Je moet maar denken, zonder Jean Michel, Vangelis, Jan Hammer en Rob Papen waren de DJ's van nu er niet geweest.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:20 schreef Zorro het volgende:
De uitzondering op de regel: Electrospul wat ik mooi vind
Iets zegt me dat ie dat niet kan waarderenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:20 schreef Niveath het volgende:
Lekkere synthmuziek. Had wel bij Don Leo gemogen deze.
Tot zover de feitjes.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:18 schreef Evertjan het volgende:
Amerikaanse band die populairder was in NL dan in de USA
Eigenlijk mag je van mij door elk liedje van boven de 5:55 heen praten.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:19 schreef ok01 het volgende:
[..]of door de solo van Comfortably Numb heen lult
Wat een lul he, die Jarrequote:Op donderdag 26 december 2019 23:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
Je moet maar denken, zonder Jean Michel, Vangelis, Jan Hammer en Rob Papen waren de DJ's van nu er niet geweest.
Juist wel! Heeft nog een hele docu gemaakt over de geschiedenis van electropopquote:Op donderdag 26 december 2019 23:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ie dat niet kan waarderen
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:21 schreef cafca het volgende:
Goeie zanger, die Jean Michel Jarre. Zingt tenminste niet door de muziek heen.
Wees blij dat dit niet bij Gijs zit, die was het intro nu nog vol aan het praten.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:21 schreef cafca het volgende:
Goeie zanger, die Jean Michel Jarre. Zingt tenminste niet door de muziek heen.
Is nog steeds een record volgens mijquote:Op donderdag 26 december 2019 23:22 schreef ok01 het volgende:
Jean Michel Jarre heeft gewoon een keer voor 3,5 miljoen mensen gespeeld
Dat zal Echoes wel een stuk interessanter makenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk mag je van mij door elk liedje van boven de 5:55 heen praten.
Neequote:Op donderdag 26 december 2019 23:22 schreef Evertjan het volgende:
nu ik deze plaat hoor vraag ik me af of Jan Hammer-Crockett's Theme er ook in staat????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |