SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
My friends all drive horses
Tafkap?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:58 schreef ok01 het volgende:
Ik wil heel graag weten wat Stenders met dit nummer gedaan had
quote:1465 I Want You To Want Me Cheap Trick 7
1464 Greatest Love Of All Whitney Houston 7
1463 Lookin' Out My Back Door Creedence Clearwater Revival 6
1462 The Life I Live Q65 - 6
1461 Kalverliefde Robert Long 4
1460 Unwritten Natasha Bedingfield ?
1459 Ain't No Mountain High Enough Marvin Gaye & Tammi Terrell 8
1458 Are You Lonesome Tonight Elvis Presley 4
1457 Human Touch Bruce Springsteen 6
1456 Mirrors Justin Timberlake 3
1455 The First Time Ever I Saw Your Face Roberta Flack 10
1454 Mannish Boy Muddy Waters 7
1453 Hide In Your Shell Supertramp 5,5
Zo op npo3quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:00 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik zit te kijken op kanaal 42 van KPN maar echt kutbeeld. Is er geen beter kanaal?
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Krijgen we straks opvolgend Rainbow met Stargazer eindelijk?
Zou er nooit op stemmen, maar dit is zo slecht, dat het weer leuk wordt. Hoor dit liever dan die meuk als Despacito, Jason Mraz, de veertigste Bløf en zo verderquote:
Ik ben het gewoon met je eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zou er nooit op stemmen, maar dit is zo slecht, dat het weer leuk wordt. Hoor dit liever dan die meuk als Despacito, Jason Mraz, de veertigste Bløf en zo verder
En je kan ze voor geen meter verstaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:01 schreef Strani het volgende:
Alle mensen uit Liverpool zijn criminelen, dat is algemeen bekend.
Daar heb wel gelijk in inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zou er nooit op stemmen, maar dit is zo slecht, dat het weer leuk wordt. Hoor dit liever dan die meuk als Despacito, Jason Mraz, de veertigste Bløf en zo verder
Zo nou, inderdaad zegquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
En je kan ze voor geen meter verstaan
Het spreekt voor zich, kerel!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Uiteraard ben je het met mij eens, ESF-amice
Kom je uit Leicester?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:01 schreef Strani het volgende:
Alle mensen uit Liverpool zijn criminelen, dat is algemeen bekend.
Weer al een stalker song, staat de Top 2000 bol vanquote:
Kutjaar gehadquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:06 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie een beetje een goed jaar gehad, mensen?
Wat waren hoogte- of dieptepunten? Mensen die in je leven kwamen, mensen die wegvielen?
Ik heb een heel gemiddeld jaar gehadquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:06 schreef PippenScottie het volgende:
Wat waren hoogte- of dieptepunten? Mensen die in je leven kwamen, mensen die wegvielen?
Behoorlijk voorspoedig jaar waarin het allemaal (net) goed verliep, eigenlijk...quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:06 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben een tevreden mens. Veel innerlijke progressie ook, waardoor ik weer een stukje gelukkiger ben dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:06 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is fijn!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Behoorlijk voorspoedig jaar waarin het allemaal (net) goed verliep, eigenlijk...
En hoe was jouw '19?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is fijn!
Ik hoop op meer van dit in 2020!
Turbulent, ik verwacht een beter jaar. Jij?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:06 schreef PippenScottie het volgende:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben een tevreden mens. Veel innerlijke progressie ook, waardoor ik weer een stukje gelukkiger ben dan vorig jaar.
Forza!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:10 schreef ForzaMilan het volgende:
Eerste 5 maanden kut. Daarna aangenomen bij een andere werkgever en nu gelukkig.
Mwa, vooral persoonlijke shit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zin om te vertellen?
Hoeft niet hoor.
Ik ben weer wat zelfverzekerder geworden, en accepteer nu beter dat mijn plek in deze wereld net zo terecht als die van andere mensen. Dat vertaalt zich ook in m'n werk. Het is een ontspannende gedachtequote:Op vrijdag 27 december 2019 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wat heb je over jezelf geleerd?
Denk je dat die op zn 38e de kar nog kan trekken?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
En Zlatan dus sowieso kan het alleen maar beter
Misschien cliché, maar toch The Irishmanquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:11 schreef ok01 het volgende:
Nu we toch bezig zijn met reflecteren
Wat vonden jullie de beste film van 2019?
Cheers dan maar. Op een beter 20202!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vat mijn jaar ook aardig samen
Zeker een van de beste jaren van m'n leven, zowel qua werk als privéquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:06 schreef PippenScottie het volgende:
Meestal goed jaar. Flink afgevallen, flink stuk hypotheek afbetaald, meisjes doen het goed. Op de valreep een nieuwe baan.quote:
Kar trekken niet maar een paar spitsengoaltjes zijn altijd meegenomen. En 't is en blijft een acrobaat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk je dat die op zn 38e de kar nog kan trekken?
Moet ik nog zienquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien cliché, maar toch The Irishman
Parasite was wel lachen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:11 schreef ok01 het volgende:
Lastig hoor...quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
het is al een paar jaar niet al te best en ik wil weer een gelukkige papa en mama zijn.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The Dude zal blij zijn dat deze niet in uur met Eagles zit
Jokerquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:11 schreef ok01 het volgende:
Die staat bij mij bovenaan op wishlist om nog te zienquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Moet ik nog zien![]()
Ik vond Once Upon a time in Hollywood heel goed
Blijf in gesprekquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Meestal goed jaar. Flink afgevallen, flink stuk hypotheek afbetaald, meisjes doen het goed. Op de valreep een nieuwe baan.
Enige ding, mijn relatie is niet al te best. Daar moet ik het komende jaar flink aan werken. Nou ja, dat moeten we samen doen. Maar het is al een paar jaar niet al te best en ik wil weer een gelukkige papa en mama zijn.
Was goed ja. Eergisteren gezien, maar wat een pareltjequote:Op vrijdag 27 december 2019 01:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Moet ik nog zien![]()
Ik vond Once Upon a time in Hollywood heel goed
Dat klinkt niet best allemaal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa, vooral persoonlijke shit.
Vriendin heeft een terugval in haar bullemia gehad en ik was zelf ook depri, dus de bruiloft een jaar uitgesteld. En dat werkt dan door op je hele jaar.
100 concerten? Damn Son!!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zeker een van de beste jaren van m'n leven, zowel qua werk als privéIk kom in 2020 (vast) in dienst bij de organisatie waar ik al een tijdje op inhuurbasis voor werk, en waar ik het enorm naar m'n zin heb. Enorm blij mee
En meer concerten/festivals gedaan dan ooit, gemiddeld 2 per week. De vrienden(groepen) die ik al langere tijd ken heb ik genoeg tijd mee doorgebracht, en tegelijkertijd heb ik er ook weer wat toffe nieuwe vrienden bij gekregen (voornamelijk via de fanclub van m'n favoriete band). M'n directe familie zie ook regelmatig, gezien ik (noodgedwongen) weer even tijdelijk thuis ben gaan wonen. Maar ik verwacht nu binnen een half jaar weer een eigen plekje te hebben
![]()
Best wel een fijn jaar geweest dus
Minpuntjes: geen nieuwe liefde gevonden, wat ik niet enorm mis maar soms wel een beetje knaagt. Ik had het liefst ook al dit jaar een eigen appartement gevonden, maar met de huidige situatie op de woningmarkt kan ik goed relativeren dat het nog niet is gelukt
'don't cry in front of the mexicans'quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was goed ja. Eergisteren gezien, maar wat een pareltje
Man. Als ik een beetje netjes gekleed krijg ik complimenten van wildvreemden. Leuk hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook trouwens, 17 kilo dit jaar. Dat doet wel wonderen he?
Nu nog van je echtgenote...quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Man. Als ik een beetje netjes gekleed krijg ik complimenten van wildvreemden. Leuk hoor.
Leukquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Man. Als ik een beetje netjes gekleed krijg ik complimenten van wildvreemden. Leuk hoor.
Communicatie is wel ons probleem.quote:
Ja we kunnen allebei wel terecht bij vrienden enzulks, maar bij elkaar niet echt. En dat maakt het dan al snel lastig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best allemaal.
Zoeken jullie hulp voor de problemen? Niet alleen bij psycholoog, maar ook bij vrienden of familie. Er zijn vast genoeg mensen die je kunnen helpen.
Hoop dat jullie snel een gelukkige bruiloft kunnen hebben!
Ja, dat kan lastig zijn inderdaad....quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Communicatie is wel ons probleem.
Ik denk dat het wel goed komt. Maar alle initiatief moet wel van mij komen, voor mijn gevoel. Dat is wel lastig soms.
Ik heb ook wel het idee dat ik de enige volwassene ben in een huis met drie kinderen. Mensen in mijn omgeving beamen dit ook. Het is wel eens zwaar.
Ik had niet verwacht dat Joaquin Phoenix er zo intens eng uit kon zien, kreeg er bijna kippenvel vanquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:16 schreef ForzaMilan het volgende:
Joker was wel een hele goede hoor. Wel een weekje depri maar had het er voor over.
Briljant jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
'don't cry in front of the mexicans'
Die vindt het ook wel mooi hoor.quote:
Ja, dat mag inderdaad niet in de weg gaan staan van je eigen gezondheid en zelfbeeld.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die vindt het ook wel mooi hoor.
Maar is dan weer bezorgd dat andere vrouwen mij leuk vinden en zo.
Ik moet leren me minder druk te maken om wat zij vindt. Tot op zekere hoogte.
Ik ben naar drie geweestquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
100 concerten? Damn Son!!
Wat waren je favorieten??
Ik herken dat, meestal is dat de vrouwquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed komt. Maar alle initiatief moet wel van mij komen, voor mijn gevoel. Dat is wel lastig soms.
Ik heb ook wel het idee dat ik de enige volwassene ben in een huis met drie kinderen. Mensen in mijn omgeving beamen dit ook. Het is wel eens zwaar.
Klinkt alsof jullie niet helemaal op hetzelfde level zittenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Da's een niet al te ingewikkeld proces. Gaat je lukken, Scottie!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet leren me minder druk te maken om wat zij vindt. Tot op zekere hoogte.
Dat moet hard aangekomen zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:19 schreef ForzaMilan het volgende:
Iets teveel op hebben en denken dat Robert Plant komt ipv Robert Long
Ik zit nu weer op BMI 24. Kan nog wel iets af, maar is in principe goed zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:17 schreef Strani het volgende:
[..]
LeukZeker als je dat totaal niet gewend bent.
Ik moet nog een kilo of 10 nu om op een goed BMI te komen. En daarna zie ik wel wat m'n lichaam een mooi gewicht vindt.
Ik moet zeggen dat ik iemand die het continu over Pippies heeft ook niet echt als volwassen kan bestempelen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind het moedig dat hij het uberhaupt geprobeerd heeft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat Joaquin Phoenix er zo intens eng uit kon zien, kreeg er bijna kippenvel van
Jared Leto werd ook helemaal afgemaakt toen hij het probeerdequote:Op vrijdag 27 december 2019 01:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het moedig dat hij het uberhaupt geprobeerd heeft.
Heath Ledger heeft een paar hele grote schoenen achter gelaten om te vullen.
Allicht waren het er meer dan 100, ik moet nog even de ranglijst uitpluizenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
100 concerten? Damn Son!!
Wat waren je favorieten??
Belangrijkste verandering was dat ik m'n grote maaltijd nu als eerst heb, dus eigenlijk als ontbijt. Kan ook omdat ik van huis uit werk. En ik woon heuvelop, dat scheelt ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zit nu weer op BMI 24. Kan nog wel iets af, maar is in principe goed zo.
Ik heb mijn pakken van 15, 20 jaar geleden nu weer. Ik pas er nu weer in en ze zien er nog wel ok uit.
Hoe val jij af? Voor mij was het vooral sporten. En soms een maand of twee niet snoepen.
Alleen in Nederland eigenlijk. In Amerika zijn ze dit nummer allang weer vergeten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moderne kroegklassieker toch wel, uiteindelijk.
En terecht. Was gewoon een gênante prestatiequote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Jared Leto werd ook helemaal afgemaakt toen hij het probeerde
Kiwanuka van Michael Kiwanukaquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat vonden jullie het beste album van 2019 dan?
The Antlersquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Allicht waren het er meer dan 100, ik moet nog even de ranglijst uitpluizen![]()
Even een grofweg een top 15 van optredens die ik allemaal meer dan geweldig vond
- The National (12x, ik kan moeilijk kiezen wat de beste show was. Maar als ik er moet kiezen die op m'n verjaardag in Hamburg)
- The Antlers @ Leuven
- Robyn @ DTRH (in de AFAS Live was ook fantastisch)
- Billie Eilish @ Utrecht (ook genoten van haar performance op Pukkelpop)
- Vampire Weekend @ Brussel
- IDLES @ Nijmegen
- Carly Rae Jepsen @ BKS
- Agar Agar @ DTRH
- girl in red @ DTRH
- Sharon Van Etten @ Amsterdam
- Big Thief @ BKS
- Lakshmi @ Zeist
- Jon Hopkins @ Utrecht
- Wapperman @ DTRH
- Tears for Fears @ Luxemburg
TBL refsquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The Dude zal blij zijn dat deze niet in uur met Eagles zit
Ik was het zelf eigenlijk ook weer vergeten, tot het een paar jaar terug ineens weer populair werd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen in Nederland eigenlijk. In Amerika zijn ze dit nummer allang weer vergeten.
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie niet helemaal op hetzelfde level zitten
De nieuwe van The National.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat vonden jullie het beste album van 2019 dan?
Ik ken de helft van de artiesten niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Allicht waren het er meer dan 100, ik moet nog even de ranglijst uitpluizen![]()
Even een grofweg een top 15 van optredens die ik allemaal meer dan geweldig vond
- The National (12x, ik kan moeilijk kiezen wat de beste show was. Maar als ik er moet kiezen die op m'n verjaardag in Hamburg)
- The Antlers @ Leuven
- Robyn @ DTRH (in de AFAS Live was ook fantastisch)
- Billie Eilish @ Utrecht (ook genoten van haar performance op Pukkelpop)
- Vampire Weekend @ Brussel
- IDLES @ Nijmegen
- Carly Rae Jepsen @ BKS
- Agar Agar @ DTRH
- girl in red @ DTRH
- Sharon Van Etten @ Amsterdam
- Big Thief @ BKS
- Lakshmi @ Zeist
- Jon Hopkins @ Utrecht
- Wapperman @ DTRH
- Tears for Fears @ Luxemburg
Oeh dan moet je inderdaad accepteren dat je je leven niet meer zo kan leven als vroeger en allebei concessies doenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Alles was prima voordat de kinderen kwamen. Maar daarna moet je flinke concessies doen en krijg je een heel andere rol. Dat heeft ze eigenlijk nooit echt goed opgepakt, vind ik.
De meisjes zijn nu 4 en 6. De tropenjaren zijn voorbij en die waren, voor mij zeker, erg zwaar.
Ik ben bereid alles wat is gebeurd achter ons te laten en verder te gaan, maar ik ben wel harder en zakelijker geworden in de relatie.
Ik voel inderdaad niet dat ik een gelijkwaardige partner heb. En ik moet haar vaak vertellen wat ze moet doen. Een rol die mij helemaal niet past.
Ja ik hoor het eik ook alleen op de vereniging, maar het is een typische kroegklassieker geworden jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was het zelf eigenlijk ook weer vergeten, tot het een paar jaar terug ineens weer populair werd.
Mooi voornemen, hopelijk staat je vriendin/vrouw er volledig hetzelfde in. Als je beiden er genoeg energie in stopt om het beter te maken kun je echt wel bergen verzetten, die je voorheen niet voor mogelijk zou hebben gehoudenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Meestal goed jaar. Flink afgevallen, flink stuk hypotheek afbetaald, meisjes doen het goed. Op de valreep een nieuwe baan.
Enige ding, mijn relatie is niet al te best. Daar moet ik het komende jaar flink aan werken. Nou ja, dat moeten we samen doen. Maar het is al een paar jaar niet al te best en ik wil weer een gelukkige papa en mama zijn.
HIIT?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Belangrijkste verandering was dat ik m'n grote maaltijd nu als eerst heb, dus eigenlijk als ontbijt. Kan ook omdat ik van huis uit werk. En ik woon heuvelop, dat scheelt ook
Ik kwam wel op een plateau terecht twee maanden geleden maar nu doe ik elke twee dagen vijf minuten HIIT in de ochtend en dat lijkt me weer verder te hebben geholpen.
Thanks. Het is dat m'n #1 band zoveel tourt de afgelopen jaren, anders waren ze gewoon koploper geweest. Was haast een sacrale ervaring om Hospicequote:Op vrijdag 27 december 2019 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
The Antlers
Lekker maat.
Pfff.... Even zitten lezen...quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:27 schreef ok01 het volgende:
Tammi Terrell heeft ook zo'n tragisch leven gehad
Mijn vriendin wil ook wel verder, maar zij vindt dingen zoals ze gaan wel best.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mooi voornemen, hopelijk staat je vriendin/vrouw er volledig hetzelfde in. Als je beiden er genoeg energie in stopt om het beter te maken kun je echt wel bergen verzetten, die je voorheen niet voor mogelijk zou hebben gehouden
Verder allemaal fijne dingen. Hopelijk heb je de goede keuze gemaakt met je nieuwe baan
Ja dat. Korte burtsts van 30 seconden, in dit geval, met verschillende oefeningen. Dat zorgt er dan voor dat je de rest van de dag (soms zelfs twee dagen) meer calorieën blijft verbranden.quote:
Ik heb je jaarlijstje nog niet gezien, maar dit getuigd al van een uitmuntende smaakquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De nieuwe van The National.
Ik was erbij in Amsterdam. In een kerk, helemaal een sacrale ervaring dus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Thanks. Het is dat m'n #1 band zoveel tourt de afgelopen jaren, anders waren ze gewoon koploper geweest. Was haast een sacrale ervaring om Hospicein z'n volledigheid live te horen
dit zekerquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:32 schreef FlyingEagle het volgende:
Heerlijk nummer om even helemaal rustig te worden
Nicequote:Op vrijdag 27 december 2019 01:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was erbij in Amsterdam. In een kerk, helemaal een sacrale ervaring dus.
Wat een pannenkoek!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Blokhuis. Die doet dit niet zo vaak.
Er bleef iets mis gaan. Haalde Leo Blokhuis die kutkinderen soms de studio in?quote:
Daar moet ik nog eens voor gaan zitten. Maar hier heb je alvast een indicatie:quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
NiceBen benieuwd naar je albumjaarlijstje (als je die nog gaat posten)
Oja, zij deed dit ook ooit. Helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:35 schreef Koen66 het volgende:
nog ff dan willen we Evelien terug op dit uur
Dank je Bill! Komt goed!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop dat je relatie volgend jaar weer beter is, Pippen!
Ik wil Cielke terug in de graveyardquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:35 schreef Koen66 het volgende:
nog ff dan willen we Evelien terug op dit uur
quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:33 schreef PippenScottie het volgende:
Beste concert van 2019?
Voor mij Neil Young in Ziggodome.
Het is ongelooflijk hoe energiek die gast nog op het podium staat!
is die nieuwe dame wat?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wil Cielke terug in de graveyard
Nog liever, Marisa. Maar dat is alweer drie jaar terug ofzo.
Marisaquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Cielke tijdens Echoes in 2017quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is dat zo, dat er haat is? Ik vind het juist prima dat er kinderen en jongeren komen, in plaats van dat ze nooit iets van oudere muziek te horen krijgen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:37 schreef Kyran het volgende:
Wat is toch alle haat tegenover kinderen in het cafe. Het is geen standaard cafe, en alsof het jou beleving zo anders maakt als er wat kinderen rondlopen.
Jouwquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:37 schreef Kyran het volgende:
Wat is toch alle haat tegenover kinderen in het cafe. Het is geen standaard cafe, en alsof het jou beleving zo anders maakt als er wat kinderen rondlopen. Ik vind het top dat ook kinderen goede muziek meekrijgen, niks mis mee.
Zowel vandaag als gisteren zie ik users hier zeuren dat er geen kinderen in het cafe moeten zitten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat zo, dat er haat is? Ik vind het juist prima dat er kinderen en jongeren komen, in plaats van dat ze nooit iets van oudere muziek te horen krijgen.
Het Zesde Metaalquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar moet ik nog eens voor gaan zitten. Maar hier heb je alvast een indicatie:
https://www.last.fm/user/(...)preset=LAST_365_DAYS
Ik wilde ook nog zeggen dat het juist mooi is dat ze allerlei muziek meekrijgen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zowel vandaag als gisteren zie ik users hier zeuren dat er geen kinderen in het cafe moeten zitten.
Oh, raar. Ik heb op zich weinig met kinderen maar dat ze daar vrijwillig aanwezig lijken te zijn stemt me optimistisch.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zowel vandaag als gisteren zie ik users hier zeuren dat er geen kinderen in het cafe moeten zitten.
Eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral als je dan hoort dat ze Beatles, Stones, Muse etc top vindenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, raar. Ik heb op zich weinig met kinderen maar dat ze daar vrijwillig aanwezig lijken te zijn stemt me optimistisch.
Het Zesde Metaal is überhaupt een van mijn favoriete bands.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het Zesde Metaal![]()
Mijn favoriete Belgische band![]()
(schandalig genoeg heb ik Skepsels pas een paar keer geluisterd, dus een heel hoge plek in m'n jaarlijst gaat er niet in zitten)
Heerlijk lijstje. Staan legio gedeelde favorieten tussen
Ja, zoals die tiener met Stones-shirt en Beatles-sokkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral als je dan hoort dat ze Beatles, Stones, Muse etc top vinden
Marisa. Die ging Twister spelen en bloemen geven aan de schoonmaaksters.quote:
Veel overeenkomsten inderdaad. Ik kan alleen niks met Taylor Swift.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:40 schreef Gretzl het volgende:
@:Rellende_Rotscholier: https://www.last.fm/user/(...)preset=LAST_365_DAYS
Even een nummertje in de auto zoals in All Stars?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:40 schreef Strani het volgende:
Nou Ricky, kom Leo maar ophalen.
Of mij, kom mij maar ophalen.
DEAD. AIR.quote:
Ah geniet ervanquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:42 schreef datismijnmening het volgende:
Dames en heren ik ga een jointje opsteken dus ik denk dat jullie mij zo gaan verliezen
420 dikke jonko je weet zelluf swa!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:42 schreef datismijnmening het volgende:
Dames en heren ik ga een jointje opsteken dus ik denk dat jullie mij zo gaan verliezen
Terechtquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het Zesde Metaal is überhaupt een van mijn favoriete bands.
Volgend jaar komen ze gelukkig weer naar Nederland, ik ben erbij in de EKKO.
Truste!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:43 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is wel een mooie afsluiter voor de dag. Na Roberta Flack ga ik naar bed.
Fijne nacht nog allemaal.
Trustequote:Op vrijdag 27 december 2019 01:43 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:42 schreef datismijnmening het volgende:
Zo nou, ik teken ervoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Even een nummertje in de auto zoals in All Stars?
Jammer alleen dat helemaal doorbreken niet echt tot de mogelijkheden lijkt te behoren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
TerechtWannes Cappelle is een briljante songwriter. En hij heeft niet onaardig rijtje bandleden om zich heen. Zie net dat het alweer 13 maanden geleden is dat ik ze voor het laatst live zag (ook in Utrecht), dus wordt tijd om weer eens te gaan. Allicht ook in Ekko
Sleep wellquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:43 schreef BillDauterive het volgende:
Truste!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:43 schreef BillDauterive het volgende:
Omdat het een typisch generatiedingetje is. Het is hetgene wat 3FM's Serious Request ook de tyfus in heeft geholpen. Het "laten we hier een fijn familieuitje van maken". Ga weg idioot. Het is een café. Geen standaard café: er wordt bier geschonken, het is ingericht als een café, het is er tyfusdruk en de muziek staat er hard: het is dus een café. Hebben kinderen geen ene fuck te zoeken, en zeker niet na bedtijd. Fuck zulke hipsterouders of nog erger, social media-ouders die ze meenemen en hopen (lees: weten) dat ze daarmee op tv kunnen komen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:37 schreef Kyran het volgende:
Wat is toch alle haat tegenover kinderen in het cafe. Het is geen standaard cafe, en alsof het jou beleving zo anders maakt als er wat kinderen rondlopen. Ik vind het top dat ook kinderen goede muziek meekrijgen, niks mis mee.
Zou dat dan toch bestaan???quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Roberta Flack beschrijft ware liefde
Ik proef enige frustratie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat het een typisch generatiedingetje is. Het is hetgene wat 3FM's Serious Request ook de tyfus in heeft geholpen. Het "laten we hier een fijn familieuitje van maken". Ga weg idioot. Het is een café. Geen standaard café: er wordt bier geschonken, het is ingericht als een café, het is er tyfusdruk en de muziek staat er hard: het is dus een café. Hebben kinderen geen ene fuck te zoeken, en zeker niet na bedtijd. Fuck zulke hipsterouders of nog erger, social media-ouders die ze meenemen en hopen (lees: weten) dat ze daarmee op tv kunnen komen.
Want dat je op tv komt is voor 99% van het volk dat er nu komt de absolute reden om daarheen te lopen.
Op het eerste gezicht in ieder geval welquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat het een typisch generatiedingetje is. Het is hetgene wat 3FM's Serious Request ook de tyfus in heeft geholpen. Het "laten we hier een fijn familieuitje van maken". Ga weg idioot. Het is een café. Geen standaard café: er wordt bier geschonken, het is ingericht als een café, het is er tyfusdruk en de muziek staat er hard: het is dus een café. Hebben kinderen geen ene fuck te zoeken, en zeker niet na bedtijd. Fuck zulke hipsterouders of nog erger, social media-ouders die hopen (lees: weten) dat ze daarmee op tv kunnen komen.
Want dat je op tv komt is voor 99% van het volk dat er nu komt de absolute reden om daarheen te lopen.
Ja, ik had ook gehoopt dat hun muziek in Nederland iets meer aan zou slaan. In eigen land zijn ze sinds Calais wel écht doorgebroken naar de mainstream, met veel airplay op de belangrijkste publieke radiozenders en al flink wat jaar de #1 positie in de Honderd op één (Radio 1's lijst van beste Belgische nummers ooit gemaakt). Maar in Nederland horen ze wat mij betreft ook minimaal dezelfde status te krijgen als bijvoorbeeld een dEUS en Balthazar wel hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer alleen dat helemaal doorbreken niet echt tot de mogelijkheden lijkt te behoren.
Een flinke verzameling onderschatte muzikanten bij elkaar. Tom Pintens is ook een god.
voor dit soort gedachten heb je de Snob 2000 al. Ik denk dat je dat intellectuele waarde van de Top 2000 wat overschat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat het een typisch generatiedingetje is. Het is hetgene wat 3FM's Serious Request ook de tyfus in heeft geholpen. Het "laten we hier een fijn familieuitje van maken". Ga weg idioot. Het is een café. Geen standaard café: er wordt bier geschonken, het is ingericht als een café, het is er tyfusdruk en de muziek staat er hard: het is dus een café. Hebben kinderen geen ene fuck te zoeken, en zeker niet na bedtijd. Fuck zulke hipsterouders of nog erger, social media-ouders die ze meenemen en hopen (lees: weten) dat ze daarmee op tv kunnen komen.
Absoluut. Het komt me namelijk de neus uit en ik zie het nu als een vast stramien afspelen: een nieuw media-event ontstaat, niche groep komt erop af, groep groeit jaar na jaar groter, ineens moet het voor iedereen leuk zijn en moeten er concessies gedaan worden, ineens worden er aanpassingen doorgevoerd, en ineens laat de massa event vallen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik proef enige frustratie.
Ouders zijn sowieso kut.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:48 schreef El-Stinho het volgende:
En mijn ouders maar denken dat ik wel eens verzuurd ben. Sommige reacties in dit topic zijn nog erger, de tering zeg.
Het zal geen toeval zijn dat de Belgische bands die in Nederland het meest populair zijn allemaal in het Engels zingen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik had ook gehoopt dat hun muziek in Nederland iets meer aan zou slaan. In eigen land zijn ze sinds Calais wel écht doorgebroken naar de mainstream, met veel airplay op de belangrijkste publieke radiozenders en al flink wat jaar de #1 positie in de Honderd op één (Radio 1's lijst van beste Belgische nummers ooit gemaakt). Maar in Nederland horen ze wat mij betreft ook minimaal dezelfde status te krijgen als bijvoorbeeld een dEUS en Balthazar wel hebben
Ja maar ook dat is weer zoiets: waarom moeten we het ineens hebben over 'intellectuele waarde'? Die kids kunnen Muddy Waters niet eens schrijven.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:48 schreef Strani het volgende:
[..]
voor dit soort gedachten heb je de Snob 2000 al. Ik denk dat je dat intellectuele waarde van de Top 2000 wat overschat.
Ik denk dat een lijst van de 2000 meest populaire liedjes altijd een heel klein beetje als doel had dat het voor iedereen leuk moet zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Absoluut. Het komt me namelijk de neus uit en ik zie het nu als een vast stramien afspelen: een nieuw media-event ontstaat, niche groep komt erop af, groep groeit jaar na jaar groter, ineens moet het voor iedereen leuk zijn en moeten er concessies gedaan worden, ineens worden er aanpassingen doorgevoerd, en ineens laat de massa event vallen.
Ik moet zeggen dat ik al een paar jaar niet meer naar de beelden van dat café kijk. Bevalt prima.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Absoluut. Het komt me namelijk de neus uit en ik zie het nu als een vast stramien afspelen: een nieuw media-event ontstaat, niche groep komt erop af, groep groeit jaar na jaar groter, ineens moet het voor iedereen leuk zijn en moeten er concessies gedaan worden, ineens worden er aanpassingen doorgevoerd, en ineens laat de massa event vallen.
Geen enkele muziekliefhebber vind een evenknie met alleen maar raakvlakkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veel overeenkomsten inderdaad. Ik kan alleen niks met Taylor Swift.
Waarom zouden die kids kennis moeten hebben van Muddy Waters? Ken jij alle liedjes in de Top 2000?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja maar ook dat is weer zoiets: waarom moeten we het ineens hebben over 'intellectuele waarde'? Die kids kunnen Muddy Waters niet eens schrijven.
Die kids kunnen wel beter draaien dan Leo Blokhuis, dat wel.
Zow, zit diep of nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, quote me dan man. Ik zeg gewoon dat kinderen zo laat in de nacht geen fuck meer in dat café te zoeken hebben. Ik zag dat een paar jaar geleden en ik stoorde me daar toen al mateloos aan. Ouders die denken dat ze daar ook maar iemand een plezier mee doen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:48 schreef El-Stinho het volgende:
En mijn ouders maar denken dat ik wel eens verzuurd ben. Sommige reacties in dit topic zijn nog erger, de tering zeg.
Zelfde hier. Vergelijkbaar eigenlijk met het luisteren naar RTL7DARTSRADIOquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik al een paar jaar niet meer naar de beelden van dat café kijk. Bevalt prima.
Nee, niet mee bekend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geen enkele muziekliefhebber vind een evenknie met alleen maar raakvlakken![]()
Je nummer 1![]()
![]()
Ben je toevallig ook al actief op Sorrowposting? Dat is de fangroup waar ik over had, een must voor elke National-fan
Politiek en muziek gaan niet samen heb ik geleerdquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:50 schreef Stray_cat het volgende:
Kan het hier niet eens politiek zijn *zucht
Kunnen we maar beter niet over beginnen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Politiek en muziek gaan niet samen heb ik geleerd
Ja inderdaad. Ik heb destijds - na de release voor Ploegsteert - enkele weken moeten wennen aan het dialect, maar daarna was ik om. Maar de casual luisteraar zal daar anders over denken. Wanneer je niet in een plaatselijk dialect zingt heb je het als artiest altijd lastig om een écht groot publiek te bereiken buiten die streek. Daniel Lohues en Rowwen Heze hebben hun Top 2000 / mainstreamsucces voornamelijk aan hun provinciegenoten te danken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zal geen toeval zijn dat de Belgische bands die in Nederland het meest populair zijn allemaal in het Engels zingen.
Mensen nemen hun kinderen ergens mee naar toe, wat shockerend dat dat zomaar mag. Leo Blokhuis maakt een foutje; impeach, impeach, impeach. Mensen gedragen zich als mensen; walgelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, quote me dan man. Ik zeg gewoon dat kinderen zo laat in de nacht geen fuck meer in dat café te zoeken hebben. Ik zag dat een paar jaar geleden en ik stoorde me daar toen al mateloos aan. Ouders die denken dat ze daar ook maar iemand een plezier mee doen.
Doe je niet, hou je kroost thuis.
De climax van dit nummer is echt fantastischquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Crime Of The Century is Supertramps magnum opus en Hide in Your Shell is een van de hoogtepunten op die plaats. Roger Hodgson op zijn best![]()
Ik merk al dat de mening over kinderen in het café hier in de reeks ook al aardig begint te shiften in amper twee jaar tijd. Ook bijzonder.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zow, zit diep of niet
Als ik naar het cafe zou gaan zou ik zeker mijn dochter meenemen. Net zoals ik haar meeneem op vakantie of bij het bezoeken van een klein festival.
Ik vind het een groot verschil of ik op een vrijdag- of zaterdagavond ga stappen in een kroeg waar het tyfus druk is met honderden dronken mafkezen en keiharde muziek of Top2000 cafe bezoek waar het gemoedelijk en rustig is.
Die zogenaamde hipsterouders maken er nog een leuke dag van terwijl jij hier gefrustreerd loopt te doen
Ja echt die smekende toon waar Leo het ook over hadquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
De climax van dit nummer is echt fantastisch
Wil je over vertellen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit nummer is belangrijk geweest op een erg donker punt in mijn leven
Ik heb al hun albums. Voornamelijk omdat er een boekje met vertalingen bij het geheel zit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb destijds - na de release voor Ploegsteert - enkele weken moeten wennen aan het dialect, maar daarna was ik om. Maar de casual luisteraar zal daar anders over denken. Wanneer je niet in een plaatselijk dialect zingt heb je het als artiest altijd lastig om een écht groot publiek te bereiken buiten die streek. Daniel Lohues en Rowwen Heze hebben hun Top 2000 / mainstreamsucces voornamelijk aan hun provinciegenoten te danken.
Als ik dochters zou krijgen dan zouden ze echt een kutjeugd hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:54 schreef Kyran het volgende:
Wat betreft consessies doen ben ik het wel met je eens trouwens @:ArnieAlberts
Van mij hoeven er geen consessies gedaan te worden. Als ik het niet geschikt vind voor mijn dochter blijft ze thuis en als ik het wel geschikt vind gaat ze mee. Wat anderen denken of dat er al dan niet cameras zijn kan me echt aan de reet roesten. En vragen om aanpassingen zodat mijn dochter meekan zou ik niet eens op komen.
Kort samengevat: een bijzonder internationale community van mensen die allemaal 1 grote gemeenschappelijke deler hebben. Ontzettend fijne sfeer daarquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, niet mee bekend.
Ik ben blij met m'n 2 zoonsquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik dochters zou krijgen dan zouden ze echt een kutjeugd hebben![]()
![]()
Ik zou zo vet streng zijn
Best lastig eigenlijkquote:
Dat denk je.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik dochters zou krijgen dan zouden ze echt een kutjeugd hebben![]()
![]()
Ik zou zo vet streng zijn
Serieus? Wereldvreemd? Omdat ik inderdaad aandachtsgeile ouders met kutkoters na twaalven of goedbetaalde landelijke dj's die een liedje niet aan kunnen laten staan niet kan uitstaan? Ga toch, manquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen nemen hun kinderen ergens mee naar toe, wat shockerend dat dat zomaar mag. Leo Blokhuis maakt een foutje; impeach, impeach, impeach. Mensen gedragen zich als mensen; walgelijk.
De enige die hier wereldvreemd loopt te doen, ben jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |