SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
quote:
Die is echt aan het kelderen. Ten onrechte natuurlijk.quote:
Ideaal voor deze lijst inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2019 23:16 schreef Kyran het volgende:
Run toooooooooooooooo the wataaaaah
Paul is toch ook een hele fijne DJ he. Gewoon zijn ding doen, niet teveel kutten, niet zichzelf te belangrijk vinden.
Maar net iets te saai.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:16 schreef Kyran het volgende:
Paul is toch ook een hele fijne DJ he. Gewoon zijn ding doen, niet teveel kutten, niet zichzelf te belangrijk vinden.
Paul is stiekem wel mijn favoriete DJ aan het worden, geen poespas en lekker de muziek een beetje door laten spelen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:16 schreef Kyran het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:18 schreef Strani het volgende:
Ik zou het alleen leuk vinden als Stenders straks ook iets van Led Zeppelin of Pearl Jam afkapt. Dan heb je pas ballen.
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:19 schreef ok01 het volgende:
[..]of door de solo van Comfortably Numb heen lult
Ja inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2019 23:18 schreef Keyos het volgende:
Live is een beetje de Faith+1 van South park
Ik vraag me ook af of Radio 2 wel baat heeft bij van die recalcitrante DJ's. Vind ik meer iets voor andere stations eigenlijk. Paul doet dit goed.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Paul is stiekem wel mijn favoriete DJ aan het worden, geen poespas en lekker de muziek een beetje door laten spelen.
Dan weet je dus dat ze heel erg kut zijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:18 schreef Evertjan het volgende:
Amerikaanse band die populairder was in NL dan in de USA
Je moet maar denken, zonder Jean Michel, Vangelis, Jan Hammer en Rob Papen waren de DJ's van nu er niet geweest.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:20 schreef Zorro het volgende:
De uitzondering op de regel: Electrospul wat ik mooi vind
Iets zegt me dat ie dat niet kan waarderenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:20 schreef Niveath het volgende:
Lekkere synthmuziek. Had wel bij Don Leo gemogen deze.
Tot zover de feitjes.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:18 schreef Evertjan het volgende:
Amerikaanse band die populairder was in NL dan in de USA
Eigenlijk mag je van mij door elk liedje van boven de 5:55 heen praten.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:19 schreef ok01 het volgende:
[..]of door de solo van Comfortably Numb heen lult
Wat een lul he, die Jarrequote:Op donderdag 26 december 2019 23:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
Je moet maar denken, zonder Jean Michel, Vangelis, Jan Hammer en Rob Papen waren de DJ's van nu er niet geweest.
Juist wel! Heeft nog een hele docu gemaakt over de geschiedenis van electropopquote:Op donderdag 26 december 2019 23:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ie dat niet kan waarderen
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:21 schreef cafca het volgende:
Goeie zanger, die Jean Michel Jarre. Zingt tenminste niet door de muziek heen.
Wees blij dat dit niet bij Gijs zit, die was het intro nu nog vol aan het praten.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:21 schreef cafca het volgende:
Goeie zanger, die Jean Michel Jarre. Zingt tenminste niet door de muziek heen.
Is nog steeds een record volgens mijquote:Op donderdag 26 december 2019 23:22 schreef ok01 het volgende:
Jean Michel Jarre heeft gewoon een keer voor 3,5 miljoen mensen gespeeld
Dat zal Echoes wel een stuk interessanter makenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk mag je van mij door elk liedje van boven de 5:55 heen praten.
Neequote:Op donderdag 26 december 2019 23:22 schreef Evertjan het volgende:
nu ik deze plaat hoor vraag ik me af of Jan Hammer-Crockett's Theme er ook in staat????
Samen met Rod Stewart dacht ikquote:Op donderdag 26 december 2019 23:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is nog steeds een record volgens mij
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat zal Echoes wel een stuk interessanter maken
Hahaquote:Op donderdag 26 december 2019 23:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat zal Echoes wel een stuk interessanter maken
Dit jaar niet. In de beginjaren nog weleensquote:Op donderdag 26 december 2019 23:22 schreef Evertjan het volgende:
nu ik deze plaat hoor vraag ik me af of Jan Hammer-Crockett's Theme er ook in staat????
Precies. Erg de moeite waard vind ik. Planet Elektro.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Juist wel! Heeft nog een hele docu gemaakt over de geschiedenis van electropop
Het meest irritante tenenkrommende is dat poing poing poing na ieder refrein. Walgelijk.quote:
Die is uit de top 2000 gevallenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
Nog steeds een mooie versie, maar die van Flack is natuurlijk de beste
Nederland, smakeloos.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die is uit de top 2000 gevallen
Serieusquote:Op donderdag 26 december 2019 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het meest irritante tenenkrommende is dat poing poing poing na ieder refrein. Walgelijk.
en ze vraagt je ook nog om te luisteren, dat maakt het nog vervelender.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:24 schreef Isorden het volgende:
Nou moet ik zeggen dat de volgende me artiest me pas echt softly killed...
Pras heeft het ook nog leuk gedaan met Ghetto Superstar, wat covers betreft.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Covergoden Lauryn en Wyclef
De gemiddelde nederlander verkiest doorgaans baggercovers boven mooie originelen of goede coversquote:Op donderdag 26 december 2019 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Doo Wop blijft wel een geweldige plaat van haarquote:Op donderdag 26 december 2019 23:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zag miss Lauryn Hill op North Sea Jazz dit jaar.
Ik realiseerde me dat haar hele carrière maar één goed album met de Fugees en eentje solo is geweest.
Dat heeft ze goed uitgemolken.
Optreden was matig, wel flink gedanst op het Fugees toegift van haar.
Luister lekker toch niet, lalalalalala!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
en ze vraagt je ook nog om te luisteren, dat maakt het nog vervelender.
Was dat live wel wat? Komt toch ook te laat enzo?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zag miss Lauryn Hill op North Sea Jazz dit jaar.
Ik realiseerde me dat haar hele carrière maar één goed album met de Fugees en eentje solo is geweest.
Dat heeft ze goed uitgemolken.
Optreden was matig, wel flink gedanst op het Fugees toegift van haar.
Valerie, I will Follow,en The Sound of Silence zijn het met je eensquote:Op donderdag 26 december 2019 23:25 schreef cafca het volgende:
[..]
De gemiddelde nederlander verkiest doorgaans baggercovers boven mooie originelen of goede covers
Das ook zo idd, al is Islands In The Stream coveren wel heiligschennisquote:Op donderdag 26 december 2019 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Pras heeft het ook nog leuk gedaan met Ghetto Superstar, wat covers betreft.
Zoals 40 versies van hallelujah. man manquote:Op donderdag 26 december 2019 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Valerie, I will Follow,en The Sound of Silence zijn het met je eens
Wtfquote:Op donderdag 26 december 2019 23:27 schreef PzKpfw het volgende:
Straks ook echt Jeroen van Koningsbrugge
Ik vond het matigjes.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:26 schreef Niveath het volgende:
[..]
Was dat live wel wat? Komt toch ook te laat enzo?
Over te populaire covers gesproken inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2019 23:27 schreef PzKpfw het volgende:
Straks ook echt Jeroen van Koningsbrugge
Ik beken dat ik het origineel ook pas later kende, hoewel ik ook pas een jaar of 17 was toen Ghetto Superstar uitkwam. En dat was de grote hit in Nederland toe ik emigreerde, dus houdt wel bepaalde waarde voor mequote:Op donderdag 26 december 2019 23:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Das ook zo idd, al is Islands In The Stream coveren wel heiligschennis
Ze heeft wel een kut ja.quote:
Groter probleem, ik ken het nu meer dan ik zou willen.quote:
Huismoeders en tienermeisjes.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:29 schreef matthijst het volgende:
Wie stemt hierop, waar kent iemand dit van.
Ik ben wel een kleine Jurk-fan... Niemand is een goed liedjequote:Op donderdag 26 december 2019 23:29 schreef Kyran het volgende:
Van Koningsbrugge is geniaal in zijn rockband Zeus, maar Wit Licht hoeft niet van mij. Maar gast heeft echt een geniale rock stem.
Was zeker een dikke hit en prima cover, snap dat het waarde voor je heeft in die situatiequote:Op donderdag 26 december 2019 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik beken dat ik het origineel ook pas later kende, hoewel ik ook pas een jaar of 17 was toen Ghetto Superstar uitkwam. En dat was de grote hit in Nederland toe ik emigreerde, dus houdt wel bepaalde waarde voor me
Van de film, Dreamgirls.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:29 schreef matthijst het volgende:
Wie stemt hierop, waar kent iemand dit van.
Hier krijst Beyonce nogquote:
Sommigen kickeren erop.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:31 schreef MTheBassman het volgende:
Dat deze onzin er nog instaat is ook een wonder.
Maak je geen zorgen, er komt zo wel een mod om je post te verwijderen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:31 schreef MTheBassman het volgende:
Je bent echt wel aan het meezingen! Net zoals iedereen in alle auto’s die we op de A1 inhalen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:31 schreef MTheBassman het volgende:
Bizar goed iddquote:
Ik ken de tekst hiervan niet eens. Heb ook nooit de film/serie gekeken waar dit ooit in voorkwam.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je bent echt wel aan het meezingen! Net zoals iedereen in alle auto’s die we op de A1 inhalen.
Despacito. Ik heb gezegd.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:32 schreef cafca het volgende:
Tja, best grappig. Maar om het nou te selecteren als één van de beste liedjes ooit gemaakt?
Het is makkelijk: we allll staaaaand togetheeeeer!!!!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken de tekst hiervan niet eens. Heb ook nooit de film/serie gekeken waar dit ooit in voorkwam.
Zo'n nummer wat je niks vindt maar waarvan je weet dat hij er gewoon in hoort.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:33 schreef Kyran het volgende:
Dit is pure jeugdsentiment voor mij, met die prachtige clip.
vergeet pom pom pom en la la la nietquote:Op donderdag 26 december 2019 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is makkelijk: we allll staaaaand togetheeeeer!!!!
Zing maar mee: Pom pom pom pom pom pom....quote:Op donderdag 26 december 2019 23:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken de tekst hiervan niet eens. Heb ook nooit de film/serie gekeken waar dit ooit in voorkwam.
Live fantastischquote:
Lekker aan de gourmet gezetenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gegeten vandaag?
Volgens Radio 2 heet ze dit jaar gewoon weer Pink.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef TheVulture het volgende:
P!nk-godin, wat een fantastisch concert was het op het Malieveld dit jaar![]()
Kort maar krachtig, kenmerkend voor de blitzkrieg.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel een kort feestje met de Ramones
goormettenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
overgebleven rollade, kip en saladequote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
1,2,3,4 Hey Ho, Let's Go!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel een kort feestje met de Ramones
The Artist Formerly Known as P!nkquote:Op donderdag 26 december 2019 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens Radio 2 heet ze dit jaar gewoon weer Pink.
Niks mis met gourmetten.quote:
Ik zie toch echt een ! in d'r naam staanquote:Op donderdag 26 december 2019 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens Radio 2 heet ze dit jaar gewoon weer Pink.
Mijn bijdrage was kiprollade en Surinaamse Bietensalade. Verder pompoensoep, stoofpeertjes en pulled pork. En dat alles onder het genot van een glas wijn. En jij?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
zo danquote:Op donderdag 26 december 2019 23:37 schreef Tris het volgende:
[..]
Mijn bijdrage was kiprollade en Surinaamse Bietensalade. Verder pompoensoep, stoofpeertjes en pulled pork. En dat alles onder het genot van een glas wijn. En jij?
ik ook, heerlijk die trieste onderlaagquote:Op donderdag 26 december 2019 23:36 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik stiekem haar mooiste nummer.
Iets waar smakeloze mensen op stemmen.quote:
Was alleen vandaag, gekookte aardappelen met kipschnitzels en sperziebonen gehad. Lekker Hollands.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik Beautiful Trauma, ook op gestemd dit jaarquote:Op donderdag 26 december 2019 23:36 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik stiekem haar mooiste nummer.
Heeft Sirolf dat weer aangepast. Was de 20e nog niet zo.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een ! in d'r naam staan
Ik kom een keer bij je eten!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:37 schreef Tris het volgende:
[..]
Mijn bijdrage was kiprollade en Surinaamse Bietensalade. Verder pompoensoep, stoofpeertjes en pulled pork. En dat alles onder het genot van een glas wijn. En jij?
Zuurvlees, met aardappelpuree, rode kool en spruiten. De restjes zuurvlees gaan als garnering in de vrijdagavondquichequote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
Pink is strafkampmuziek. Denk dat de Chinezen dit afspelen om de Oeigoeren te kraken.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iets waar smakeloze mensen op stemmen.
Ik hou helemaal niet van koken eigenlijkquote:
Eens.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:39 schreef Kyran het volgende:
Deze staat eigenlijk wel wat te laag.
Chinezen zijn tot alles in staat.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is strafkampmuziek. Denk dat de Chinezen dit afspelen om de Oeigoeren te kraken.
En toch heet die LP "It's Alive!"quote:Op donderdag 26 december 2019 23:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een live cd van ze waar ze iets van 42 nummers in drie kwartier spelen.
Geen wonder dat ze aan de lopende band dood neervielen.
klinkt in ieder geval erg lekkerquote:Op donderdag 26 december 2019 23:39 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van koken eigenlijk![]()
Maar dit keer was het goed gezelschap. Dan wil ik wel mijn best doen.
quote:
Heb je hier anders nooitquote:Op donderdag 26 december 2019 23:41 schreef Zorro het volgende:
Ik bespeur hier tegenstrijdige meningen.
Nee daarom verbaasde het me ook zoquote:
Dank jequote:Op donderdag 26 december 2019 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt in ieder geval erg lekker
quote:
Vreemd, dat gebeurt normaal nooit.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:41 schreef Zorro het volgende:
Ik bespeur hier tegenstrijdige meningen.
Hij heeft t nr npo productie stunt aangedragen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:29 schreef Kyran het volgende:
Van Koningsbrugge is geniaal in zijn rockband Zeus, maar Wit Licht hoeft niet van mij. Maar gast heeft echt een geniale rock stem.
Zo'n beetje na Frozen (niet de film) ging het snel fout met haar.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Madonna tegenwoordig echt geen noot meer kan zingen en zich toch iets te extreem opnieuw wil blijven uitvinden....
Maar ondertussen heeft ze wel weer een 26-jarige danser tussen d'r hamlappen liggen, doet ze goed
waren die er?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
Nog printscreens van geile wijven in het café?
Kom Terug komt pas op zondag om 12:00.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:43 schreef Robert1604 het volgende:
Gunst, wat gaat dat snel. Weer 10 links verder. Was even wederom aan familiezaken overgeleverd. Heb alle dingen niet gelezen. wanneer komt kom terug spinvis? En gaia.
[..]
Hij heeft t nr npo productie stunt aangedragen.
Hij heeft t nr als npo productie stunt aangedragen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:29 schreef Kyran het volgende:
Madonna heeft nooit kunnen zingen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Madonna tegenwoordig echt geen noot meer kan zingen en zich toch iets te extreem opnieuw wil blijven uitvinden....
Maar ondertussen heeft ze wel weer een 26-jarige danser tussen d'r hamlappen liggen, doet ze goed
mwah da's nu weer een van de minderequote:Op donderdag 26 december 2019 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n beetje na Frozen (niet de film) ging het snel fout met haar.
Gast...quote:Op donderdag 26 december 2019 23:44 schreef Robert1604 het volgende:
Gunst, wat gaat dat snel. Weer 10 links verder. Was even wederom aan familiezaken overgeleverd. Heb alle dingen niet gelezen. wanneer komt kom terug spinvis? En gaia.
[..]
Hij heeft t nr als npo productie stunt aangedragen.
Zo kan het ook Marco.quote:
Vooruit, inclusief Frozen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah da's nu weer een van de mindere
Dat is niet d'r eerste jonge hapje natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 23:45 schreef ok01 het volgende:
Madonna heeft tegenwoordig ook een 26 jarige vent aan de haak geslagen
Rollergirl in de lijst!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooruit, inclusief Frozen.
Ik vind er sowieso niet veel aan hoor, Madonna. Alleen heb ik wel gestemd op Dear Jessie.
wow dat vind ik dan weer een zeiknummerquote:Op donderdag 26 december 2019 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooruit, inclusief Frozen.
Ik vind er sowieso niet veel aan hoor, Madonna. Alleen heb ik wel gestemd op Dear Jessie.
die versie vind ik wel topquote:Op donderdag 26 december 2019 23:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Rollergirl in de lijst!
Limbo'squote:Op donderdag 26 december 2019 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Limbo's en hun dom klinkende accent
Dennis Rodman!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is niet d'r eerste jonge hapje natuurlijk
Je hebt thuis nu een poedel ter compensatie?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:46 schreef ok01 het volgende:
Bon Jovi![]()
![]()
Was altijd al een beetje verliefd op Jon
Hahaquote:Op donderdag 26 december 2019 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow dat vind ik dan weer een zeiknummer
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hebt thuis nu een poedel ter compensatie?
Ik ook zeker. Nog wel eens aangevraagd op The Boxquote:
Of ze zijn voor elkaar gemaakt natuurlijk. Misschien heten ze wel Tommy en Tinaquote:Op donderdag 26 december 2019 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bon Jovi draaien op je bruiloft.
Als dat geen scheiden wordt.
Wauw, the box... das oudquote:Op donderdag 26 december 2019 23:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik ook zeker. Nog wel eens aangevraagd op The Box
You Give Love a Bad Name vind ik de beste.quote:
Die is ook geweldigquote:Op donderdag 26 december 2019 23:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
You Give Love a Bad Name vind ik de beste.
Yes!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Music Television you control
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |