Ik vind dat programma dat ze samen met Kees Tol maken wel leuk.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:53 schreef Pumpalov het volgende:
Ik vind het echt zuur dat Pik en Piemel écht zoveel muziekkennis hebben en zelf naar zulke toffe muziek luisteren maar vervolgens zelf met dit soort muziek komen.
Toegegeven, het zal ze geen windeieren hebben gelegd. Maar volgens mij kunnen ze beter dan dit.
Dit! Als je je groter voelt dan deze hitlijst moet je lekker vrij nemen tussen Kerst en Oud en Nieuw.... je schoffeert mensen die stemmen voor wie zo'n lied wel waarde heeftquote:Op donderdag 26 december 2019 22:52 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft Kicken gelijk, het kan echt niet. Daarom moet Stenders geen hitlijsten presenteren, maar lekker alleen zijn eigen programma('s). Daarin is hij 1 van de besten.
die Kicken is ook flapdrol eerste klasquote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heeft Patrick Kicken gelijk door te beweren dat Rob Stenders vanmiddag te ver ging door Wat Zou Je Doen al na 1 minuut af te kappen? Ik ben er nog niet helemaal uit. Voor een enkele keer zou je het kunnen opvatten als 'humoristisch', maar wie zegt dat dit geen precedent oplevert? Uiteindelijk krijgen alle dj's genoeg tijd om tussen de platen door te praten. Als ze te veel lullen is dat hun probleem. De Top 2000 hoort in dienst van de muziek te staan, niet van de dj's. De dj's zijn niet te sterren, dat is de luisteraar
Ik ben het amper ooit eens met Kicken maar in dit geval verwoordt hij precies mijn gedachte.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heeft Patrick Kicken gelijk door te beweren dat Rob Stenders vanmiddag te ver ging door Wat Zou Je Doen al na 1 minuut af te kappen? Ik ben er nog niet helemaal uit. Voor een enkele keer zou je het kunnen opvatten als 'humoristisch', maar wie zegt dat dit geen precedent oplevert? Uiteindelijk krijgen alle dj's genoeg tijd om tussen de platen door te praten. Als ze te veel lullen is dat hun probleem. De Top 2000 hoort in dienst van de muziek te staan, niet van de dj's. De dj's zijn niet te sterren, dat is de luisteraar
Die presenteert m volgend jaar niet meer gok ik zoquote:Op donderdag 26 december 2019 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe begrijpelijk die actie van Stenders ook.
Hij maakt zichzelf belangrijker dan die lijst en dat is niet ok.
Dus -1 voor Stenders.
Euro ingezet.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die presenteert m volgend jaar niet meer gok ik zo
Op zich mee eens, maar als ze het tijdens Pokemon of tijdens Normaal zouden doen zou ik het wel weer briljant vinden. Onder het motto: troll de troll.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Niet zo goed als de rapper maar nog steeds okéquote:
Exact. Ik denk dat een hoop andere dj's zo'n actie niet hadden kunnen flikken. Stenders heeft dan blijkbaar om een vage reden toch meer krediet...quote:Op donderdag 26 december 2019 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe begrijpelijk die actie van Stenders ook.
Hij maakt zichzelf belangrijker dan die lijst en dat is niet ok.
Dus -1 voor Stenders.
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:56 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Niet zo goed als de rapper maar nog steeds oké
Uitgerangeerde DJ, lekker lullen vanaf de zijlijn...quote:Op donderdag 26 december 2019 22:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die Kicken is ook flapdrol eerste klas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |