Kunnen we maar beter niet over beginnen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Politiek en muziek gaan niet samen heb ik geleerd
Ja inderdaad. Ik heb destijds - na de release voor Ploegsteert - enkele weken moeten wennen aan het dialect, maar daarna was ik om. Maar de casual luisteraar zal daar anders over denken. Wanneer je niet in een plaatselijk dialect zingt heb je het als artiest altijd lastig om een écht groot publiek te bereiken buiten die streek. Daniel Lohues en Rowwen Heze hebben hun Top 2000 / mainstreamsucces voornamelijk aan hun provinciegenoten te danken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zal geen toeval zijn dat de Belgische bands die in Nederland het meest populair zijn allemaal in het Engels zingen.
Mensen nemen hun kinderen ergens mee naar toe, wat shockerend dat dat zomaar mag. Leo Blokhuis maakt een foutje; impeach, impeach, impeach. Mensen gedragen zich als mensen; walgelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, quote me dan man. Ik zeg gewoon dat kinderen zo laat in de nacht geen fuck meer in dat café te zoeken hebben. Ik zag dat een paar jaar geleden en ik stoorde me daar toen al mateloos aan. Ouders die denken dat ze daar ook maar iemand een plezier mee doen.
Doe je niet, hou je kroost thuis.
De climax van dit nummer is echt fantastischquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Crime Of The Century is Supertramps magnum opus en Hide in Your Shell is een van de hoogtepunten op die plaats. Roger Hodgson op zijn best![]()
Ik merk al dat de mening over kinderen in het café hier in de reeks ook al aardig begint te shiften in amper twee jaar tijd. Ook bijzonder.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zow, zit diep of niet
Als ik naar het cafe zou gaan zou ik zeker mijn dochter meenemen. Net zoals ik haar meeneem op vakantie of bij het bezoeken van een klein festival.
Ik vind het een groot verschil of ik op een vrijdag- of zaterdagavond ga stappen in een kroeg waar het tyfus druk is met honderden dronken mafkezen en keiharde muziek of Top2000 cafe bezoek waar het gemoedelijk en rustig is.
Die zogenaamde hipsterouders maken er nog een leuke dag van terwijl jij hier gefrustreerd loopt te doen
Ja echt die smekende toon waar Leo het ook over hadquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
De climax van dit nummer is echt fantastisch
Wil je over vertellen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit nummer is belangrijk geweest op een erg donker punt in mijn leven
Ik heb al hun albums. Voornamelijk omdat er een boekje met vertalingen bij het geheel zit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb destijds - na de release voor Ploegsteert - enkele weken moeten wennen aan het dialect, maar daarna was ik om. Maar de casual luisteraar zal daar anders over denken. Wanneer je niet in een plaatselijk dialect zingt heb je het als artiest altijd lastig om een écht groot publiek te bereiken buiten die streek. Daniel Lohues en Rowwen Heze hebben hun Top 2000 / mainstreamsucces voornamelijk aan hun provinciegenoten te danken.
Als ik dochters zou krijgen dan zouden ze echt een kutjeugd hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:54 schreef Kyran het volgende:
Wat betreft consessies doen ben ik het wel met je eens trouwens @:ArnieAlberts
Van mij hoeven er geen consessies gedaan te worden. Als ik het niet geschikt vind voor mijn dochter blijft ze thuis en als ik het wel geschikt vind gaat ze mee. Wat anderen denken of dat er al dan niet cameras zijn kan me echt aan de reet roesten. En vragen om aanpassingen zodat mijn dochter meekan zou ik niet eens op komen.
Kort samengevat: een bijzonder internationale community van mensen die allemaal 1 grote gemeenschappelijke deler hebben. Ontzettend fijne sfeer daarquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, niet mee bekend.
Ik ben blij met m'n 2 zoonsquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik dochters zou krijgen dan zouden ze echt een kutjeugd hebben![]()
![]()
Ik zou zo vet streng zijn
Best lastig eigenlijkquote:
Dat denk je.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik dochters zou krijgen dan zouden ze echt een kutjeugd hebben![]()
![]()
Ik zou zo vet streng zijn
Serieus? Wereldvreemd? Omdat ik inderdaad aandachtsgeile ouders met kutkoters na twaalven of goedbetaalde landelijke dj's die een liedje niet aan kunnen laten staan niet kan uitstaan? Ga toch, manquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen nemen hun kinderen ergens mee naar toe, wat shockerend dat dat zomaar mag. Leo Blokhuis maakt een foutje; impeach, impeach, impeach. Mensen gedragen zich als mensen; walgelijk.
De enige die hier wereldvreemd loopt te doen, ben jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |