Als ik dit uitkerm naar mijn man dan denk ik dat hij zich bezeikt van het lachen.quote:Op zondag 29 december 2019 15:01 schreef Noek het volgende:
"Oooh Hans, wat ben je toch een powerman!!" wanneer die de ruitenwisser vloeistof bijvult.
Ja, Bibian Mentel has nothing on Mo *eyeroll*quote:Op zondag 29 december 2019 15:38 schreef Fokkie83 het volgende:
Ik zag in haar insta story, met haar verjaardag dat iemand haar " de sterkste vrouw van Nederland " noemde. Ook zo overdreven.
Geen idee wat powervrouw inhoud , lees alleen de posten en het nieuws reageer niet op insta.quote:Op zondag 29 december 2019 13:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind Monique een enorme saaie cunt die eigenlijk niks kan behalve veel woorden verkleinen.
En wat is powervrouw eigenlijk onder de doelgroep? Wat ben je of kun je dan?
Is ook overdreven, het is even wennen misschien maar er zijn ergere dingen als uit elkaar gaan.quote:Op zondag 29 december 2019 15:38 schreef Fokkie83 het volgende:
Ik zag in haar insta story, met haar verjaardag dat iemand haar " de sterkste vrouw van Nederland " noemde. Ook zo overdreven.
Dit is hoe ik het zie.quote:Op zondag 29 december 2019 14:07 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Ja ze gaat door met haar leven, maar ze zal wel moeten. Net zoals zo veel vrouwen die er alleen voor komen te staan. En ze doet het zo goed. Misschien zit ze wel elke avond in een hoekje te huilen dat zien wij niet. Ik vind haar ook sympathieker dan Bridgit maar ja daar is niet zoveel voor nodig.
Dat weet niemand. Kun je alleen maar naar gissen.quote:Op zondag 29 december 2019 14:33 schreef AgnesGru het volgende:
Zou Mo ook een eigen trollen leger op insta hebben?
En Monique moet ook accepteren dat André door gaat met zijn leven . Net zoals zij ook doet.quote:Op zondag 29 december 2019 12:48 schreef IriYe het volgende:
Wat bencje toch ern waardeloze vent om je ex vrouw hier zo trn toon te spreiden zij heeft jou namelijk gemaskt zo ver als je nu geomen zonder haar had je dit nooit berekt dat moet je goed onthouden houden jij en je moeder de lippen stijf op elkaar het is een hele toffe meid beschaafde meid
Motan-gatequote:Op zondag 29 december 2019 14:33 schreef AgnesGru het volgende:
Zou Mo ook een eigen trollen leger op insta hebben?
Dat zeker.quote:Op zondag 29 december 2019 15:56 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Is ook overdreven, het is even wennen misschien maar er zijn ergere dingen als uit elkaar gaan.
Dat van dat niks zeggen, vind ik wel heel knap van haar.quote:Op zondag 29 december 2019 15:54 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Geen idee wat powervrouw inhoud , lees alleen de posten en het nieuws reageer niet op insta.
Ze is nu alleen staand doet het goed door niets te zeggen . That’ s it.
Misschien zit ze niet 6x daags 12 verschillende instagram-accounts te F5'en, dat scheelt al een heel stuk van wat je ziet om op te reageren.quote:Op zondag 29 december 2019 16:25 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Dat van dat niks zeggen, vind ik wel heel knap van haar.
Ik weet niet of ik mijn mond had kunnen houden.
En ondanks dat ze verdriet heeft ( oma ook overleden natuurlijk ) vind ik haar er een stuk beter uitzien.
quote:Op zondag 29 december 2019 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook op insta waarschijnlijk ja....
Nee ze heeft een kind in huis rond lopen en om voor te zorgen, dan kan je inderdaad niet zoveel op internet zitten .quote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zit ze niet 6x daags 12 verschillende instagram-accounts te F5'en, dat scheelt al een heel stuk van wat je ziet om op te reageren.
Hoezo zou ze het allemaal meekrijgen? Dat mensen haar er op attenderen terwijl ze daar helemaal geen behoefte aan heeft? Lekkere "vrienden" heb je dan.quote:Op zondag 29 december 2019 16:41 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Nee ze heeft een kind in huis rond lopen en om voor te zorgen, dan kan je inderdaad niet zoveel op internet zitten .![]()
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
Maar ze krijgt het ongetwijfeld allemaal mee.
Haha ja grappig hoe sommigen denken dat ze alles bekijkt van Brazes. "Zij lacht hierom". Hoop vooral dat ze niet de drang heeft om op hun insta-pagina's te kijken.quote:Op zondag 29 december 2019 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zit ze niet 6x daags 12 verschillende instagram-accounts te F5'en, dat scheelt al een heel stuk van wat je ziet om op te reageren.
Ik denk dat veel mensen die denken dat ze alles meekrijgt (ik bedoel niet fokkie83 hoor) zelf van die types zijn die 12 keer op een dag de handel en wandel van hun ex checken.quote:Op zondag 29 december 2019 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou ze het allemaal meekrijgen? Dat mensen haar er op attenderen terwijl ze daar helemaal geen behoefte aan heeft? Lekkere "vrienden" heb je dan.
Oh ja, die zijn er ook natuurlijk... gelukkig zijn mijn stalkende exen van voor de social media.quote:Op zondag 29 december 2019 16:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen die denken dat ze alles meekrijgt (ik bedoel niet fokkie83 hoor) zelf van die types zijn die 12 keer op een dag de handel en wandel van hun ex checken.
Mee eens ze ziet er goed uit. Straalt ze ook uit rust.quote:Op zondag 29 december 2019 16:25 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mijn mond had kunnen houden.
En ondanks dat ze verdriet heeft ( oma ook overleden natuurlijk ) vind ik haar er een stuk beter uitzien.
https://www.instagram.com/p/B58DH_WgUW4/?igshid=199u3h6z84agz
Welnee die krijgt bijna niets mee , hooguit wat ze om haar heen soms zeggen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen die denken dat ze alles meekrijgt (ik bedoel niet fokkie83 hoor) zelf van die types zijn die 12 keer op een dag de handel en wandel van hun ex checken.
Heel Nederland heeft het erover. Waar ik ook kijk..Overal zie ik updates of tig x hetzelfde interview of uitspraken van Antwee.quote:Op zondag 29 december 2019 16:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Als ik niet in dit topic zou kijken zou ik er dus echt niks van meekrijgen.quote:Op zondag 29 december 2019 17:19 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Heel Nederland heeft het erover. Waar ik ook kijk..Overal zie ik updates of tig x hetzelfde interview of uitspraken van Antwee.
Als je onbekend ben, heb je hier geen last van. ( al weet ik dat er exen of Haters zijn die je overal op blijven zoeken ) .
Zelfs mensen die ik nooit over deze dingen hoor, hoor ik er nu wel over.
Idem. Ik heb er met kerst ook verder niemand over gehoord.quote:Op zondag 29 december 2019 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik niet in dit topic zou kijken zou ik er dus echt niks van meekrijgen.
Wie zegt dat ze hier niet anoniem onder een nick Bridget zit af te zeiken?quote:Op zondag 29 december 2019 16:25 schreef Fokkie83 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |