Nieuwe plaat?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Who lijkt ook flink gestegen met meerdere platen, is daar een verklaring voor?
Al twee keer dit uur.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:58 schreef Kyran het volgende:
Ruud met iedere dag zijn Rico geschreeuw erdoor
Jaja, gewoon een excuus om niet naar de schoonfamilie te gaan maar op de bank te gaan fokken met de top2000 aan :pquote:Op donderdag 26 december 2019 16:57 schreef Kyran het volgende:
Zo, pijnstiller begint werken![]()
Waren onderweg naar familie, maar halverwege zulke hoofdpijn aanvallen gehad dat het niet verantwoord was om door te rijden. Nu maar stoned van de medicijnen hangen op de bank.
Dat vind ik ook heel tof! Blokken die van hot naar her springen maar binnen die blokken moet ik er nog wel chocola van maken. Dat hupserige van het begin, naar de nieuwe opbouw met dat koor. Als die blokken ook een allegaartje zouden zijn dan zou ik het echt niks vinden maar juist doordat het zo'n herkenbare stukken muziek zijn die manisch aan elkaar worden geregen vind ik het extra spannend en mooi.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Mr Blue Sky ook best een ongestructureerde plaatEn daarom ook lekker. Word je van de ene kant naar de andere kant geslingerd.
Nou, wil best een heeeeel klein beetje top2000 missen als ik een tikje minder hoofdpijn magquote:Op donderdag 26 december 2019 16:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Jaja, gewoon een excuus om niet naar de schoonfamilie te gaan maar op de bank te gaan fokken met de top2000 aan :p
Nee hoor, beterschap
Begint ook vervelend te worden. Het lijkt sowieso dat hij er de laatste tijd minder zin in heeft, altijd van die soundbites overal onder gooien, ongeacht het nummer.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:58 schreef Kyran het volgende:
Ruud met iedere dag zijn Rico geschreeuw erdoor
Ik vind Superheroes nog wel een aardig nummer.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:01 schreef MTheBassman het volgende:
Wel beginnend met The Script. Over een band met alleen maar zeikliedjes gesproken.
Allebei zaagsel inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:03 schreef jrwl het volgende:
The Road Head van City To City en Everybody hurts van REM zijn hetzelfde nummer toch?
Dat is het origineel van Als Het Avond Is.quote:
Bij Vertigo denk ik altijd hieraanquote:Op donderdag 26 december 2019 16:45 schreef MTheBassman het volgende:
U2 heb ik ook nooit wat mee gehad. Vertigo en Sunday Bloody Sunday zijn nog wel leuk.
Die van the monkees ken je 100%quote:Op donderdag 26 december 2019 17:03 schreef Kyran het volgende:
1577 Superheroes The Script![]()
1576 Need You Now Lady Antebellum![]()
1575 Mary Jane's Last Dance Tom Petty & The Heartbreakers![]()
1574 The Road Ahead City To City![]()
1573 Fly Like An Eagle Steve Miller Band![]()
1572 Sing For Absolution Muse![]()
1571 Theme From 'Harry's Game' Clannad![]()
1570 (Something Inside) So Strong Labi Siffre![]()
1569 A Head Full Of Dreams Coldplay![]()
1568 Still Believe Herman Brood & His W.R.![]()
1567 Hey Ya! OutKast![]()
1566 The Eyes Of Jenny Sandy Coast![]()
1565 I'm A Believer The Monkees
Komen De Steen en Waarheen waaroor?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:04 schreef Cee het volgende:
Prima uurtje om wat in de oven te gooien.
Ben echt slecht met titels, ben benieuwd.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die van the monkees ken je 100%
Ik verwachtte een dergelijk antwoord. Jullie stellen nooit teleur.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Komen De Steen en Waarheen waaroor?
1576 Need You Now Lady Antebellumquote:Op donderdag 26 december 2019 17:03 schreef Kyran het volgende:
1576 Need You Now Lady Antebellum![]()
1575 Mary Jane's Last Dance Tom Petty & The Heartbreakers![]()
1574 The Road Ahead City To City![]()
1571 Theme From 'Harry's Game' Clannad![]()
Heb je Shrek gezien?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben echt slecht met titels, ben benieuwd.
Echt een heel goed nummer inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:05 schreef PippenScottie het volgende:
Hey Ya is eigenlijk een heel droevig liedje.
Het gaat over een relatie die stuk loopt, maar dan zegt Andre3000 iets als.. maar jullie zitten hier niet op te wachten, jullie willen alleen maar dansen. En dan moeten we schudden als een polaroid foto.
Ik hou van Hey Ya.
Het einde van Shrek?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben echt slecht met titels, ben benieuwd.
Origineel van Smash Mouth.quote:
Ted's band.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:05 schreef PippenScottie het volgende:
Hey Ya is eigenlijk een heel droevig liedje.
Het gaat over een relatie die stuk loopt, maar dan zegt Andre3000 iets als.. maar jullie zitten hier niet op te wachten, jullie willen alleen maar dansen. En dan moeten we schudden als een polaroid foto.
Ik hou van Hey Ya.
Dat is toch gewoon Dani Californiaquote:Op donderdag 26 december 2019 17:06 schreef jrwl het volgende:
wel apart dat jullie Mary Jane`s Last Dance niet kennen. Maar als je hem hoort, herken je hem waarschijnlijk wel.
Ik heb de neiging heel veel oh ja-tjes te hebben bij titels die ik niet ken bij deze lijst.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:06 schreef jrwl het volgende:
wel apart dat jullie Mary Jane`s Last Dance niet kennen. Maar als je hem hoort, herken je hem waarschijnlijk wel.
Stemlijstjequote:Op donderdag 26 december 2019 17:06 schreef jrwl het volgende:
The road ahead ken je wel, wonder dat dat nummer er nog instaatquote:Op donderdag 26 december 2019 17:04 schreef MTheBassman het volgende:
1577 Superheroes The Script
1576 Need You Now Lady Antebellum
1575 Mary Jane's Last Dance Tom Petty & The Heartbreakers
1574 The Road Ahead City To City
1573 Fly Like An Eagle Steve Miller Band
1572 Sing For Absolution Muse
1571 Theme From 'Harry's Game' Clannad
1570 (Something Inside) So Strong Labi Siffre
1569 A Head Full Of Dreams Coldplay
1568 Still Believe Herman Brood & His W.R.
1567 Hey Ya! OutKast![]()
![]()
1566 The Eyes Of Jenny Sandy Coast
Roses is een genotquote:Op donderdag 26 december 2019 17:07 schreef jrwl het volgende:
Hey Ya vind ik nog steeds het slechtste nummer van Outkast. Overrated. Roses van Outkast is underrated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |