Ik vond het matigjes.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:26 schreef Niveath het volgende:
[..]
Was dat live wel wat? Komt toch ook te laat enzo?
Over te populaire covers gesproken inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2019 23:27 schreef PzKpfw het volgende:
Straks ook echt Jeroen van Koningsbrugge
Ik beken dat ik het origineel ook pas later kende, hoewel ik ook pas een jaar of 17 was toen Ghetto Superstar uitkwam. En dat was de grote hit in Nederland toe ik emigreerde, dus houdt wel bepaalde waarde voor mequote:Op donderdag 26 december 2019 23:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Das ook zo idd, al is Islands In The Stream coveren wel heiligschennis
Ze heeft wel een kut ja.quote:
Groter probleem, ik ken het nu meer dan ik zou willen.quote:
Huismoeders en tienermeisjes.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:29 schreef matthijst het volgende:
Wie stemt hierop, waar kent iemand dit van.
Ik ben wel een kleine Jurk-fan... Niemand is een goed liedjequote:Op donderdag 26 december 2019 23:29 schreef Kyran het volgende:
Van Koningsbrugge is geniaal in zijn rockband Zeus, maar Wit Licht hoeft niet van mij. Maar gast heeft echt een geniale rock stem.
Was zeker een dikke hit en prima cover, snap dat het waarde voor je heeft in die situatiequote:Op donderdag 26 december 2019 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik beken dat ik het origineel ook pas later kende, hoewel ik ook pas een jaar of 17 was toen Ghetto Superstar uitkwam. En dat was de grote hit in Nederland toe ik emigreerde, dus houdt wel bepaalde waarde voor me
Van de film, Dreamgirls.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:29 schreef matthijst het volgende:
Wie stemt hierop, waar kent iemand dit van.
Hier krijst Beyonce nogquote:
Sommigen kickeren erop.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:31 schreef MTheBassman het volgende:
Dat deze onzin er nog instaat is ook een wonder.
Maak je geen zorgen, er komt zo wel een mod om je post te verwijderen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:31 schreef MTheBassman het volgende:
Je bent echt wel aan het meezingen! Net zoals iedereen in alle auto’s die we op de A1 inhalen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:31 schreef MTheBassman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |