Ik zag ze op Pinkpop wat jaren terug. Iets met hoofdpodium en 20:30 starten in de zomer. Faalhazen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
Prodigy was geweldig op Pukkelpop 2013.
Nog niet afgehaakt?quote:
Net terug na het veldrijden kijken, eens kijken of we het zo tijdens het eten voorbereiden enzo volhoudenquote:
Bee Gees ja?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:30 schreef Kyran het volgende:
2x live gezien, eerste keer was op Rock am Ring in 2008, waar ze tussen 200 en 400 in de stromende regen alles kapot speelden. Wat een ervaring was dat zeg.
quote:Op donderdag 26 december 2019 16:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Net terug na het veldrijden kijken, eens kijken of we het zo tijdens het eten voorbereiden enzo volhouden
Classic Pinkpopprobleem ja. Op Pukkelpop speelden ze tot 2 uur ofzo.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zag ze op Pinkpop wat jaren terug. Iets met hoofdpodium en 20:30 starten in de zomer. Faalhazen.
Oh zalig!quote:
Mooi momentje om binnen te vallen dan.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Net terug na het veldrijden kijken, eens kijken of we het zo tijdens het eten voorbereiden enzo volhouden
Ah, je wist het niet zeker, vandaar dat vraagteken.quote:
Die covers altijd maar weer he?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hüsker Dü zich deze nognognog..
Het is net de bagageband op Schiphol.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die covers altijd maar weer he?
Weet niet hoe oud je bent. Maar destijds wel een hit hoorquote:
Nou idd zeg... Bloedirritant ditquote:
Ik wilde net zeggen, heel klein beetje maar.quote:
Ach, deze leeft tenminste nog.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, heel klein beetje maar.
Kan Ringo Starr nog een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
Lekkere drumpartij van Grohl ook op deze plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |