
O hier wel bij 2 supermarkten.quote:Op zondag 29 december 2019 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, niks van dat al. En ik bezoek 3 of 4 supermarkten, die hebben of geen tijdschriften bij de kassa, of het zijn Duitse bladen.
Dit maakt zo veel duidelijkquote:Op zondag 29 december 2019 19:02 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Startpagina van Google ja als ik bijv. naar Fok! ga.
Ja op de laptop is hij blanco, op mijn mob staan er allerlei berichten. Ook " echte " nieuwsberichten.quote:Op zondag 29 december 2019 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe dat werkt![]()
Heb gewoon een blanco Googlepagina.
Alsof ik mijn moeder in 2019 hoor, bedoel jequote:Op zondag 29 december 2019 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Alsof ik mijn vader in 2000 hoor
Mijn vader heeft nog steeds startpagina als startpagina. Elke keer als hij mijn laptops weereens fixed heb ik ook weer startpagina als startpaginaquote:Op zondag 29 december 2019 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Alsof ik mijn vader in 2000 hoor
Wat lullig dat je niet alleen mij belachelijk probeert te maken maar ook je bloedeigen moederquote:Op zondag 29 december 2019 19:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Alsof ik mijn moeder in 2019 hoor, bedoel je
idem hierquote:Op zondag 29 december 2019 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik niet in dit topic zou kijken zou ik er dus echt niks van meekrijgen.
Just in case; kan alleen voor mezelf spreken, probeerde je niet belachelijk te maken.quote:Op zondag 29 december 2019 19:23 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Wat lullig dat je niet alleen mij belachelijk probeert te maken maar ook je bloedeigen moeder. Vallen over een woordje
Het gaat om de wereld achter dat ene woordjequote:Op zondag 29 december 2019 19:23 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Wat lullig dat je niet alleen mij belachelijk probeert te maken maar ook je bloedeigen moeder. Vallen over een woordje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |