SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Kut je was me al voorquote:Op donderdag 26 december 2019 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Metallica is beter.
quote:
Moest lachen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jammer dat Johnny niet nog een versie met Mary J heeft opgenomen, kon die er ook in
Ik snap niet zo goed waar die Cash-hype opeens vandaan komt.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog zo'n Cash-cover omdat t moet
quote:Op donderdag 26 december 2019 16:24 schreef alopio het volgende:
JAAAAA toch top2000 hiergeen Q music
FEESTquote:Op donderdag 26 december 2019 16:24 schreef alopio het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
Origineel van Bono is beter
Iets met collega's die alleen Q-music draaien?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:24 schreef alopio het volgende:
Waar?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:24 schreef alopio het volgende:
"hier"quote:
Ja, want één is genoegquote:Op donderdag 26 december 2019 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
Laat deze er maar in, kunnen die andere versies eruit.
Jaquote:Op donderdag 26 december 2019 16:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Serieus?
Hoor liever Cash' stem dan dat gejammer van Bono
Zijn wel met 4 nummers gestegen en eentje er nieuw inquote:
Nee familie,quote:Op donderdag 26 december 2019 16:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Iets met collega's die alleen Q-music draaien?
Zoals gezegd, matige DAB als zelfs Eros en Tina harder zijn gestegen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dames en heren...de DAB van Keith Flint. Wat eerder ingezet dan verwacht, maar dat telt ook
Tja dat houdt je altijd. Per saldo is The prodigy wel lekker gestegen dit jaarquote:Op donderdag 26 december 2019 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals gezegd, matige DAB als zelfs Eros en Tina harder zijn gestegen.
3x live gezienquote:Op donderdag 26 december 2019 16:28 schreef Poppejans het volgende:
Keith held!
Live echt super tof vond ik. Heb gestemd op Firestarter dit jaar
Ik zag ze op Pinkpop wat jaren terug. Iets met hoofdpodium en 20:30 starten in de zomer. Faalhazen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
Prodigy was geweldig op Pukkelpop 2013.
Nog niet afgehaakt?quote:
Net terug na het veldrijden kijken, eens kijken of we het zo tijdens het eten voorbereiden enzo volhoudenquote:
Bee Gees ja?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:30 schreef Kyran het volgende:
2x live gezien, eerste keer was op Rock am Ring in 2008, waar ze tussen 200 en 400 in de stromende regen alles kapot speelden. Wat een ervaring was dat zeg.
quote:Op donderdag 26 december 2019 16:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Net terug na het veldrijden kijken, eens kijken of we het zo tijdens het eten voorbereiden enzo volhouden
Classic Pinkpopprobleem ja. Op Pukkelpop speelden ze tot 2 uur ofzo.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zag ze op Pinkpop wat jaren terug. Iets met hoofdpodium en 20:30 starten in de zomer. Faalhazen.
Oh zalig!quote:
Mooi momentje om binnen te vallen dan.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Net terug na het veldrijden kijken, eens kijken of we het zo tijdens het eten voorbereiden enzo volhouden
Ah, je wist het niet zeker, vandaar dat vraagteken.quote:
Die covers altijd maar weer he?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hüsker Dü zich deze nognognog..
Het is net de bagageband op Schiphol.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die covers altijd maar weer he?
Weet niet hoe oud je bent. Maar destijds wel een hit hoorquote:
Nou idd zeg... Bloedirritant ditquote:
Ik wilde net zeggen, heel klein beetje maar.quote:
Ach, deze leeft tenminste nog.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, heel klein beetje maar.
Kan Ringo Starr nog een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
Lekkere drumpartij van Grohl ook op deze plaat.
Helaas wel op achteruitgegaan deze laatste jaren.quote:
Dat knobbeltje op zijn stembanden weghalen was wat te middeleeuws gedaanquote:Op donderdag 26 december 2019 16:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Helaas wel op achteruitgegaan deze laatste jaren.
Die New wave versie ja, die is ook lachen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een 4-vinyl-box van Nevermind, daar staat een snelle versie van dit nummer op. Ook leuk.
Die speelt lekker bassman.quote:
Oja, dit was met die vorige drummer nog.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
Lekkere drumpartij van Grohl ook op deze plaat.
Prikkebeen is ook al flink gestegen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
108 plekken winst. Ik luister zonder lijst dus weet niks van de rest, behalve ook een stijging voor Avond, maar t lijkt erop dat Boudewijns afscheidsaankondiging m geen windeieren heeft gelegd
Omdat die vorig jaar rond deze tijd al was geweest, bedoel je?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prikkebeen is ook al flink gestegen.
Ik hou het meest van Bleach, die heeft echt heerlijke vieze platen ertussen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:42 schreef jrwl het volgende:
In Utero is mijn favoriet, maar Nevermind vind ik ook een fantastisch album.
Die zat vorig jaar in de eerste nacht.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat die vorig jaar rond deze tijd al was geweest, bedoel je?
vrij hoog samen met The Day that Curly Bill shot down Crazy Sam McGeequote:Op donderdag 26 december 2019 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
Op de lijst van onnodig lange liedtitels.
de Bleach tracks vind ik vooral live geniaal.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hou het meest van Bleach, die heeft echt heerlijke vieze platen ertussen.
Prisencolinensinainciusolquote:Op donderdag 26 december 2019 16:45 schreef Sabata het volgende:
[..]
vrij hoog samen met The Day that Curly Bill shot down Crazy Sam McGee
I'm only happy when it rainsquote:Op donderdag 26 december 2019 16:45 schreef Kyran het volgende:
Wel jammer dat Garbage te onbekend is voor de top2000. Hoort er wat mij betreft ook in.
quote:Op donderdag 26 december 2019 16:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
I'm only happy when it rains
En You Probably Couldn’t See for the Lights but You Were Staring Straight at Me.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:45 schreef Sabata het volgende:
[..]
Op gestemd, doe ik al jaren, but no goquote:Op donderdag 26 december 2019 16:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
I'm only happy when it rains
Only Happy when it Rains heeft wel de boot gemist betreffende 90s classics ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:45 schreef Kyran het volgende:
Wel jammer dat Garbage te onbekend is voor de top2000. Hoort er wat mij betreft ook in.
Doe maar Bad Boyfriend, dan staat Grohl met 5 bands in de lijstquote:Op donderdag 26 december 2019 16:45 schreef Kyran het volgende:
The Black Hawk War, or, How to Demolish an Entire Civilization and Still Feel Good About Yourself in the Morning, or, We Apologize for the Inconvenience but You're Going to Have to Leave Now, or, 'I Have Fought the Big Knives and Will Continue to Fight Them Until They Are Off Our Lands!quote:Op donderdag 26 december 2019 16:45 schreef Sabata het volgende:
[..]
Sticky Honey van Juliette Lewis kan er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe maar Bad Boyfriend, dan staat Grohl met 5 bands in de lijst
Them Crooked Vultures?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sticky Honey van Juliette Lewis kan er ook nog wel bij.
(Wie is de vierde?)
nee, een drolquote:
Eens, misschien nog de Bond song The World is not Enoughquote:Op donderdag 26 december 2019 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Only Happy when it Rains heeft wel de boot gemist betreffende 90s classics ja.
Verder zie ik niet echt een nummer wat erin hoort, ja op persoonlijke noot vind ik Vow echt een fantastisch nummer, maar ja zelfs No Reply staat er al niet meer in..
Dan kunnen we Conchita met haar Wurst ook gelijk toevoegen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eens, misschien nog de Bond song The World is not Enough
FF, Nirvana, QotSA, Tenacious D.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sticky Honey van Juliette Lewis kan er ook nog wel bij.
(Wie is de vierde?)
Die staan er niet in, toch? Maar hij bedoelt denk ik Tenacious D, als die erin staan..quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kunnen we Conchita met haar Wurst ook gelijk toevoegen.
Was vergeten dat die er niet in staan. Maar als die er een keertje inkomen zou hij er met zes bands instaan.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staan er niet in, toch? Maar hij bedoelt denk ik Tenacious D, als die erin staan..
Shake Your Blood van Probot en Only van Nine Inch Nails er nog inquote:Op donderdag 26 december 2019 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
David Bowie - I've Been Waiting For You.
Cover van Neil Young met Grohl op gitaar.
Prodigy - Run With The Wolves en Killing Joke - Asteroid kunnen er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Was vergeten dat die er niet in staan. Maar als die er een keertje inkomen zou hij er met zes bands instaan.
Als fan van racespelletjes hoorde je die om de vijf titels wel langskomenquote:
Dimension wordt te pas en onpas in films gebruikt.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:53 schreef Kyran het volgende:
Ik ken verder weinig van ze eigenlijk
Joker & The Thief is ook heerlijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:53 schreef Kyran het volgende:
Ik ken verder weinig van ze eigenlijk
Ik vind dit best vergelijkbaar met die plaat van Led Zep netquote:
Ik hoor hier meer structuur in, ik heb structuur nodig merk ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit best vergelijkbaar met die plaat van Led Zep net
Heb dankzij een vrij vroeg jaren 90 SNES race spelletje deze nummers leren kennen, al wist ik de namen pas jaren later:quote:Op donderdag 26 december 2019 16:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
Als fan van racespelletjes hoorde je die om de vijf titels wel langskomen
Deze jongen weet.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:55 schreef Hamlapjes het volgende:
BLØF MET HARDER DAN IK HEBBEN KAN!
Ik vind Mr Blue Sky ook best een ongestructureerde plaatquote:Op donderdag 26 december 2019 16:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor hier meer structuur in, ik heb structuur nodig merk ik.
quote:
Nieuwe plaat?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Who lijkt ook flink gestegen met meerdere platen, is daar een verklaring voor?
Al twee keer dit uur.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:58 schreef Kyran het volgende:
Ruud met iedere dag zijn Rico geschreeuw erdoor
Jaja, gewoon een excuus om niet naar de schoonfamilie te gaan maar op de bank te gaan fokken met de top2000 aan :pquote:Op donderdag 26 december 2019 16:57 schreef Kyran het volgende:
Zo, pijnstiller begint werken![]()
Waren onderweg naar familie, maar halverwege zulke hoofdpijn aanvallen gehad dat het niet verantwoord was om door te rijden. Nu maar stoned van de medicijnen hangen op de bank.
Dat vind ik ook heel tof! Blokken die van hot naar her springen maar binnen die blokken moet ik er nog wel chocola van maken. Dat hupserige van het begin, naar de nieuwe opbouw met dat koor. Als die blokken ook een allegaartje zouden zijn dan zou ik het echt niks vinden maar juist doordat het zo'n herkenbare stukken muziek zijn die manisch aan elkaar worden geregen vind ik het extra spannend en mooi.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Mr Blue Sky ook best een ongestructureerde plaatEn daarom ook lekker. Word je van de ene kant naar de andere kant geslingerd.
Nou, wil best een heeeeel klein beetje top2000 missen als ik een tikje minder hoofdpijn magquote:Op donderdag 26 december 2019 16:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Jaja, gewoon een excuus om niet naar de schoonfamilie te gaan maar op de bank te gaan fokken met de top2000 aan :p
Nee hoor, beterschap
Begint ook vervelend te worden. Het lijkt sowieso dat hij er de laatste tijd minder zin in heeft, altijd van die soundbites overal onder gooien, ongeacht het nummer.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:58 schreef Kyran het volgende:
Ruud met iedere dag zijn Rico geschreeuw erdoor
Ik vind Superheroes nog wel een aardig nummer.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:01 schreef MTheBassman het volgende:
Wel beginnend met The Script. Over een band met alleen maar zeikliedjes gesproken.
Allebei zaagsel inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:03 schreef jrwl het volgende:
The Road Head van City To City en Everybody hurts van REM zijn hetzelfde nummer toch?
Dat is het origineel van Als Het Avond Is.quote:
Bij Vertigo denk ik altijd hieraanquote:Op donderdag 26 december 2019 16:45 schreef MTheBassman het volgende:
U2 heb ik ook nooit wat mee gehad. Vertigo en Sunday Bloody Sunday zijn nog wel leuk.
Die van the monkees ken je 100%quote:Op donderdag 26 december 2019 17:03 schreef Kyran het volgende:
1577 Superheroes The Script![]()
1576 Need You Now Lady Antebellum![]()
1575 Mary Jane's Last Dance Tom Petty & The Heartbreakers![]()
1574 The Road Ahead City To City![]()
1573 Fly Like An Eagle Steve Miller Band![]()
1572 Sing For Absolution Muse![]()
1571 Theme From 'Harry's Game' Clannad![]()
1570 (Something Inside) So Strong Labi Siffre![]()
1569 A Head Full Of Dreams Coldplay![]()
1568 Still Believe Herman Brood & His W.R.![]()
1567 Hey Ya! OutKast![]()
1566 The Eyes Of Jenny Sandy Coast![]()
1565 I'm A Believer The Monkees
Komen De Steen en Waarheen waaroor?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:04 schreef Cee het volgende:
Prima uurtje om wat in de oven te gooien.
Ben echt slecht met titels, ben benieuwd.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die van the monkees ken je 100%
Ik verwachtte een dergelijk antwoord. Jullie stellen nooit teleur.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Komen De Steen en Waarheen waaroor?
1576 Need You Now Lady Antebellumquote:Op donderdag 26 december 2019 17:03 schreef Kyran het volgende:
1576 Need You Now Lady Antebellum![]()
1575 Mary Jane's Last Dance Tom Petty & The Heartbreakers![]()
1574 The Road Ahead City To City![]()
1571 Theme From 'Harry's Game' Clannad![]()
Heb je Shrek gezien?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben echt slecht met titels, ben benieuwd.
Echt een heel goed nummer inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:05 schreef PippenScottie het volgende:
Hey Ya is eigenlijk een heel droevig liedje.
Het gaat over een relatie die stuk loopt, maar dan zegt Andre3000 iets als.. maar jullie zitten hier niet op te wachten, jullie willen alleen maar dansen. En dan moeten we schudden als een polaroid foto.
Ik hou van Hey Ya.
Het einde van Shrek?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben echt slecht met titels, ben benieuwd.
Origineel van Smash Mouth.quote:
Ted's band.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:05 schreef PippenScottie het volgende:
Hey Ya is eigenlijk een heel droevig liedje.
Het gaat over een relatie die stuk loopt, maar dan zegt Andre3000 iets als.. maar jullie zitten hier niet op te wachten, jullie willen alleen maar dansen. En dan moeten we schudden als een polaroid foto.
Ik hou van Hey Ya.
Dat is toch gewoon Dani Californiaquote:Op donderdag 26 december 2019 17:06 schreef jrwl het volgende:
wel apart dat jullie Mary Jane`s Last Dance niet kennen. Maar als je hem hoort, herken je hem waarschijnlijk wel.
Ik heb de neiging heel veel oh ja-tjes te hebben bij titels die ik niet ken bij deze lijst.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:06 schreef jrwl het volgende:
wel apart dat jullie Mary Jane`s Last Dance niet kennen. Maar als je hem hoort, herken je hem waarschijnlijk wel.
Stemlijstjequote:Op donderdag 26 december 2019 17:06 schreef jrwl het volgende:
The road ahead ken je wel, wonder dat dat nummer er nog instaatquote:Op donderdag 26 december 2019 17:04 schreef MTheBassman het volgende:
1577 Superheroes The Script
1576 Need You Now Lady Antebellum
1575 Mary Jane's Last Dance Tom Petty & The Heartbreakers
1574 The Road Ahead City To City
1573 Fly Like An Eagle Steve Miller Band
1572 Sing For Absolution Muse
1571 Theme From 'Harry's Game' Clannad
1570 (Something Inside) So Strong Labi Siffre
1569 A Head Full Of Dreams Coldplay
1568 Still Believe Herman Brood & His W.R.
1567 Hey Ya! OutKast![]()
![]()
1566 The Eyes Of Jenny Sandy Coast
Roses is een genotquote:Op donderdag 26 december 2019 17:07 schreef jrwl het volgende:
Hey Ya vind ik nog steeds het slechtste nummer van Outkast. Overrated. Roses van Outkast is underrated.
Maar dat was wel het best presterende Top 40 liedje van 99 volgens mij..quote:Op donderdag 26 december 2019 17:08 schreef alopio het volgende:
[..]
The road ahead ken je wel, wonder dat dat nummer er nog instaat
Typische one day fly, ook een nietszeggend niemanddalletje
Dit vind ik naast die drol met William wel hun slechtste.quote:
Wat de fuck doet dat nummer zo laag.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die van the monkees ken je 100%
Ik luister meer muziek dan ooit en The Script behoort toch wel tot de anonimiteit der anonimiteit. Over een week of maand ben ik alweer deze troep vergeten.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik naast die drol met William wel hun slechtste.
Was er net een liedje?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister meer muziek dan ooit en The Script behoort toch wel tot de anonimiteit der anonimiteit. Over een week of maand ben ik alweer deze troep vergeten.
Neejoh, gewoon leuk nummer.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:07 schreef jrwl het volgende:
Hey Ya vind ik nog steeds het slechtste nummer van Outkast. Overrated. Roses van Outkast is underrated.
Het feit dat ze zowat 10 keer met hetzelfde nummer in de lijst staan mag oprecht een schande genoemd worden.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik was afgelopen maandag bij een muziekquiz en was ervan overtuigd dat ik op basis van het intro The Man Who Can't be Moved meende te herkennen. Bleek t Homesick te zijn. Zegt alles over de inwisselbaarheid van The Script-noteringen
Zouden ze nooit doen, heel kindvriendelijk nummer.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ahja, en Slayer kan zomaar in de nacht gedraaid worden.
quote:
Je bent in de war met Kotsingtonquote:Op donderdag 26 december 2019 17:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het feit dat ze zowat 10 keer met hetzelfde nummer in de lijst staan mag oprecht een schande genoemd worden.
Suzan en Freekquote:Op donderdag 26 december 2019 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waaraan dit danw eer een stijging van 158 plekken te danken heeft is mij een raadsel
Van mij ook niet. Snap wel dat 'ie erin staat.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:13 schreef Kyran het volgende:
1576 Need You Now Lady Antebellum
Ah, deze ken ik wel ja. Ok nummer, hoeft van mij niet in de lijst.
Ik vond hem wel erg laag staan, 210 bij het debuut was natuurlijk belachelijk hoog, maar dit is wel een notering die in de marge mag blijven rondzwemmen van mij.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waaraan dit danw eer een stijging van 158 plekken te danken heeft is mij een raadsel
Dit lijkt wel erg op dat geef me stukjes toekomst liedje.quote:
Misschien is dat juist wel de reden. Willen ze gewoon muziek dat inwisselbaar is.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
Dit klinkt heel erg als iets wat Ilse De Lange zou schrijven. Verder een erg inwisselbaar nummer, begrijp niet zo goed waarom mensen hierop stemmen.
Nee, maar je wordt wel weer gelijk aan dit herinnerd met zo'n kopiequote:
Je kan op die uurlijstjes voortaan beter "oh ja deze" achter het nummer zetten ipvquote:
er blijven alsnog nummers die ik oprecht niet kenquote:Op donderdag 26 december 2019 17:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je kan op die uurlijstjes voortaan beter "oh ja deze" achter het nummer zetten ipv
Waar is Essnhills eigenlijk?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je kan op die uurlijstjes voortaan beter "oh ja deze" achter het nummer zetten ipv
Maar dat weet ie pas wanneer ie ze hoort.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Flea van trompet naar harmonica is overstapt.quote:
quote:
Wel grappig dat Tom Petty het een eer vond dat de Peppers de rif hadden gestolen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |