abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190866388
Geen antwoord?
pi_190867580
Snap alleen niet de agenda achter het vuurwerk verbod, dat heeft toch niets met links te maken? Legalisatie is vaak juist het standpunt van links. Ik ben overigens helemaal voor volledige legalisatie van vuurwerk, net als drugs - het zal alles er alleen maar veiliger en beter op maken.
pi_190867775
Wilders die 'minder, minder, minder' zou hebben geroepen.
pi_190867846
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 23:55 schreef Braindead2000 het volgende:
"Brits parlementslid: 'VS informeerde ons niet vooraf'
Groot-Brittannië is niet geïnformeerd over de Amerikaanse luchtaanval op Soleimani, zegt parlementslid Tom Tugendhat. Hij is de Britse commissievoorzitter van Buitenlandse Zaken. Tugendhat is er volgens The Guardian niet blij mee dat een van hun grootste bondgenoten hen niet op de hoogte brengt.

"Ik heb lang geloofd dat het doel van het hebben bondgenoten is dat we onze vijanden kunnen verrassen en niet elkaar." Hij wijst erop dat het een patroon is geweest van de Amerikanen om de laatste tijd niets te delen met de Britten. "En dat baart ons zorgen.""

Totaal oninteressant nieuws (1 van de honderden onbekende Britse PM's mag zijn verhaaltje doen dat hij niet ingelicht is, waar hebben we het for fucks sakes over :? ) maar toch ff meegnenomen voor de NOS. Altijd handig als je over 1 onderwerp je haat over meerdere groepen kan uiten.
Het is een liveblog, waarom zou dat niet genoemd mogen worden? :? Dat jij het niet interessant vindt is natuurlijk geen graadmeter.
pi_190868322
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 00:17 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Een liveblog van de staatsomroep over de dood van een Iraanse misdadiger tegen de menselijkheid, of zoals de NOS het verwoord: een moord door de Amerikanen die het arme slachtoffer een mes door de ribben hebben gestoken... van welke kant je het ook ziet, wat is de noodzaak om een heel artikel te wijden over een Brits parlementslid dat niet vooraf op de hoogte was :?
Een heel artikel? Je maakt van een mug een olifant, het is een stukje van enkele regels in een liveblog van tientallen (bijna 100) artikels.

https://nos.nl/liveblog/2(...)-oorlog-starten.html
pi_190885190
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 03:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Googleopdracht: Nos vlees

Resultaat:

-Nederlanders eten iets gezonder, vooral minder vlees
-Adviesraad: we moeten minder vlees eten
-Waarom het ons niet lukt om minder vlees te eten
-Minder vlees eten, gaat dat lukken
-'Korter douchen loont, maar minder vlees eten zet echt zoden aan de dijk
-Vleesvervangers bezig met snelle opmars, verkoop vlees daalt
-Dit doet vlees met het milieu
-Radicaal ander eetpatroon nodig voor mens en milieu, zeggen wetenschappers

Je zou bijna denken dat de NOS aan anti-vlees-propaganda doet. :o
Op elke willekeurige opdracht vind je heel veel resultaten. Denk dat je net zoveel pro-vlees artikels vindt.

Ik waardeer je enthousiasme, maar je vijandigheid jegens de NOS is wel enorm hoor. Het lijkt erop dat de NOS je ongeboren kind heeft afgenomen ofzo. Waarom ben je zo boos op de NOS eigenlijk?
pi_190885369
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 05:15 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Jij ziet geen enkele persoonlijke voorkeur in de berichtgeving van de NOS?
Dat zeg ik absoluut niet, maar tussen geen enkele voorkeur zien en de NOS voor ant-christ uitmaken zit een niet zo subtiel verschil. Vandaar dat ik me afvraag wat nou speciaal de NOS en niet een andere omroep jou heeft aangedaan om het bashen ervan een levensmissie te maken. :D

Vraag me gewoon af waar dat extreme anti-NOS fanaticisme vandaan komt. Is het alleen de NOS, of ook andere omroepen e.o. kanalen?
pi_190886813
Dit topic gaat helemaal nergens meer over. Er worden random nieuwsberichten van de NOS in gepost waar niks mis mee is. Er worden genoeg fouten gemaakt in de journalistiek, maar die zijn hier niet terug te vinden. Alleen fouten in de geestelijke gezondheidszorg.
  zondag 5 januari 2020 @ 11:04:03 #34
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190886828
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:02 schreef The_End het volgende:
Dit topic gaat helemaal nergens meer over. Er worden random nieuwsberichten van de NOS in gepost waar niks mis mee is. Er worden genoeg fouten gemaakt in de journalistiek, maar die zijn hier niet terug te vinden. Alleen fouten in de geestelijke gezondheidszorg.
Een agenda hebben en deze projecteren is natuurlijk niet per definitie een fout.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 11:23:00 #35
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_190887055
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:02 schreef The_End het volgende:
Probeer dan in ieder geval op inhoud te debunken ipv op de man te spelen.
A child is born with no state of mind.
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 11:24:25 #36
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_190887074
Opgeschoond. Inhoudelijk blijven aub.
A child is born with no state of mind.
pi_190887426
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 05:01 schreef Braindead2000 het volgende:
CDA'er De Jonge wil aantal immigranten beperken
https://nos.nl/artikel/23(...)ranten-beperken.html

Wat is dat nou weer? Waarom zet de NOS nou weer zo opzichtig "CDA'er" in de titel? Dat doen ze bijna nooit. Zeker niet bij een minister en vice-premier. Lijkt wel of de NOS de burger die bezorgd is over de enorme immigratie weg wil lokken van de FvD en PVV en richting de CDA wil sturen.
Zijn partij is relevant omdat De Jonge waarschijnlijk de volgende lijsttrekker wordt van het CDA. Dat betekent dat het iets zegt over de verhoudingen in de Tweede Kamer wanneer het immigratie betreft.

Verder is de NOS hier niet uniek in. GeenStijl noemt De Jonge bijvoorbeeld ook 'CDA-minister' in een stuk over hetzelfde onderwerp.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190887690
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 05:01 schreef Braindead2000 het volgende:
CDA'er De Jonge wil aantal immigranten beperken
https://nos.nl/artikel/23(...)ranten-beperken.html

Wat is dat nou weer? Waarom zet de NOS nou weer zo opzichtig "CDA'er" in de titel? Dat doen ze bijna nooit. Zeker niet bij een minister en vice-premier. Lijkt wel of de NOS de burger die bezorgd is over de enorme immigratie weg wil lokken van de FvD en PVV en richting de CDA wil sturen.
https://www.google.com/search?q=nos+CDA
https://www.google.com/search?q=nos+PVV
https://www.google.com/search?q=nos+VVD

Je claim lijkt een beetje onzin. Goh, wie had dat gedacht.
pi_190887698
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 04:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Aanval op militaire academie in Libië eist zeker 28 levens
https://nos.nl/artikel/23(...)zeker-28-levens.html

Enkele uren na de aanval weet de NOS al te vertellen hoeveel doden er minstens zijn gevallen en uit welke hoek het waarschijnlijk komt.

4 jaar lang hield de staatsomroep zijn muil dicht om bevriende partijen te beschermen, om de PVDA en de VVD te beschermen, toen met die 70 doden in Irak, en nu weten ze het al na een paar uur. :|W
https://www.google.com/search?q=nos+doden

Overal staan getallen bij. Je bent aan het liegen.
pi_190887744

[ Bericht 100% gewijzigd door SuperHartje op 05-01-2020 12:27:03 (Zie FB) ]
pi_190890770
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe de NOS ook weer bericht over die dood van die Iraanse generaal. :r Het lijkt wel of ze hem als een soort held zien. :r
pi_190891065
quote:
Precies, het feit dat onderwerp A vaak in het nieuws komt, betekent niet automatisch dat onderwerp B wordt vermeden. Braindead hier kan er ook wat van om de boel gekleurd weer te geven.
pi_190891106
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe de NOS ook weer bericht over die dood van die Iraanse generaal. :r Het lijkt wel of ze hem als een soort held zien. :r
Waar staat dat?
pi_190901382
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 08:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Gisteren ging de halve uitzending van Stichting Ideële Reclame, ook wel bekend onder de naam 8 uur journaal, over vuurwerkverbod, roken en boompjes planten voor het klimaat. :')
Ik vroeg me al af wat de campagne gaat zijn met betrekking tot de flat branden, er zijn dagelijks flat branden...

Ineens is dat een heel ding bij de NOS.
  maandag 6 januari 2020 @ 22:15:16 #45
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190911429

https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20200106

Zijn roeping: NOS bashen
Profiel Praktisch failliet en wekelijks de straat op om met stickers te strijden tegen de NOS. Dit is Tilasmi Frigge.

Iemand hier iets bij deze gozer gekocht? Lacht je achter je rug om gewoon uit :D
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_190915011
Trump is natuurlijk net zo goed een massamoordenaar.
Conscience do cost.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 09:30:21 #47
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_190915734
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:51 schreef ems. het volgende:
Trump is natuurlijk net zo goed een massamoordenaar.
Ik vind verdediging toch iets anders als massa moordenaar.
trump kreeg info van overlopers van het Iraanse regime in meen maart en vanaf mei heeft men die vent gevolgd om hem om te brengen omdat er blijkbaar nogal wat aanslagen aan kwamen op US etc
pi_190915795
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:30 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

trump kreeg info van overlopers van het Iraanse regime in meen maart en vanaf mei heeft men die vent gevolgd om hem om te brengen omdat er blijkbaar nogal wat aanslagen aan kwamen op US etc
Volgens de inlichtingendiensten die de IMPOTUS niet vertrouwd, maar nu ineens wel?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_190915925
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:30 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Heb je daar ook een bron voor?

Want die vent volgen was niet nodig, naar ik begrijp. Hij verstopte zich namelijk niet. De meeste grote inlichtingendiensten wisten dagelijks waar Soleimani zich bevond.

Dus hoe kom je aan die wijsheid?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 7 januari 2020 @ 09:50:47 #50
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_190915934
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Volgens de inlichtingendiensten die de IMPOTUS niet vertrouwd, maar nu ineens wel?
Het gaat om documenten en als je al een lange tijd iemand volgt dan is er meer duidelijkheid .
Maar goed jij stond natuurlijk ook obama te veroordelen op het doden van bin laden.

Voor mij is het iig pas 100 procent duidlelijk hoe de situatie is over een tijdje, want nu is het nog vrij vroeg voor conclusies

Hoe komt het trouwens toch dat zoveel obama mensen diepe banden hadden met iran?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')