SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Shadow Playquote:
Testament isquote:Op donderdag 26 december 2019 22:40 schreef Djeez het volgende:
[..]
Idd, de mooiste twee vandaag al geweest
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Don't Look Back in Anger voor mij.
Zelf ook op gestemd dit jaarquote:
Als ze genoeg geld bieden, zouden ze toch wel een reunie-tour doen? Hoop ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja idd...
Heb alleen niet de illusie dat die ruzie ooit nog over gaat.
Goed genoegquote:Op donderdag 26 december 2019 22:42 schreef Cee het volgende:
Ik luister niet mee dus ik ga voor de TT even uit van waar het in het topic over ging, sorry.
Ja hier moeten we het qua Ierse invloeden doen met Wild Rover bijvoorbeeldquote:Op donderdag 26 december 2019 22:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Shadow Play
En veel belangrijker: Niet in de lijst
Kan niet, die hadden we gisteren al.quote:
Of Clannadquote:Op donderdag 26 december 2019 22:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja hier moeten we het qua Ierse invloeden doen met Wild Rover bijvoorbeeld
Ik heb ze in ‘96 in de Vredenburg gezien, toen kapte Liam er halverwege mee, ging Noel akoestisch verder.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als ze genoeg geld bieden, zouden ze toch wel een reunie-tour doen? Hoop ik.
Speelden ze toen ook al Night on Broadwayquote:Op donderdag 26 december 2019 22:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan niet, die hadden we gisteren al.
Epic.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze in ‘96 in de Vredenburg gezien, toen kapte Liam er halverwege mee, ging Noel akoestisch verder.
Zonder Liam is het beter, dat scheelt dan weer.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze in ‘96 in de Vredenburg gezien, toen kapte Liam er halverwege mee, ging Noel akoestisch verder.
Daar gaan we gewoon op wachten natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 22:43 schreef PzKpfw het volgende:
Verdomme Appleknockers Flophouse midden in de nacht
de beste staat er helemaal niet inquote:Op donderdag 26 december 2019 22:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan niet, die hadden we gisteren al.
Morgen klussen dus niet heel verstandig.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:43 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Daar gaan we gewoon op wachten natuurlijk
Die komt vlak voor mijn 1e stemlijstgenot, word nog een lange nachtquote:Op donderdag 26 december 2019 22:43 schreef PzKpfw het volgende:
Verdomme Appleknockers Flophouse midden in de nacht
Dat is wel een beetje waar ik bang voor ben als ze ooit een reünie-tour gaan doen. Dat ze dan een paar optredens voor het optreden in Nederland ermee stoppenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
Speelden ze toen ook al Night on Broadway
Eensch, zeker de beste van de disco Bee Geesquote:
En Voltooid Verleden Tijdquote:Op donderdag 26 december 2019 22:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die komt vlak voor mijn 1e stemlijstgenot, word nog een lange nacht
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Eensch, zeker de beste van de disco Bee Gees
Slide Away is het enige juiste antwoord.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
The Masterplan, jongens.
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:44 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
You Win Again natuurlijk. Het nummer. Niet dat ik dat nu tegen jou zeg. Dat je wint. En zo.
Kutpubliek. Nederland, smakeloos.quote:
Deze post, ik nomineer hemquote:Op donderdag 26 december 2019 22:47 schreef Zorro het volgende:
Dit is niet het beste nummer van The Opposites. Naar mijn mening hebben The Opposites hun beste nummer nooit gemaakt.
Vrij naar Herman Finkers
Champagne Supernova.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Slide Away is het enige juiste antwoord.
Dit kan op een tegeltjequote:Op donderdag 26 december 2019 22:47 schreef Zorro het volgende:
Dit is niet het beste nummer van The Opposites. Naar mijn mening hebben The Opposites hun beste nummer nooit gemaakt.
Vrij naar Herman Finkers
Heeft Patrick Kicken gelijk door te beweren dat Rob Stenders vanmiddag te ver ging door Wat Zou Je Doen al na 1 minuut af te kappen? Ik ben er nog niet helemaal uit. Voor een enkele keer zou je het kunnen opvatten als 'humoristisch', maar wie zegt dat dit geen precedent oplevert? Uiteindelijk krijgen alle dj's genoeg tijd om tussen de platen door te praten. Als ze te veel lullen is dat hun probleem. De Top 2000 hoort in dienst van de muziek te staan, niet van de dj's. De dj's zijn niet te sterren, dat is de luisteraarquote:Op donderdag 26 december 2019 22:27 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]Nagenietentwitter:TomCroesNL twitterde op donderdag 26-12-2019 om 16:01:49Hahaha Rob Stenders held! Kapt gewoon even Marco Borsato Ali B- Wat zou je doen af 😂😂😂. #Top2000 #Top2000cafe #NPORadio2 #Watdoetdieplaatindelijst https://t.co/cTfz1X5gvB reageer retweet
Dan kun je nog 1 nummer blijven hangen voor Suzan en Freekquote:Op donderdag 26 december 2019 22:48 schreef ok01 het volgende:
Ik ga proberen op te blijven voor Sam Cooke vandaag
Je valt in een prima nummerquote:
Laagste notering ooitquote:
Goeie zaak en welkom terugquote:Op donderdag 26 december 2019 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, lange rit huiswaarts.
Mevrouw Pippen rijdt, ik was de designated drinker.
Tuurlijk heeft Kicken gelijk, het kan echt niet. Daarom moet Stenders geen hitlijsten presenteren, maar lekker alleen zijn eigen programma('s). Daarin is hij 1 van de besten.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heeft Patrick Kicken gelijk door te beweren dat Rob Stenders vanmiddag te ver ging door Wat Zou Je Doen al na 1 minuut af te kappen? Ik ben er nog niet helemaal uit. Voor een enkele keer zou je het kunnen opvatten als 'humoristisch', maar wie zegt dat dit geen precedent oplevert? Uiteindelijk krijgen alle dj's genoeg tijd om tussen de platen door te praten. Als ze te veel lullen is dat hun probleem. De Top 2000 hoort in dienst van de muziek te staan, niet van de dj's. De dj's zijn niet te sterren, dat is de luisteraar
Hippies sterven uit.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Laagste notering ooit
[ afbeelding ]
Het helpt wel mee om in slaap te vallenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Dan kun je nog 1 nummer blijven hangen voor Suzan en Freek
Groeten aan mevrouw Pippenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, lange rit huiswaarts.
Mevrouw Pippen rijdt, ik was de designated drinker.
Onder Nick en Simon zelfsquote:Op donderdag 26 december 2019 22:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Laagste notering ooit
[ afbeelding ]
Ik vind dat programma dat ze samen met Kees Tol maken wel leuk.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:53 schreef Pumpalov het volgende:
Ik vind het echt zuur dat Pik en Piemel écht zoveel muziekkennis hebben en zelf naar zulke toffe muziek luisteren maar vervolgens zelf met dit soort muziek komen.
Toegegeven, het zal ze geen windeieren hebben gelegd. Maar volgens mij kunnen ze beter dan dit.
Dit! Als je je groter voelt dan deze hitlijst moet je lekker vrij nemen tussen Kerst en Oud en Nieuw.... je schoffeert mensen die stemmen voor wie zo'n lied wel waarde heeftquote:Op donderdag 26 december 2019 22:52 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft Kicken gelijk, het kan echt niet. Daarom moet Stenders geen hitlijsten presenteren, maar lekker alleen zijn eigen programma('s). Daarin is hij 1 van de besten.
die Kicken is ook flapdrol eerste klasquote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heeft Patrick Kicken gelijk door te beweren dat Rob Stenders vanmiddag te ver ging door Wat Zou Je Doen al na 1 minuut af te kappen? Ik ben er nog niet helemaal uit. Voor een enkele keer zou je het kunnen opvatten als 'humoristisch', maar wie zegt dat dit geen precedent oplevert? Uiteindelijk krijgen alle dj's genoeg tijd om tussen de platen door te praten. Als ze te veel lullen is dat hun probleem. De Top 2000 hoort in dienst van de muziek te staan, niet van de dj's. De dj's zijn niet te sterren, dat is de luisteraar
Ik ben het amper ooit eens met Kicken maar in dit geval verwoordt hij precies mijn gedachte.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die presenteert m volgend jaar niet meer gok ik zoquote:Op donderdag 26 december 2019 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe begrijpelijk die actie van Stenders ook.
Hij maakt zichzelf belangrijker dan die lijst en dat is niet ok.
Dus -1 voor Stenders.
Euro ingezet.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die presenteert m volgend jaar niet meer gok ik zo
Op zich mee eens, maar als ze het tijdens Pokemon of tijdens Normaal zouden doen zou ik het wel weer briljant vinden. Onder het motto: troll de troll.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Niet zo goed als de rapper maar nog steeds okéquote:
Exact. Ik denk dat een hoop andere dj's zo'n actie niet hadden kunnen flikken. Stenders heeft dan blijkbaar om een vage reden toch meer krediet...quote:Op donderdag 26 december 2019 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
Dus -1 voor Stenders.
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:56 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Niet zo goed als de rapper maar nog steeds oké
Uitgerangeerde DJ, lekker lullen vanaf de zijlijn...quote:Op donderdag 26 december 2019 22:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die Kicken is ook flapdrol eerste klas
Zelfs dan niet, hoewel mijn verleiding ook groot zou zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 22:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar als ze het tijdens Pokemon of tijdens Normaal zouden doen zou ik het wel weer briljant vinden. Onder het motto: troll de troll.
Ik vind het ook een sterke djquote:Op donderdag 26 december 2019 22:56 schreef MTheBassman het volgende:
Paul doet het weer hartstikke prima vanavond.
Was er jaren terug niet een nummer dat ze uit de lijst hebben gehouden want trollstemmen?quote:Op donderdag 26 december 2019 22:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar als ze het tijdens Pokemon of tijdens Normaal zouden doen zou ik het wel weer briljant vinden. Onder het motto: troll de troll.
Nee, Patrick heeft zeker ongelijk. Zijn al genoeg dj's die nooit hun mening laten doorschemeren en zich altijd maar neutraal opstellen. Het is prima dat die er zijn, maar figuren als Stenders moeten er ook zeker zijn om het leuk en verrassend te houden zonder het te serieus te nemen..quote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit! Als je je groter voelt dan deze hitlijst moet je lekker vrij nemen tussen Kerst en Oud en Nieuw.... je schoffeert mensen die stemmen voor wie zo'n lied wel waarde heeft
Ik denk dat zelfs JD van mening is dat Rob te ver gaat, hoe kut de muziek ook mag zijn. Muziek is groter dan de dj die het aan elkaar moet praten, voor eeuwig en altijd. Stenders moet maar gewoon cabaretier worden als z'n ego te groot is voor de radio.quote:
Het kan gebeuren, maar dit was gewoon een bewuste actie, het lied daarna werd wel weer volledig gedraaid, en net toevallig bij Borsato waar Stenders een grafhekel aan heeft komt ie ineens in tijdnood... surequote:Op donderdag 26 december 2019 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitgerangeerde DJ, lekker lullen vanaf de zijlijn...
En verder is het sowieso een discussie van lik me reet, het nummer staat het hele jaar op YT en Spotify en de ekte fans hebben zelfs de CD.
Er zal nog wel een nummer deels sneuvelen deze editie, so what...
Een paar jaar terug zei hij iets lelijks over de 3J's, vlak voordat hij ze draaide. Geen idee meer hoe dat precies zat.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:58 schreef Niveath het volgende:
Stenders had het zeker niet moeten doen, maar ik begrijp het wel.
Was dit de eerste keer eigenlijk?
Middle of the road, staat die er eigenlijk ook in?quote:Op donderdag 26 december 2019 22:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Favorieten dit uur:
1. Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm
2. Scott McKenzie - San Francisco
3. Elton John - Sorry Seems To Be The Hardest Word
4. Nick & Simon - Kijk Omhoog
5. Boudewijn de Groot - Een Meisje van 16
6. Bee Gees - Nights on Broadway
7. The Rolling Stones - As Tears Go By
8. Oasis - Live Forever
9. George Michael - You Have Been Loved
10. J. J. Cale - After Midnight
11. The Beatles - A Hard Day's Night
12. Genesis - Home By The Sea
13. The Doobie Brothers - What A Fool Believes
14. The Beatles - She's Leaving Home
15. One Direction - Story Of My Life
16. The Opposites - Slapeloze Nachten
Al met al redelijk middle of the road, dit uur. Niet echt enorme uitschieters naar boven of beneden.
Volgens mij wel, genoeg nummers die maar door emmeren.quote:
Oh, ik heb As Tears Go By gemist. Op gestemdquote:Op donderdag 26 december 2019 22:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Favorieten dit uur:
1. Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm
2. Scott McKenzie - San Francisco
3. Elton John - Sorry Seems To Be The Hardest Word
4. Nick & Simon - Kijk Omhoog
5. Boudewijn de Groot - Een Meisje van 16
6. Bee Gees - Nights on Broadway
7. The Rolling Stones - As Tears Go By
8. Oasis - Live Forever
9. George Michael - You Have Been Loved
10. J. J. Cale - After Midnight
11. The Beatles - A Hard Day's Night
12. Genesis - Home By The Sea
13. The Doobie Brothers - What A Fool Believes
14. The Beatles - She's Leaving Home
15. One Direction - Story Of My Life
16. The Opposites - Slapeloze Nachten
Al met al redelijk middle of the road, dit uur. Niet echt enorme uitschieters naar boven of beneden.
1-0 voor Stenders dus.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
Dus -1 voor Stenders.
Somboddie toe lof?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:00 schreef cafca het volgende:
Ik vind eigenlijk maar één nummer goed van Sjors Maaikuul
Al jaren niet meerquote:Op donderdag 26 december 2019 22:59 schreef Tris het volgende:
[..]
Middle of the road, staat die er eigenlijk ook in?
Jeff Bucketlyquote:
A different cornerquote:Op donderdag 26 december 2019 23:00 schreef cafca het volgende:
Ik vind eigenlijk maar één nummer goed van Sjors Maaikuul
Zo te zien niet, hebben best leuke hippienummers.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:59 schreef Tris het volgende:
[..]
Denk dat we de Mississippi niet gaan bevarenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:59 schreef Tris het volgende:
[..]
Ja, maar niet tijdens de Top 2000. Anders kunnen mensen net zo goed niet stemmen.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nee, Patrick heeft zeker ongelijk. Zijn al genoeg dj's die nooit hun mening laten doorschemeren en zich altijd maar neutraal opstellen. Het is prima dat die er zijn, maar figuren als Stenders moeten er ook zeker zijn om het leuk en verrassend te houden zonder het te serieus te nemen..
Ja, en nu?quote:Op donderdag 26 december 2019 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kan gebeuren, maar dit was gewoon een bewuste actie, het lied daarna werd wel weer volledig gedraaid, en net toevallig bij Borsato waar Stenders een grafhekel aan heeft komt ie ineens in tijdnood... sure
Mwah, hij doet dit soort ongein al jaren, openlijk haten op nummers, er doorheen lullen als hij het niks vindt. Hij heeft immuniteit.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die presenteert m volgend jaar niet meer gok ik zo
Of Soleil Soleil. Zet hem op het lijstje volgend jaar denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk dat we de Mississippi niet gaan bevaren
De eerste van t uur is meteen de leukste!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:02 schreef MTheBassman het volgende:
1493 Handle With Care Traveling Wilburys
1492 Summertime Ella Fitzgerald & L. Armstrong
1491 Run To The Water Live
1490 Oxygene IV Jean Michel Jarre
1489 Killing Me Softly Fugees
1488 Listen Beyoncé
1487 We All Stand Together Paul McCartney & Frog Chorus![]()
![]()
![]()
1486 Family Portrait P!nk![]()
1485 Blitzkrieg Bop Ramones
1484 Vogue Madonna
1483 In These Arms Bon Jovi
1482 Luka Suzanne Vega
1481 Europa Santana
Traveling Wilburys is een supergroep bestaande uitquote:Op donderdag 26 december 2019 23:02 schreef MTheBassman het volgende:
1488 Listen Beyoncé
![]()
![]()
1484 Vogue Madonna
1482 Luka Suzanne Vega
1481 Europa Santana
Van Baptiste Hamon? Leuk zomerliedjequote:Op donderdag 26 december 2019 23:02 schreef Tris het volgende:
[..]
Of Soleil Soleil. Zet hem op het lijstje volgend jaar denk ik.
The Ramones staan erin. Dus goed.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:02 schreef ok01 het volgende:
Ik zie al dat komend uur niet heel sterk wordt
Oxygene wordt een 'o die'quote:Op donderdag 26 december 2019 23:03 schreef Pumpalov het volgende:
1488 Listen Beyoncé
1487 We All Stand Together Paul McCartney & Frog Chorus
1486 Family Portrait P!nk
1484 Vogue Madonna
1482 Luka Suzanne Vega
1481 Europa Santana
Echt geen idee en lijkt me toch een titel die je op het eerste oog toch wel zou herinnerenquote:
Dit worden heel veel oh jaatjes.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:02 schreef MTheBassman het volgende:
1488 Listen Beyoncé
![]()
![]()
1484 Vogue Madonna
1482 Luka Suzanne Vega
1481 Europa Santana
Haal ze dus altijd door elkaar met Pussycatquote:Op donderdag 26 december 2019 23:02 schreef Tris het volgende:
[..]
Of Soleil Soleil. Zet hem op het lijstje volgend jaar denk ik.
Journalist sprak m ooit aan voor interview: "Hi Bon"quote:
Dat was Gerard Ekdom toch?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Journalist sprak m ooit aan voor interview: "Hi Bon"
Interview was meteen voorbij
Die en Santana zijn wel de hoogtepuntenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
The Ramones staan erin. Dus goed.
Die zat bij AC/DCquote:Op donderdag 26 december 2019 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo laat nog. Er zijn dus serieus mensen die daar om half 2 in de rij gaan staan geloof ik he?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:05 schreef Pumpalov het volgende:
Gelukkig zit ik onderweg in de auto naar het top 2000 cafe met mijn moeder en zusje wanneer die speelt dus wordt FEEST
Ken het van GTA IV. Bijzonder dat dit in de Top2000 staat, had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vervaging van dit soort songs bij jongere generaties...
Dat klopt. T begon allemaal met Roy die nog tijdens maken album 2 het lootje legde.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:05 schreef Isorden het volgende:
Volgens mij leven er van the Traveling Wilburys nog maar 2, Bob en Jeff
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:06 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Ken het van GTA IV. Bijzonder dat dit in de Top2000 staat, had ik niet verwacht.
Iemand toevallig Traveling Wilburys Vol. 2 in de kast? Al jaren zoekend
Was best een leuk grapje!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:06 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Ken het van GTA IV. Bijzonder dat dit in de Top2000 staat, had ik niet verwacht.
Iemand toevallig Traveling Wilburys Vol. 2 in de kast? Al jaren zoekend
Die van Roberta Flack is beter dan het origineel, die van the Fugees is een aanfluiting, jaquote:Op donderdag 26 december 2019 23:05 schreef Zorro het volgende:
Killing Me Softly - Roberta Flack:![]()
![]()
Killing Me Softly - The Fugees:![]()
![]()
![]()
WAT EEN GEDROCHT
My name is Lukaquote:
Het ontstijgt de term Supergroup zelfs een beetje.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:06 schreef Isorden het volgende:
Dit is wel heul veel talent in 1 band
Klopt. En Del Shannon zou ooit de overleden Roy Orbison vervangen, maar vond het nodig om zichzelf door zijn kop te schietenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:05 schreef Isorden het volgende:
Volgens mij leven er van the Traveling Wilburys nog maar 2, Bob en Jeff
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:05 schreef Strani het volgende:
Traveling Wilburys![]()
En ik heb er op gestemd, dit liedje.
Kan ik me voorstellen. Zeg dan gewoon Bonnie ofzo.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gelukkig medestandersquote:Op donderdag 26 december 2019 23:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Die van Roberta Flack is beter dan het origineel, die van the Fugees is een aanfluiting, ja
StraniGODquote:Op donderdag 26 december 2019 23:05 schreef Strani het volgende:
Traveling Wilburys![]()
En ik heb er op gestemd, dit liedje.
De man heet Jon, dus noem em gewoon zoquote:Op donderdag 26 december 2019 23:07 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Zeg dan gewoon Bonnie ofzo.
Volgens mij niet. Daarom gaan we altijd laat (familietraditiequote:Op donderdag 26 december 2019 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo laat nog. Er zijn dus serieus mensen die daar om half 2 in de rij gaan staan geloof ik he?
Suzanne was echt een schatjequote:Op donderdag 26 december 2019 23:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
My name is Luka
I live on the second floor
3 tot 5 uur geloof ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat dat cafe ook op een gegeven moment dicht ging?
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mooie clip met die schommelstoel met gitaar van Orbison
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, die is ook prachtig. Met die schommelstoel van Roy
Vind die zelf ook mooier jaquote:
De tap wel.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat dat cafe ook op een gegeven moment dicht ging?
Eens.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een gotspe dat de Beatles niet eens een nummer bij de beste 50 hebben
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:10 schreef Strani het volgende:
Conclusie: Volgend jaar allemaal veel Traveling Wilburys stemmen!
Ik kan eigenlijk alleen maar bedenken dat er gewoon zo veel liedjes van de Beatles zijn waaruit mensen moeten kiezen, dat je snel hebt dat er heel veel in de Top 2000 staan maar er geen één echt uitschiet.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hadden ze maar niet zoveel mooie nummers moeten maken.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
De tijdloze 100 had jarenlang geen beatlesnummer vanwege dit fenomeenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk alleen maar bedenken dat er gewoon zo veel liedjes van de Beatles zijn waaruit mensen moeten kiezen, dat je snel hebt dat er heel veel in de Top 2000 staan maar er geen één echt uitschiet.
Queen kan het ook.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet zoveel mooie nummers moeten maken.
Gewoon doen wat Normaal doet. Één tijdloos liedje over keerls en je zit gebakken in de top 10.
Lastig gegeven, inderdaad. Maar weinig aan te doen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:12 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
De tijdloze 100 had jarenlang geen beatlesnummer vanwege dit fenomeen
Ze hebben nog twee dodenkaarten overquote:Op donderdag 26 december 2019 23:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet zoveel mooie nummers moeten maken.
Gewoon doen wat Normaal doet. Één tijdloos liedje over keerls en je zit gebakken in de top 10.
Staat er dit jaar toch echt maar 2x inquote:Op donderdag 26 december 2019 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit liedje hoor je elke top 2000 zeker drie keer.
Alleen Brainbox verder toch?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit liedje hoor je elke top 2000 zeker drie keer.
Whiskey in the jar komt uit de 17e eeuwquote:Op donderdag 26 december 2019 23:12 schreef Isorden het volgende:
Een van de oudste nummers die er nog in staat, en als je kijkt naar het jaar waarin het is geschreven mischien wel het oudste
Of Dany Vera die een liedje schrijft over de eerste keer dat hij de Python ervaardequote:
Touchéquote:Op donderdag 26 december 2019 23:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Whiskey in the jar komt uit de 17e eeuw
Paul is allang een dead man joh.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben nog twee dodenkaarten over
House of the Rising Sun is ouder, lijkt me? En er zijn nog wel een paar traditionals.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:12 schreef Isorden het volgende:
Een van de oudste nummers die er nog in staat, en als je kijkt naar het jaar waarin het is geschreven mischien wel het oudste
Ja, da’s waar.quote:
Black Betty ook n goede kandidaatquote:Op donderdag 26 december 2019 23:13 schreef cafca het volgende:
[..]
House of the Rising Sun is ouder, lijkt me? En er zijn nog wel een paar traditionals.
Ik dacht uit de distilleerderij.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Whiskey in the jar komt uit de 17e eeuw
Slapen kan in 2020 ookquote:Op donderdag 26 december 2019 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah shit, ik zie dat mijn nummer 1 morgenochtend om iets over zessen komt. Dubio, als je dan wakker wordt slaap je niet echt gemakkelijk meer in (ik althans) en heb de slaap wel even nodig.
Ik dacht, ik sla deze woordgrap maar even overquote:Op donderdag 26 december 2019 23:15 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij worden we beflikkerd. Dit is helemaal niet live.
Uncertain Smile?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah shit, ik zie dat mijn nummer 1 morgenochtend om iets over zessen komt. Dubio, als je dan wakker wordt slaap je niet echt gemakkelijk meer in (ik althans) en heb de slaap wel even nodig.
Pom pom pomquote:Op donderdag 26 december 2019 23:15 schreef Strani het volgende:
Ik zie nu al uit naar We All Stand Together
Black Betty stemplaat genotquote:Op donderdag 26 december 2019 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Black Betty ook n goede kandidaat
A Day in the Life tochquote:Op donderdag 26 december 2019 23:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, da’s waar.
Dan hadden de Beatles maar een Bohemian Rhapsody moeten maken. Of niet zoveel.
Jij bent scherp en alert vanavondquote:Op donderdag 26 december 2019 23:15 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij worden we beflikkerd. Dit is helemaal niet live.
Op de site staat dat dit de live-versie moet zijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik dacht, ik sla deze woordgrap maar even over
En de Ramonesquote:Op donderdag 26 december 2019 23:15 schreef Strani het volgende:
Ik zie nu al uit naar We All Stand Together
En dan ook nog eens Jools Holland op piano als voorprogrammaquote:Op donderdag 26 december 2019 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Truste!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weltrusten allemaal
Ik probeer er morgen om half 12 weer te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |